Data: 2016-07-12 12:35:13 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
W dniu 08.07.2016 o 22:00, z pisze:
Jak donoszą tvny :-) kierowcy zwalniają i jadą o połowę wolniej niżW swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich odcinkach od bramek do bramek. Ale na autostradach jest 140 więc by łapali tych co jeżdżą ponad 150. Nie opłaca się. |
|
Data: 2016-07-12 12:41:58 | |
Autor: J.F. | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
W swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich odcinkach od bramek do bramek. Ale na autostradach jest 140 więc by łapali tych co jeżdżą ponad 150. Nie opłaca się. Czy sie nie oplaca, to sie jeszcze okaze :-) Teraz mamy burdel wlasnosciowy na autostradach. Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniej przekroczyc. Gdzies w nocy trzeba, gdy ruch mniejszy, tiry sie nie wyprzedzaja. Lepiej zatrudnic bramki viatoll do tego - beda mierzyc na krotszych odcinkach, a 95% kosztow juz jest zainwestowanych, teraz to za drobna kwote mozna system ulepszyc :-) J. |
|
Data: 2016-07-12 12:54:51 | |
Autor: Shrek | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
On 12.07.2016 12:41, J.F. wrote:
Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniej Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie autostrady odpuścić - szkoda na to kasy. Efekty mizerne, bo przecież tam mało wypadków. A i to, że ktoś poleci 180 to niewielkie przewinienie w porównaniu z jakże popularnym 90 w zabudowanym. Po prawdzie te fotoradary w dużej mierze też. A to należy inwestowac w rejestratory przejazdu na czerwonym świetle i wyprzedzania na przejściach dla pieszych. Na tych "lepszych" skrzyżowaniach i przejściach oznakowane, na reszcie z partyzanta. O wiele lepszy efekt niż fotopstyczki jeśli chodzi o potencjalną ilośc uratowanych żyć. Shrek. |
|
Data: 2016-07-12 14:20:59 | |
Autor: J.F. | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nm2i9p$ura$1@node1.news.atman.pl...
On 12.07.2016 12:41, J.F. wrote: Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniej Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie autostrady odpuścić - szkoda na to kasy. Efekty mizerne, bo przecież tam Ale zauwaz, ze to mozna praktycznie bez kosztow zrobic - co za problem dorobic do rozliczenia obliczenie sredniej predkosci i od razu obciazyc karte kredytowa ? Obawiam sie tylko, ze to i tak bedzie od paru do 100 mln kosztowalo, i ma szanse sie nie zwrocic :-) mało wypadków. A i to, że ktoś poleci 180 to niewielkie przewinienie w porównaniu z jakże popularnym 90 w zabudowanym. Ale jaki wydzwiek spoleczny - ukarano pirata, ktory 180 jechal :-) Po prawdzie te fotoradary w dużej mierze też. A to należy inwestowac w rejestratory przejazdu na czerwonym świetle i wyprzedzania na przejściach dla pieszych. Na tych "lepszych" skrzyżowaniach i przejściach oznakowane, na reszcie z partyzanta. O wiele lepszy efekt niż fotopstyczki jeśli chodzi o potencjalną ilośc uratowanych żyć. A nie lepiej zainwestowac w swiatla dla pieszych, na przycisk ? J. |
|
Data: 2016-07-12 14:42:45 | |
Autor: Shrek | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
On 12.07.2016 14:20, J.F. wrote:
Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie Przede wszystkim, to radary nie są (przynajmniej w założeniach) żeby się zwróciły. Ponadto tak naprawdę to nie predkośc na autostradach jest niebezpieczna, a nietrzymanie odstępów i głupie manewry. Ogólnie nawet jak to by kosztowało 5 milionów to nie bardzo się opłaca. Można to zainwestować lepiej. Ponadto zdaje się, że póki co mandat można nałożyć tylko gdy się przyznasz. A i podawanie danych kart wraz z danymi do obiążenia w wydziale komunikacji... no cóż - słaby pomysł:) mało wypadków. A i to, że ktoś poleci 180 to niewielkie przewinienie w No jaki? Od czasu do czasu są artykuły na "przodujacych portalach", że pirata złapali 180 na esce w celu wywołania gównoburzy i dominujace komentarze to są... eee 180 na ekspresówce - z czym do ludzi:P Po prawdzie te fotoradary w dużej mierze też. A to należy inwestowac w Zdecydowanie nie. Po pierwsze, to one swojej roli nie spełniają jak powinny, a po drugie przecież nie zrobisz ich wszędzie - w wiekszości miejsc gdzie ruch to usprawiedliwia już są. Znacznie lepiej wytresować kierowców (jeśli trzeba to zamordyzmem), że na przejściach się nie wyprzedza, jak nie widzisz po co ktoś się zatrzymał - i tak trzeba będzie to w końcu zrobić, więc im wcześniej tym lepiej. A technologia wbrew pozorom jest i to całkiem dostępna - analiza wideo. NIe musi być na każdym przejściu. Jak będą również z partyzanta (oprócz oznaczonych i niekoniecznie pełnych), to jak masz zwyczaj wyprzedzać na przejściach, to wyskoczysz z prawka najdalej po roku i się naumiesz zatrzymywać jak trzeba. A czy będzie jechał 50 czy 70 to sprawa drugorzędna, jak pieszego nie zdejmie. Shrek |
