Odcinkowy pomiar prędko¶ci

Data: 2015-11-22 08:16:35
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Odcinkowy pomiar prędko¶ci- taki nowy wynalazek w Polsce.

Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierz± i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to będzie 1km(ile jest normalnie?),
System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce..
Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się Ľle poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
Jak to wg Was wygl±da?

Data: 2015-11-22 16:13:44
Autor: witek
Odcinkowy pomiar prędkości
Kris wrote:
[...]

Dobre pytanie.
Punkt dla ciebie.

tak obocznie
Nie masz wskazać kto przekroczył, to cie nie interesuje.
Masz wskazać komu dale¶ kluczyki.
czy on/ona przekroczyl czy nie, nie twoj biznes.

Data: 2015-11-22 17:41:56
Autor: Shrek
On 22.11.2015 17:16, Kris wrote:
[...]

Pewnie tak, że masz wskazać i tyle. A jak nie wskażesz to 500PLN za niewskazanie.

Shrek.

Data: 2015-11-22 09:21:15
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 17:41:52 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
On 22.11.2015 17:16, Kris wrote:
> [...]
> Jak to wg Was wygl±da?

Pewnie tak, że masz wskazać i tyle. A jak nie wskażesz to 500PLN za niewskazanie.

Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było. Bo od 1 do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i kiedy przekroczył?

Data: 2015-11-22 18:51:29
Autor: Zbynek Ltd.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
On 22.11.2015 17:16, Kris wrote:
> [...]

Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było. Bo od 1 do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i kiedy przekroczył?

Poczekamy na pierwsze orzeczenia :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-22 20:28:54
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-11-15 o 18:51, Zbynek Ltd. pisze:

Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie
było. Bo od 1 do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i
kiedy przekroczył?
Poczekamy na pierwsze orzeczenia :-)

Dopu¶cili się wykroczenia "wspólnie i w porozumieniu". :-)

Data: 2015-11-22 21:04:40
Autor: Shrek
On 22.11.2015 18:21, Kris wrote:

Pewnie tak, że masz wskazać i tyle. A jak nie wskażesz to 500PLN za
niewskazanie.

Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było.

No to oni chętnie by wystawili mandat na kieruj±cego, ale skoro nie wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.

Jak pisał następca. Poczekamy na pierwsze sprawy s±dowe, bo w domy¶lnie (dopóki nie pójdzie do s±du) będzie zapewne tak jak piszę.

Shrek

Data: 2015-11-22 22:00:21
Autor: Zbynek Ltd.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Shrek napisał(a) :
On 22.11.2015 18:21, Kris wrote:

[...]

Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie. Jak wskazał Robert - luka w systemie. Zagadali się, które¶ z nich przekroczyło prędko¶ć i nie zauważyło tego. Nie wiadomo które. Na zdjęciu z radaru byłoby widać. A tu kicha.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-22 13:17:05
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 22:00:17 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Ależ tu nie da się wskazać.
Ale uczciwy jestem i bym wskazał kto przekroczył. Tylko kurcze nie wiem kiedy było przekroczenie;)

Data: 2015-11-22 22:34:08
Autor: Zbynek Ltd.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Kris napisał(a) :
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 22:00:17 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Ależ tu nie da się wskazać.
Ale uczciwy jestem i bym wskazał kto przekroczył. Tylko kurcze nie wiem kiedy było przekroczenie;)

No wła¶nie. Byłoby zdjęcie, byłoby jasne. Mniej więcej :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-22 22:42:28
Autor: Shrek
On 22.11.2015 22:00, Zbynek Ltd. wrote:

No to oni chętnie by wystawili mandat na kieruj±cego, ale skoro nie
wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.

Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie.

No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.

Jak wskazał Robert - luka w
systemie.

Luka to będzie jak s±dy będ± za to uniewinniać. A na razie... W sumie to tak samo jak by¶ chciał wskazać, tylko za cholerę nie możesz sobie przypomnieć kto jechał dokładnie 134 dni temu o 17,45. Trudno - nie możesz to płacisz.

