Odcinkowy pomiar prędkości

Data: 2014-07-10 10:51:43
Autor: Czesław Wiśniak
Odcinkowy pomiar prędkości

Witam!

Po lekturze: http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/808797,odcinkowy-pomiar-predkosci-narzedzie-drogowej-inwigilacji.html [w sumie nic nowego, ale warto sobie odświeżyć] pomyślałem sobie, że:

Wez nastepnym razem zastanow sie jaki powinienes dac temat bo wskazuje, ze to cos waznego, a to tylko twoje przemyslenia o niczym. Takie pierdu pierdu. Po prostu zaloz bloga i tam sie realizuj.

Data: 2014-07-10 16:00:54
Autor: Budzik
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Użytkownik Czesław Wi¶niak czewi@nima.pl ...

Po lekturze: http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/808797,odcinkowy-pom
iar-predkosci-narzedzie-drogowej-inwigilacji.html [w sumie nic
nowego, ale warto sobie od¶wieżyć] pomy¶lałem sobie, że:

Wez nastepnym razem zastanow sie jaki powinienes dac temat bo
wskazuje, ze to cos waznego, a to tylko twoje przemyslenia o niczym.
Takie pierdu pierdu. Po prostu zaloz bloga i tam sie realizuj.

O, zaczyna się cenzura...

Odcinkowy pomiar prędkości