Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch

Data: 2016-07-09 12:00:45
Autor: Budzik
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
Użytkownik z z@z.pl ...

Jak donoszą tvny :-) kierowcy zwalniają i jadą o połowę wolniej niż przewidują przepisy.
Powoduje to spowolnienie ruchu, mniejszą płynność i nowe inne zagrożenia na drodze.

Takie to są skutki działalności rozbuchanego opiekuńczego państwa.

Niby śmieszne gdyby nie z ręki niby wykształconych ludzi i za moje/nasze podatki.

Tak wiem... następne będą obowiązkowe gpsy w autach.
Tylko że też polegną bo hakerzy złamią wszystko. ;-)

To teraz trzeba podniesc o 1/3 limit i sie wyrówna :)

Data: 2016-07-09 05:59:06
Autor: sczygiel
W dniu sobota, 9 lipca 2016 14:00:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Tylko że też polegną bo hakerzy złamią wszystko. ;-)
> To teraz trzeba podniesc o 1/3 limit i sie wyrówna :)

Albo pomontować takie "jedziesz bezpiecznie" liczniki.
IMHO dając znać kierowcy że jedzie w limicie i podziękować mu sieloną lampka i usmiechem zdziała się więcej niż głupimi przepisami.
A precyzja tych "dziękowałek" jest IMHO całkiem dobra. Bo nie raz jechałem i widziałem prędkośc z gps i ta którą mi pokazywała "dziekowałka" i były dokładne co do 1-2km/h.

Zresztą nie ma co sie denerwować, nie raz widziałem kierowników co jechali 10-20 km/h poniżej licznikowego limitu (na krajówkach gdzie limit był 50-70-90). Więc nie koniecznie to wina ogólnej głupoty tylko bardzo wyjątkowych jednostek które sie trafiają.

Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch