Odcinkowy pomiar prędkości

Data: 2015-11-23 08:21:38
Autor: Big Jack
Odcinkowy pomiar prędkości
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/5f7158b0-373b-48ad-ace2-6e7109215e30@googlegroups.com
*Kris* napisał(-a):

Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.

Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego
odcinka. Niech to będzie 1km(ile jest normalnie?),
System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja
się źle poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto
przekroczył?. Bo w ktőrym momencie było przekroczenie?- na 22m czy
może na 995m?
Jak to wg Was wygląda?

Rok z okładem na p.m.s. pisałem jak sobie zrobić jaja
http://www.grupy.v10.pl/Zrob,cie,sobie,jEjE,z,pomiEru,odcinkowego,1,2581868,2014_05.html
Można oczywiście jescze bardziej pokombinować, wcześniejszy wyjazd, niż wjazd, etc. Jest trochę możliwości.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-11-22 23:40:17
Autor: nkab
*Kris* napisał(-a):

> [...]

Można oczywiście jescze bardziej pokombinować, wcześniejszy wyjazd, niż wjazd, etc. Jest trochę możliwości.

Jeśli te kombinacje są dla jaj to wszyscy kombinatorzy po 500.

Przestańmy robić burdel bo to tylko niepotrzebnie zabiera czas
wielu ludziom.

Andrzej.

Data: 2015-11-23 16:08:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-11-15 o 08:21, Big Jack pisze:

[...]

No ale Twój pomysł ma kilka wad:
1) Co będzie, jak to przekładanie tablic zauważy ktoś i powiadomi odpowiednie służby, które uznają, że pewnie masz zamiar co najmniej zamach na prezydenta dokonać?

2) Nie znam systemu, no ale musi być tam jakieś zabezpieczenie przed takimi głupotami. W ostateczności ktoś popatrzy na zdjęcia i odczyta nalepkę z szyby :-)

Data: 2015-11-23 17:36:52
Autor: Big Jack
*Robert Tomasik* napisał(-a):

No ale Twój pomysł ma kilka wad:
1) Co będzie, jak to przekładanie tablic zauważy ktoś i powiadomi
odpowiednie służby, które uznają, że pewnie masz zamiar co najmniej
zamach na prezydenta dokonać?

Zakładam, że jak ktoś by miał sobie zrobić jaja, to zadbałby o szczegóły

2) Nie znam systemu, no ale musi być tam jakieś zabezpieczenie przed
takimi głupotami. W ostateczności ktoś popatrzy na zdjęcia i odczyta
nalepkę z szyby :-)

O zasłonięciu nalepki na szyby pisałem. Nie czytałeś  :P
Jeszcze przyszedł mi do głowy wariant tych jaj. Przekroczenie na wstecznym. Jest do "zrobienia" :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Odcinkowy pomiar prędkości