Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?

Data: 2010-11-23 15:17:49
Autor: Staszek Sosenko
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
Heja.

Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)

Dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczął odcinać paliwo przy 2500
obrotów/min. Dzieje się tak zarówno na gazie (BRC IV gen.), jak i na
benzynie, przy czym na tej ostatniej dodatkowo lekko prycha i jeśli
się nie przypilnuje to gaśnie na jałowym. O co kaman? Jakiś tryb
awaryjny?

Z góry dzięki za sugestie :)

Pozdrawiam,
Staszek Sosenko
Nissan 100NX 2.0 GTi '95

Data: 2010-11-24 00:21:17
Autor: DoQ
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
W dniu 2010-11-24 00:17, Staszek Sosenko pisze:
Heja.

Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)
Z góry dzięki za sugestie :)

Do sprawdzenia Przewody WN + kopułka i rozdzielacz zapłonu (tam OIDP byly mechaniczne).

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-24 01:29:13
Autor: Tomasz Pyra
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
[...]

Sprawdź czy się rozrząd nie przestawił.

U mnie efekt był prawie identyczny z odcinką - co prawda u mnie wypadło przy 4500, ale może ząbek dalej byłoby i przy 2500.

Do 3500 szedł jak szatan (nawet lepiej niż z poprawnie ustawionym), potem nagła zamuła i przy 4500 ani kroku dalej.

Data: 2010-11-24 09:07:44
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
Witam serdecznie.

Tryb awaryjny, przestawiony rozrząd. Ja tak miałem kiedyś, po tym jak ASO przy
przeglądzie dotykało napinacza łańcucha. Poluzował się, stąd takie miałem efekty.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/ --

Data: 2010-11-24 22:50:32
Autor: LEPEK
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
W dniu 2010-11-24 01:29, Tomasz Pyra pisze:

Do 3500 szedł jak szatan (nawet lepiej niż z poprawnie ustawionym),
potem nagła zamuła i przy 4500 ani kroku dalej.

Oj, pamiętam... W trakcie wyprzedzania, kiedy z przeciwka już widać "oponenta", a tu nagle "prrrrt, prrrrt, ..." ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-11-24 08:49:33
Autor: onet
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
A ja obstawiam cos z dolotem: przeplywka padnieta albo lewe powietrze :)

--
venioo z pracy

Data: 2010-11-24 09:14:34
Autor: bratPit[pr]
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)
Dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczął odcinać paliwo przy 2500
obrotów/min.

w niektórych autach odcina jeżeli wyluzuje się czujnik na wałku rozrządu (lub przestawi rozrząd) i prędkość czyta tylko z czujnika wału lub dane o prędkości nie zgadzają się o więcej niż założony błąd - czujnik wału traktowany jest jako podstawowy a wałka jako dodatkowy,

brat

Data: 2010-11-24 10:12:32
Autor: Staszek Sosenko
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
onet wrote:
A ja obstawiam cos z dolotem: przeplywka padnieta albo lewe powietrze
:)

BINGO! Wypięła się wtyczka przepływomierza. Wszystko już bangla jak trzeba :)

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

Data: 2010-11-24 22:02:25
Autor: venioo
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
W dniu 2010-11-24 10:12, Staszek Sosenko pisze:
onet wrote:
A ja obstawiam cos z dolotem: przeplywka padnieta albo lewe powietrze
:)

BINGO! Wypięła się wtyczka przepływomierza. Wszystko już bangla jak
trzeba :)

Cieszę się, że mogłem pomóc :D:D

--
venioo
GG:198909

Data: 2010-11-24 19:28:23
Autor: Adam Płaszczyca
Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
Dnia Tue, 23 Nov 2010 15:17:49 -0800 (PST), Staszek Sosenko napisał(a):

[...]

Tak, awaryjnie brakuje iskry. Pewnie cewka...

--

Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?