Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii

Data: 2012-03-03 13:38:58
Autor: pluton
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Cenzura Tuska nie mogła wytrzymać i zaczyna już nerwowo ograniczać ludziom
prawa i swobody obywatelskie.

To nie tylko Tusk. Twoj przypadek był omawiany na szczycie junii
(Smarkozy, Makrela i takie tam) a wktotce bedzie sie toba zajmowal Bamburak
Bambama.

Ten reżim już długo nie pociągnie...

Tak, wyzej wymienieni rozwazaja podanie sie do dymisji.

Nullification

Data: 2012-03-03 13:45:52
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jit3bb$r86$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Poczekamy, dożyjemy, news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swój serwer z nieznanym mi opisem błędu >400 Expiring process 8425<. W przeszłości podobnie to przerabiałem, jak najpierw odcięto mnie od dostępu do grup newsowychu mojego niemieckiego dostawcy, t-online.de z news.t-online.de, a jak dalej nadawałem z innych serwerów, to w końcu wytoczyli mi w 2001 roku proces...

boukun

Data: 2012-03-03 13:51:52
Autor: pluton
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
 news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swój serwer z
nieznanym mi opisem błędu >400 Expiring process 8425<.

wyczerpales limit bzdetow ( a jest dopiero poczatek marca ).

Nullification

Data: 2012-03-04 06:37:01
Autor: stevep
Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii
Dnia 03-03-2012 o 13:51:52 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

 news.internetia.pl nadal blokuje dla mnie swĂłj serwer z
nieznanym mi opisem b³êdu >400 Expiring process 8425<.

wyczerpales limit bzdetow ( a jest dopiero poczatek marca ).

Eeee, on już zaczął prima aprilis.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Odcięli mnie od grup dyskusyjnych w Netii