Zagadali się, które¶ z nich przekroczyło prędko¶ć i nie
zauważyło tego. Nie wiadomo które. Na zdjęciu z radaru byłoby widać. A
tu kicha.

No kicha 500 PLN.

Shrek

Data: 2015-11-22 23:11:08
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-11-15 o 22:42, Shrek pisze:

No to oni chętnie by wystawili mandat na kieruj±cego, ale skoro nie
wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.
Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie.
No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.

Masz wskazać, komu powierzyłe¶ samochód. Jak wskażesz dwie osoby, to obowi±zek spełniłe¶. Spraw± oskarżyciela jest wykazanie która z tych osób przekroczyła prędko¶ć.

[...]

Ależ ja pamiętam i wskazuję. Nawet do metra mogę wskazać, w którym miejscu się przesiadali¶my.

Bł±dzisz.

Data: 2015-11-23 06:36:28
Autor: Shrek
On 22.11.2015 23:11, Robert Tomasik wrote:

[...]

Się okaże. A nie jest tak, że to decyzja administracyjna i nawet do s±du nie można oddać sprawy?

Shrek

Data: 2015-11-23 21:14:47
Autor: re
Odcinkowy pomiar prędko¶ci

Użytkownik "Shrek"

No to oni chętnie by wystawili mandat na kieruj±cego, ale skoro nie
wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.

Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie.

No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.
-- -
Bzdurzysz. Jak się nie da to nie można zostać za to ukaranym. Taki przepis jest.

Data: 2015-11-22 22:26:16
Autor: Sonn
On 22.11.2015 17:16, Kris wrote:
[...]

A kogo obchodz± twoje "chęci". Wskazujesz albo 500 zeta się należy. Koniec dyskusji.

--
Sonn

Data: 2015-11-22 13:44:24
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Widziałe¶ Ty kiedy¶ ustawę i o co mog± na jej podstawie pytać? Bo na pewno nie o to kto popełnił wykroczenie. Nie maj± takiego prawa.. A kto popełnił wykroczenie na odcinku to już paranoja i nikogo kto się sam nie przyzna nie ukarz±. To działa w krajach, gdzie z automatu karze się wła¶ciciela, u nas mog± postraszyć. Zreszt± mandatów z fotoradarów nikt rozs±dny też płacić w większo¶ci sytuacji nie musi. I to całkiem legalnie. Wystarczy pingpong z kolejnymi osobami, którym pojazd powierzono, aż wykroczenie się przedawni.

Data: 2015-11-23 16:21:38
Autor: Sonn
Odcinkowy pomiar prędkości
W dniu 2015-11-22 o 22:44, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
Widziałe¶ Ty kiedy¶ ustawę

A ty w ogóle j± widziałe¶? S±dz±c po tym pytaniu raczej nie. Polecam lekturę prawa o ruchu drogowym.Polecam lekturę art. 78 ust. 4 w szczególno¶ci

i o co mog± na jej podstawie pytać? Bo na pewno nie o to kto popełnił wykroczenie. Nie maj± takiego prawa.

No to już chyba dowcip roku. Zechciej może wskazać przepisy reguluj±ce uprawnienia organów prowadz±cych postępowanie w zakresie możliwo¶ci zadawania pytań stronom.

A kto popełnił wykroczenie na odcinku to już paranoja i nikogo kto się sam nie przyzna nie ukarz±.

Ukaraj± wła¶ciciela pojazdu zgodnie z prawem o ruchu drogowym, które najwyraĽniej jest ci obce.

To działa w krajach, gdzie z automatu karze się wła¶ciciela, u nas mog± postraszyć.

Czyżby?

Zreszt± mandatów z fotoradarów nikt rozs±dny też płacić w większo¶ci sytuacji nie musi. I to całkiem legalnie.

Pewnie ze nie musisz. Zrobi to za ciebie komornik.

Wystarczy pingpong z kolejnymi osobami, którym pojazd powierzono, aż wykroczenie się przedawni.

Powodzenia w stosowaniu tej teorii

--
Sonn

Data: 2015-11-23 00:47:22
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 22:25:19 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
A kogo obchodz± twoje "chęci". Wskazujesz albo 500 zeta się należy.
Wskazuje- kierowałem ja i żona- zmienili¶my się na trasie.
Kto przekroczył?

Data: 2015-11-23 10:48:41
Autor: J.F.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:c38fd8b7-3dbb-4ca6-9a4e-3fd295f3e0f5@googlegroups.com...
[...]

Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z kombinowania :-)

J.

Data: 2015-11-23 04:09:30
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 10:48:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z kombinowania :-)
A tam kombinowanie od razu
Kto¶ tam wyżej pisze ze te odcinki pomiarowe to i 6 km może być- przecież całkiem realne jest że kierowca się zmienia na trasie.
Piszesz dwie rozprawy- dlaczego dwie skoro przewinienie było jedno-przekroczenie prędko¶ci.

Data: 2015-11-23 14:06:07
Autor: J.F.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6336b746-9181-4264-93f2-d927efd55c1d@googlegroups.com...
[...]

Wiem, ale wylecza :-)

Kto¶ tam wyżej pisze ze te odcinki pomiarowe to i 6 km może być- przecież całkiem realne jest że kierowca się zmienia na trasie.

Jak sie zatrzyma, przesiadzie, to szansa na przekroczenie limitu mala.

Piszesz dwie rozprawy- dlaczego dwie skoro przewinienie było jedno-przekroczenie prędko¶ci.

maz odpowieda ze moze on, a moze zona, zona podobnie, to mozna chyba oskarzyc i jego i zone.
W dwoch osobnych sprawach.
W jednej sad uzna meza winnego, a w drugiej zone :-)

Choc chyba sprawy powinny byc polaczone ... ale jak nie beda ?

J.

Data: 2015-11-23 14:09:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-23 o 14:06, J.F. pisze:
maz odpowieda ze moze on, a moze zona, zona podobnie, to mozna chyba
oskarzyc i jego i zone.

Nie moĹĽe. Na pewno - on i ĹĽona.
Albo nawet tylko jedno z nich - jeśli wskazanie ograniczy się do podania
konkretnej godziny. Tylko że z faktu, że żona prowadziła o 13:17 nie
wynika, że ona jechała przez cały odcinek.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-23 14:31:48
Autor: J.F.
Odcinkowy pomiar prędkości
UĹĽytkownik "Liwiusz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n2v35q$e7t$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Wspoludzial ? Tez mozna wyleczyc, nawet jak grzywne podziela, to punktow nie :-)

Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze przekraczaja predkosc jest IMO malo prawdopodobna.

Predzej bedzie tak, ze zamienili sie gdzies okolo godziny 13-tej, gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem, oboje tak zeznaja, ze zamiana byla, ale szczegolow nie pamietaja, zdjecie nic nie wyjasnia ... i co wtedy powiesz na moj scenariusz ?
Wypisac dwa wnioski o ukaranie zaden problem. Sad je przyjmie, moze nawet dwoch roznych sedziow wyznaczy. I co dalej ?

J.

Data: 2015-11-23 14:36:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-23 o 14:31, J.F. pisze:
[...]

Prawdopodobieństwo nie ma znaczenia. Ważne, że jest to możliwe.

(ciach nieistotne).

--
Liwiusz

Data: 2015-11-23 16:28:32
Autor: Shrek
On 23.11.2015 14:36, Liwiusz wrote:

Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze przekraczaja
predkosc jest IMO malo prawdopodobna.

Prawdopodobieństwo nie ma znaczenia. Ważne, że jest to możliwe.

Sąd opierając sięna doświadczeniu i opiniach biegłych uznaje, że...

Shrek.

Data: 2015-11-23 16:16:22
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 14:31, J.F. pisze:
[...]

Nie da się podzielić.

Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze przekraczaja
predkosc jest IMO malo prawdopodobna.

Ale wykluczyć nie sposób.

[...]

Uniewinnienie

Data: 2015-11-23 17:18:40
Autor: J.F.
Odcinkowy pomiar prędkości
UĹĽytkownik "Robert Tomasik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:56532dca$0$22823$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 23-11-15 o 14:31, J.F. pisze:
[...]

Da sie. Sad nie bedzie oficjalnie nic dzielil, ale w swojej dobroci skaze kazdego z winnych na 250zl, podczas gdy mandat proponowano 500 :-)

Albo uzna ze dzielic jednak nie wolno, i da kazdemu po 500 :-)

Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze przekraczaja
predkosc jest IMO malo prawdopodobna.
Ale wykluczyć nie sposób.

No to jeszcze moze sad powolac bieglego, ten policzy strate czasu, i wyliczy nowa srednia predkosc, po czym zabierze PJ :-)

[...]

Ale skazania wykluczyc tez nie mozna :-)

J.

Data: 2015-11-23 23:33:53
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 17:18, J.F. pisze:

[...]

Komu?

[...]

Moim zdaniem moĹĽna.

Data: 2015-11-24 06:40:06
Autor: Shrek
On 23.11.2015 23:33, Robert Tomasik wrote:

Ale skazania wykluczyc tez nie mozna :-)

Moim zdaniem moĹĽna.

Bo się naczytałeś bajek o wymiarze sprawiedliwości. Są procesy poszlakowe, były procesy gdzie w procesie karnym orzeczono winę, a cywilnym wręcz przeciwnie itd.

Shrek

Data: 2015-11-24 06:43:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-24 o 06:40, Shrek pisze:
[...]

Taaa, wina w procesie cywilnym [ziew].

Czytaj dalej te onety.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-23 16:09:08
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 10:48, J.F. pisze:
[...]

Nie ma s±du, który skażę w takim wypadku któr±kolwiek osobę.

Data: 2015-11-23 09:11:55
Autor: witek
napisał:
[...]

jeszcze nie

za dwa tygodnie sady zostana rozwiazane, a mandaty beda wystawiac urzednicy w ramach decyzji administracyjnej.

Data: 2015-11-23 16:17:41
Autor: Robert Tomasik
napisał:
[...]

Było już tak. Ja jeszcze pamiętam :-)

Data: 2015-11-23 09:23:30
Autor: witek
napisał:
[...]

najgorsze, ze kaczynski tez jeszcze pamieta.
A jak wiaodmo czym skorupka... takie metody bedzie wprowadzac bo innych nie zna,

Data: 2015-11-23 16:23:28
Autor: Sonn
napisał:
[...]

Ale tylko przy założeniu że nie ma zdjęcia. A maj± być.

--
Sonn

Data: 2015-11-23 23:34:59
Autor: Robert Tomasik
napisał:
[...]

Nawet przy zdjęciach nie da się wykluczyć, że po drodze sie dwa razy przesiedli.

Data: 2015-11-23 21:18:26
Autor: re
Odcinkowy pomiar prędko¶ci

Użytkownik "Robert Tomasik"

[...]

Byłe¶ Ty kiedy w s±dzie ?

Data: 2015-11-23 23:36:03
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 21:18, re pisze:

[...]
Zdarzało się :-) le s±dz±c po Twojej pewno¶ci siebie zapewne bywałem w innych, niż Ty.

Data: 2015-11-22 18:53:06
Autor: cef
W dniu 2015-11-22 o 17:16, Kris pisze:
Odcinkowy pomiar prędko¶ci- taki nowy wynalazek w Polsce.

Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierz± i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to będzie 1km(ile jest normalnie?),

Od 1 do chyba 6km

[...]

Może nie ma możliwo¶ci zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
za co¶ innego :-)

Data: 2015-11-22 10:56:38
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 18:53:08 UTC+1 użytkownik cef napisał:

Może nie ma możliwo¶ci zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
za co¶ innego :-)
¬le się poczułem, wyższa konieczno¶ć więc;) Awaryjne ¶wiatła itp.

