Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii

Data: 2012-03-03 11:56:59
Autor: boukun
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Sukinsyny, po wczorajszym dniu, zostałem odcięty od grup dyskusyjnych. Za
każdym razem, jak próbuję się połączyć z serwerem news, dostaję w Outlooku
informację, że >Odebrano nieznaną odpowiedź na żądanie informacji z serwera
grup dyskusyjnych "news.internetia.pl"< >400 Expiring process 8425<.

Cenzura Tuska nie mogła wytrzymać i zaczyna już nerwowo ograniczać ludziom
prawa i swobody obywatelskie.

Założyłem sobie po raz pierwszy tymczasowo konto w gazeta.pl, z adresem
boukun1@gazeta.pl, bo mój podszywacz już wcześniej zarejestrował sobie tu lewe
konto z adresem i nickiem boukun.

Ten reżim już długo nie pociągnie...

boukun

--

Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii