Odcinanie krnabrnych od kasy

Data: 2017-09-26 18:51:17
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Bog wysluchal ateisty i natknal rzad moim pomyslem. Zapowida sie nowelizacja ustawy o przeciwdzialaniu itd. Ma byc w niej zakaz reklamowania w tv piwa, poza godzinami od 23 do 6. Kto sie z rzadu smieje ten kielbasy nie je. Polecam wielce szanownemu Bogu zeby w nastepnej kolejnosci nawiedzil metoda dowolna rzadzacych innym moim pomyslem. Polegajacym na ograniczeniu czasu reklam w tv do pieciu minut na godzine. Byt ksztaltuje swiadmosc. Jak im w telewizjach zoladki do kregoslupow przyrosna to za obietnice dziesieciu minut reklam na godzine utopia dzisiejsza opozyje w szambie.

Data: 2017-09-27 01:56:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 27 września 2017 03:51:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Ale na poważnie. Co ty masz do obecnej opozycji? Za niej było wesoło przynajmniej: ćwiczenie jogi na ulicach, love parady, noc Kupały, cosplay, grillowanie, piwna rewolucja, pigułka po i ogólny karnawał, a ty kolego Zenku
popierasz powrót do postu, ascetycznego socjalizmu, szarzyzny, przaśności,
procesji różańcowych, wychowania w trzeźwości, martyrologii, kabaretu Pietrzaka,
zamykania teatrów, poboru do armii i żałoby narodowej. I to w latach
ekonomicznej prosperity, kiedy wszyscy powinni pluć forsą na lewo i prawo,
kiedy powinny być kolejne Roaring Twenties.

Data: 2017-09-27 12:58:27
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.09.2017 o 10:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Aleś wymieszał!:)
Pietrzak złapał wiatr w żagle za Solidarności.
Kabarety w PRL-u były na dużo wyższym poziomie. Może pamiętasz Takie audycje jak Wielokropek (Kociniak i Kobuszewski) albo Kabaret Starszych Panów?

A może wtedy brakowało komuś przerywania filmów w TV na 20 minut, brak bilbordów i reklam wielkoformatowych?

Martyrologii??? To jak nazwać miesiączki smoleńskie?

Nie rób propagandy dla nieświadomej młodzieży.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2017-09-27 04:18:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 27 września 2017 12:58:29 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

[...]

I owszem, ale nie o kabarety mi chodziło poza tym, co na Wiejskiej.

A może wtedy brakowało komuś przerywania filmów w TV na 20 minut, brak bilbordów i reklam wielkoformatowych?

Filmów w TV nie oglądam. Jest Judupa i Chomik od tego, wcześniej zgrywałem
od kumpli, a czasem chodziłem do wypożyczalni.

Martyrologii??? To jak nazwać miesiączki smoleńskie?

Tylko że za POpaprańców one nie były w mainstreamie, o to mi chodzi.
I jeszcze kto je organizował, obecna władza.

Nie rób propagandy dla nieświadomej młodzieży.

Młodzież niedługo będzie nieświadoma tego, że za POpapranców można było pójść
kiedy się chce na manifę, zrobić flashmoba, rowerową Masę Krytyczną albo
zbiorowo ćwiczyć jogę na rynku. Nie wiem, jak to jej wytłumaczą obecni
przywódcy, chociaż idealnie nie było - dla mnie oznaką normalności będzie jeśli
z prawa znikną idiotyczne mandaty za picie piwa na ławeczce, a tego POpaprańcy
też nie zrobili.

Więc jak tu się narzeka na "państwo teoretyczne", to należy pamiętać o zaletach
tego "państwa teoretycznego", o których od czasu do czasu przypomnę.
https://www.youtube.com/watch?v=aoZbM0fZ3bM

Data: 2017-09-27 04:49:34
Autor: Kris
[...]

Ale to już było kilka l;at temu jeśli dobrze pamiętam
W wtedy leciały reklamy "łódki Bols" i piwa bezalkoholowego.
Zakazy nic nie wniosą- marketoidy znajda sposób na ich obejście
Kilka miesięcy temu zakazali maszyn do gier hazardowych w pubach i innych knajpach. Ze dwa tygodnie trwało jak się puby dostosowały i stoją praktycznie te same maszyny tylko ze zmienionym logo i zarejestrowane w Czechach
I pewnie ani grosza nasze państwo z tego nie ma. A wystarczyło nałożyć jakiś zryczałtowany w rozsądnej wysokości podatek(np 1000zł od maszyny) i właściciele pubów by go płacili, a kasa do Czech by nie uciekała.

Data: 2017-09-27 05:44:47
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Dziwne rzeczy opowiadasz. Znajomy ma knajpe i staly dwie maszyny. Nie stoja.

Data: 2017-09-27 06:06:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 27 września 2017 14:44:48 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Dziwne rzeczy opowiadasz. Znajomy ma knajpe i staly dwie maszyny. Nie stoja.

No właśnie - i takiego Kozakiewicza prezentuje nam obecny rząd.
Była zabawa, nie ma zabawy jest post. Nawet na flipperach nie można se pograć.