Data: 2015-11-22 20:25:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-11-15 o 19:56, Kris pisze:
[...]

No i szybko do szpitala jechali :-)

Data: 2015-11-22 20:58:52
Autor: Zbynek Ltd.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Czyli jednak żona, drogi Watsonie :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-22 16:18:33
Autor: witek
napisał:

[...]

O ile?
Bo to jest podstawa do ukarania.

Tylko, ze nie pisz ze tyle ile wyszlo z pomairu odcinkowego, bo ona całego odcinka nie prowadziła.
Wieć nie można jej ukarać bo nie wiadomo "na ile".

Ten system bedzie działał tylko w przypadku niecwaniaków.
Reszta jak zwykle się wywinie.

Data: 2015-11-22 19:39:51
Autor: Vasco
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
Hej,

[...]

Hmm, jeżeli pomimo _zatrzymania_ się i zamiany kierowcy nadal _¶rednio_ jechali¶cie szybciej niż wolno, to boję się zapytać jaka musiała być prędko¶ć maksymalna...

Vasco -- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-11-22 11:04:11
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu niedziela, 22 listopada 2015 19:39:56 UTC+1 użytkownik Vasco napisał:
Hmm, jeżeli pomimo _zatrzymania_ się i zamiany kierowcy nadal _¶rednio_ jechali¶cie szybciej niż wolno, to boję się zapytać jaka musiała być prędko¶ć maksymalna...
Tylko kurcze kto j± przekroczył? Wyżej pisz± że taki odcinek to i 6km może być więc przekroczyć można a w międzczasie i kierowca sie zmienił.

Data: 2015-11-22 20:57:26
Autor: Zbynek Ltd.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
cef napisał(a) :

Może nie ma możliwo¶ci zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
za co¶ innego :-)

Nie tylko na autostradach jest taki pomiar. Także na terenie miasta.   U mnie.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-22 20:27:57
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-11-15 o 17:16, Kris pisze:
[...]

Obawiam się, ze wła¶nie wymy¶liłe¶ dziurę w tym systemie. B, nawet je¶li na zdjęciu na starcie i na mecie wdziać Ciebie, to jak dowieĽć, ze po drodze nie zatrzymałe¶ się, nie wpu¶ciłe¶ przechodnia (bo nie widać pasażera w samochodzie), który jednak wysiadł przed met± i go nie ma.

Data: 2015-11-23 14:45:37
Autor: RadoslawF
Odcinkowy pomiar prędkości

Moja Multipla wjeĹĽdĹĽa w odcinek gdzie mierzÄ… i wyjeĹĽdĹĽa z tego
odcinka. Niech to będzie 1km(ile jest normalnie?),
System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja
się źle poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?.
Bo w ktőrym momencie było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
Jak to wg Was wyglÄ…da?

Obawiam się, ze właśnie wymyśliłeś dziurę w tym systemie. B, nawet jeśli
na zdjęciu na starcie i na mecie wdziać Ciebie, to jak dowieźć, ze po
drodze nie zatrzymałeś się, nie wpuściłeś przechodnia (bo nie widać
pasażera w samochodzie), który jednak wysiadł przed metą i go nie ma.

Po czasie przejazdu za dany odcinek.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-23 09:16:05
Autor: witek
RadoslawF wrote:

[...]

te odcinkowe pomiary predkosci to bedzie fantastyczne miejsce do testowania samochodow.

Wsiada dwoch wariatĂłw. Jeden  pÄ™dzie ile wlezie caly odcinek, pod koniec zamieniajÄ… siÄ™ miejscami i drugi sobie wraca.
Srednio wyjdzie ile trzeba.

Data: 2015-11-23 20:24:32
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-23 o 16:16, witek pisze:
RadoslawF wrote:

[...]

Nie wyjdzie.
Odcinki mają od kilometra do sześciu.
Przy stratach na wyhamowanie i na ruszenie ciężko będzie
przekroczyć limit, dodatkowe kilkadziesiąt sekund na zamianę
miejsc to uniemoĹĽliwi.
Nie dotyczy teoretykĂłw ktĂłrzy zaproponujÄ… na gĂłwnianej drodze
rozpędzić dobry samochód do ponad 300 kilometrów na godzinę.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-23 15:59:51
Autor: witek
RadoslawF wrote:

[...]

tym razem nie chodzi o przekroczenie tylko o nieprzekroczenie.
Myslisz, ze ktos jeszcze bedzie stał z raderm na tych 6 km?
WÄ…tpiÄ™.
Więc masz 6 km niczym nie skrępowanej jazdy na maxa tam i z powrotem.
A nawet jak nie z powrotem, to depnę ma maksa a tuż przed wyjazdem z odcinka pojde sie odlać w krzaki.

Data: 2015-11-24 16:17:50
Autor: Big Jack
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W wiadomo¶ci
*witek* napisał(-a):

Więc masz 6 km niczym nie skrępowanej jazdy na maxa tam i z powrotem.
A nawet jak nie z powrotem, to depnę ma maksa a tuż przed wyjazdem z
odcinka pojde sie odlać w krzaki.

Doigramy się monitorowania online prędko¶ci wszystkich pojazdów 8-)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-11-24 11:17:57
Autor: witek
*witek* napisał(-a):

[...]

Raczej odwrotnie.
Bedziesz dostawał jeden mandat dziennie z definicji i bedziesz musiał sam wykazać, że dzisiaj na niego nie zasłużyłe¶.
Urzednik bedzie oceniał czy twoje wyja¶nienia s± wiarygodne czy nie i ewnetualnie anuluje mandat.

Data: 2015-11-25 01:41:57
Autor: G.S.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci

Data: 2015-11-25 01:43:48
Autor: Robert Tomasik
W dniu 25-11-15 o 01:41, G.S. pisze:

[...]
Ale mowa o mandacie czy wyroku?
Bo mandat - oczywi¶cie racja.
Ale w przypadku wyroku może zacz±ć się "kieruj±c się do¶wiadczeniem
życiowym, s±d stwierdza..." (trudno przewidzieć co stwierdzi).

Apelacja, kasacja :-)

Data: 2015-11-24 22:19:59
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
W dniu 25-11-15 o 01:41, G.S. pisze:

[...]

a jak nie pomoze to jeszcze mozna do prezydenta

Data: 2015-11-25 07:26:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-25 o 05:19, witek pisze:
Robert Tomasik wrote:
W dniu 25-11-15 o 01:41, G.S. pisze:

[...]
Bo mandat - oczywiście racja.
Ale w przypadku wyroku może zacząć się "kierując się doświadczeniem
życiowym, sąd stwierdza..." (trudno przewidzieć co stwierdzi).

Apelacja, kasacja :-)

a jak nie pomoze to jeszcze mozna do prezydenta

Można spróbować od razu po mandacie.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-25 10:29:08
Autor: G.S.
Odcinkowy pomiar prędko¶ci

Data: 2015-11-25 10:56:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-25 o 10:29, G.S. pisze:
On Wed, 25 Nov 2015, Liwiusz wrote:

W dniu 2015-11-25 o 05:19, witek pisze:
[...]
a jak nie pomoze to jeszcze mozna do prezydenta

Można spróbować od razu po mandacie.

 Ja tak powaĹĽnie - prawo przewiduje uĹ‚askawienie od kary
"bezwyrokowej", mimo nieskorzystania z prawa do sÄ…du,
czy pijesz do "i umarzam" świeżo zadekretowanego przez
prezydenta? ;)
 ZeznajÄ™ ĹĽe przepisĂłw nawet nie prĂłbowaĹ‚em zlokalizować.

PijÄ™ :)

--
Liwiusz

Data: 2015-11-26 19:47:54
Autor: Gotfryd Smolik news
Odcinkowy pomiar prędkości
On Wed, 25 Nov 2015, Liwiusz wrote:

Piję :)

  A to wszystko pasuje!