Data: 2017-09-27 06:48:56
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Rzad chce uruchomic gry na automaty. Chce byc wlascicielem albo udzialowcem.. Rzadowi nic do tego jak ktos chce mu podarowac swoje pieniadze. Musze sie spytac znajomego na jakiej zasadzie stoi u niego bilard, rzutki, pilkarze. Zeby zagrac trzeba wrzucic pieniazka.

Data: 2017-09-27 15:00:45
Autor: Budzik
Odcinanie krnabrnych od kasy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Odróżnij gre hazardowa od zabawki za która płacisz ale która nie pozwala wygrać pieniedzy.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-09-27 11:57:00
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Ja odrozniam, nie odroznia ten co na fliperach nie moze pograc.

Data: 2017-09-27 21:00:54
Autor: Budzik
Odcinanie krnabrnych od kasy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ja odrozniam, nie odroznia ten co na fliperach nie moze pograc.

A jest z tym jakis problem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-09-27 15:28:30
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Ja nie mam zadnego problemu, Krzewicki ma.

Data: 2017-10-01 23:00:44
Autor: Budzik
Odcinanie krnabrnych od kasy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ja nie mam zadnego problemu, Krzewicki ma.

To ty pisałes, ze chcesz sie zapytac znajomego na jakiej zasadzie stoja u niego zabawki typu flipery.
O co dokładnie chcesz zapytac? Jakiej odpowiedzi sie spodziewasz poza ta, ze stoja poniewaz jest grawitacja wiec nie odleciały...?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-10-02 08:14:43
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
To ze sie chce zapytac nie znaczy ze mam jakis problem tylko ze jestem ciekawym czlowiekiem.

Data: 2017-10-02 16:51:16
Autor: Budzik
Odcinanie krnabrnych od kasy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

To ze sie chce zapytac nie znaczy ze mam jakis problem tylko ze
jestem ciekawym czlowiekiem.

Rozumiem.
Ale chyba nie pytasz równiez znajomego jak sprzedawać balony, jak handlować zeszytami czy np. samochodami?
Skad wiec *specyficzna* ciekawosc dotyczaca zabawek typu flipper?
Spodziewasz sie jakiejs innej odpowiedzi niz: wstawiłem maszyne gdzie za 2zł ktos moze sobie pograc?

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-10-02 10:39:30
Autor: Zenek Kapelinder
Odcinanie krnabrnych od kasy
Krzewicki ma problem bo zlikwidowali maszyny do hazardu i nie moze na flipperze pograc. Nie mam problemu bo z 40 lat nie gralem i zyje.

Data: 2017-10-03 05:00:34
Autor: Budzik
[...]

No to sie do cholery pytam co ma flipper wspolnego z hazardem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2017-10-02 22:28:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 3 października 2017 07:00:35 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

No to sie do cholery pytam co ma flipper wspolnego z hazardem?

Właściwie nic, bo jest zręcznościowy. Ale też na pieniądze i z wygranymi, więc
podpada pod maszyny do gier. Razem z ewidentnie hazardowym jednorękim bandytą.

Data: 2017-10-03 19:00:46
Autor: Budzik
Odcinanie krnabrnych od kasy
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

[...]

Na flipperach mozna wygrac kase?
To być moze zmieniałoby postać rzeczy - nie wiem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2017-10-03 16:07:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 3 października 2017 21:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> hazardowym jednorękim bandytą. > Na flipperach mozna wygrac kase?
To być moze zmieniałoby postać rzeczy - nie wiem.

Nie wiem dokładnie jak to jest, ale podobno niektóre dają wolne gry, które można
spieniężyć u barmana... czy są takie w Polsce?

Data: 2017-09-27 07:06:05
Autor: Kris
Odcinanie krnabrnych od kasy
W dniu środa, 27 września 2017 14:44:48 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Dziwne rzeczy opowiadasz. Znajomy ma knajpe i staly dwie maszyny. >Nie stoja.

U nas we wszystkich barach maszyny zmieniły nazwy.
Teraz jest to " Konkurs Wiedzy i Zręczności",
https://www.olx.pl/oferta/istars-konkurs-wiedzy-i-zrecznosci-automaty-do-gier-CID619-IDnuygy.html
takie coś
Dodatkowo w tych barach pojawiły się półki gdzie po 2-3 laptopy stoją i napis "kawiarenka internetowa" Dziwnym trafem na stronie głównej tych laptopów jest kilkanaście gier do wyboru. U barmana płacisz on wklepuje coś u siebie w tabletka, klient podchodzi do laptopa i gra. Wygrana do odbioru w barze, przegranej nie oddają;)

Data: 2017-09-27 09:52:32
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Polegajacym na ograniczeniu czasu reklam w tv do pieciu minut na godzine.

Wtedy będziesz w TV oglądał tylko msze, bo będą to najciekawsze audycje :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-27 11:24:48
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:95mmscpvc6745ekp9uq84pno2fed4va97q4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Polegajacym na ograniczeniu czasu reklam w tv do pieciu minut na godzine.

Wtedy będziesz w TV oglądał tylko msze, bo będą to najciekawsze audycje :DDDDDD

Co ten Objawiony znów wymyśłił? Mi tam reklamy w TVPiS i TVP Info-pis nie przeszkadzają. Może ich być 90% czasu antenowego! Po prostu nie oglądam chłamu serwowanego przez "misyjną" szczekaczkę PiS.

CL

Odcinanie krnabrnych od kasy