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-11-23 08:21:38
Autor: Big Jack
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W wiadomo¶ci
*Kris* napisał(-a):

[...]

Rok z okładem na p.m.s. pisałem jak sobie zrobić jaja
http://www.grupy.v10.pl/Zrob,cie,sobie,jEjE,z,pomiEru,odcinkowego,1,2581868,2014_05.html
Można oczywi¶cie jescze bardziej pokombinować, wcze¶niejszy wyjazd, niż wjazd, etc. Jest trochę możliwo¶ci.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-11-22 23:40:17
Autor: nkab
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
*Kris* napisał(-a):

> [...]

Można oczywi¶cie jescze bardziej pokombinować, wcze¶niejszy wyjazd, niż wjazd, etc. Jest trochę możliwo¶ci.

Je¶li te kombinacje s± dla jaj to wszyscy kombinatorzy po 500.

Przestańmy robić burdel bo to tylko niepotrzebnie zabiera czas
wielu ludziom.

Andrzej.

Data: 2015-11-23 16:08:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 08:21, Big Jack pisze:

[...]

No ale Twój pomysł ma kilka wad:
1) Co będzie, jak to przekładanie tablic zauważy kto¶ i powiadomi odpowiednie służby, które uznaj±, że pewnie masz zamiar co najmniej zamach na prezydenta dokonać?

2) Nie znam systemu, no ale musi być tam jakie¶ zabezpieczenie przed takimi głupotami. W ostateczno¶ci kto¶ popatrzy na zdjęcia i odczyta nalepkę z szyby :-)

Data: 2015-11-23 17:36:52
Autor: Big Jack
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W wiadomo¶ci
*Robert Tomasik* napisał(-a):

No ale Twój pomysł ma kilka wad:
1) Co będzie, jak to przekładanie tablic zauważy kto¶ i powiadomi
odpowiednie służby, które uznaj±, że pewnie masz zamiar co najmniej
zamach na prezydenta dokonać?

Zakładam, że jak kto¶ by miał sobie zrobić jaja, to zadbałby o szczegóły

2) Nie znam systemu, no ale musi być tam jakie¶ zabezpieczenie przed
takimi głupotami. W ostateczno¶ci kto¶ popatrzy na zdjęcia i odczyta
nalepkę z szyby :-)

O zasłonięciu nalepki na szyby pisałem. Nie czytałe¶  :P
Jeszcze przyszedł mi do głowy wariant tych jaj. Przekroczenie na wstecznym. Jest do "zrobienia" :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-11-23 10:55:44
Autor: Tomasz Kaczanowski
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu 2015-11-22 17:16, Kris pisze:
[...]

Hmm na tak krótkim odcinku, to musiałoby być ograniczenie do 10km/h? Albo co¶ w tym ge¶cie, bo przecież czas na zatrzymanie się, zmianę kierowcy całkowicie powinien wyeliminować problem...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2015-11-23 04:11:33
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędko¶ci
W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 10:55:43 UTC+1 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
Hmm na tak krótkim odcinku, to musiałoby być ograniczenie do 10km/h?
Albo co¶ w tym ge¶cie, bo przecież czas na zatrzymanie się, zmianę kierowcy całkowicie powinien wyeliminować problem...
Do tej pory nie miałem okazji w realu jechać tras± z odcinkowym mierzeniem ale kto¶ wyżej pisze ze to może być i 6km więc na takiej odległo¶ci można spokojnie przekroczyć i kierowca w międzyczasie się zmieni.
Bo na 1 km to trudno by było to fakt

Data: 2015-11-23 16:19:21
Autor: Wiesiaczek
Odcinkowy pomiar prędkości
W dniu 22.11.2015 o 19:16, Kris pisze:
Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.

Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to będzie 1km(ile jest normalnie?),
System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się źle poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
Jak to wg Was wyglÄ…da?

Proste: Wskazujesz tego, kto ma mniej punktĂłw :)

--
Wiesiaczek (dziś z Городея - Białoruś)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®