|
Data: 2016-07-12 21:20:27 | |
Autor: re | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Użytkownik "Shrek" .... Po prawdzie te fotoradary w dużej mierze też. A to należy inwestowac w rejestratory przejazdu na czerwonym świetle i wyprzedzania na przejściach dla pieszych. Na tych "lepszych" skrzyżowaniach i przejściach oznakowane, na reszcie z partyzanta. O wiele lepszy efekt niż fotopstyczki jeśli chodzi o potencjalną ilośc uratowanych żyć. -- - Ile takich wypadków potencjalnie widziałeś ? |
|
Data: 2016-07-15 15:09:39 | |
Autor: T. | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
W dniu 2016-07-12 o 12:54, Shrek pisze:
On 12.07.2016 12:41, J.F. wrote: Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek. T. |
|
Data: 2016-07-15 15:21:42 | |
Autor: Shrek | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
On 15.07.2016 15:09, T. wrote:
Przede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie Bo A4 (na tym odcinu, o którym zapewne piszesz) to nie autostrada. Tak to jest, gdy polityka bierze górę nad inżynierią;) Shrek |
|
Data: 2016-07-15 16:28:47 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Hello T.,
Friday, July 15, 2016, 3:09:39 PM, you wrote: Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniejPrzede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchu nie było wypadków. Czysta statystyka działa. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2016-07-18 16:09:02 | |
Autor: T. | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
W dniu 2016-07-15 o 16:28, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello T., No ok, ale proszę nie pisać, że autostrady takie bezpieczne... Gdyby zrobić statystyki w stosunku do długości dróg poszczególnych kategorii, to pewnie najbezpieczniejsze okazałyby się drogi gruntowe i gminne. :-) T. |
|
Data: 2016-07-18 16:27:45 | |
Autor: Shrek | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
On 18.07.2016 16:09, T. wrote:
No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchu Ale są bezpieczne. Tylko proszę nie wliczać w to "autostrad" jak odcinek A4, który autostradą nie jest (mimo, że jest oznaczony jako A). Shrek |
|
Data: 2016-07-18 16:30:41 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Hello T.,
Monday, July 18, 2016, 4:09:02 PM, you wrote: No ok, ale proszę nie pisać, że autostrady takie bezpieczne...No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchuSłucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.Natomiast osobna sprawa, ze trudno na autostradzie te 150km/h sredniejPrzede wszystkim, to dopóki mamy "krótką kołderkę", to należy sobie Oczywiście, że są bezpieczne w porównaniu z innymi drogami. Na tej samej zasadzie jak latanie jest bezpieczniejsze od jazdy samochodem. Efekt skali i statystyka. Gdyby zrobić statystyki w stosunku do długości dróg poszczególnych kategorii, to pewnie najbezpieczniejsze okazałyby się drogi gruntowe i To jest taka sama statystyka, jak ta, która mówi, że Ty i Twój pies macie po 3 nogi. Uwzględnij natężenie ruchu. A4 to najbardziej zagęszczona droga w Polsce. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2016-07-18 20:05:39 | |
Autor: J.F. | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:578ce2ff$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2016-07-15 o 16:28, RoMan Mandziejewicz pisze: Słucham często PR1. Na A4 praktycznie codziennie wypadek.No trudno, żeby na drodze o długości 669 km, o takim natężeniu ruchu No ok, ale proszę nie pisać, że autostrady takie bezpieczne... Sa jednak bezpieczniejsze. Zobacz np na Niemcy - tyle samo ofiar co u nas, a kraj jednak 2.5 ludniejszy. Poza tym wypadek codziennie ... a zmarlych na A4 25 osob w roku poprzednim. na DK5 dla porownania np 30 osob. Albo inne porownanie - rok 2006, A4 37 zmarlych, DK4 59. Rok 2015 - A4 25, DK4 3. W miedzyczasie DK4 prawie w calosci zamienila sie na A4. Inna sprawa, ze w miedzyczasie w kraju ogolnie spadla ilosc wypadkow o polowe ... no ale na A4+DK4 4 razy ... Gdyby zrobić statystyki w stosunku do długości dróg poszczególnych kategorii, to pewnie najbezpieczniejsze okazałyby się drogi gruntowe i gminne. :-) Gruntowe tak. predkosci rozwinac sie nie da, a i ruch znikomy. Gminne to juz niekoniecznie. J. |
|
Data: 2016-07-12 13:39:38 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch | |
On 2016-07-12 12:35, Smok Eustachy wrote:
W swoim czasie myślałem, że na autostradach to zrobią. Na długich A po co na autostradzie? Tam raczej wazniejsze zachowanie odstepow a nie egzekwowanie przekraczania +20,+30 wiecej. Czy ktos przywali przy 140 czy 170 to juz niewielka roznica. A przejsc dla pieszych tam nie ma. Bardzo dobrze ze UE dala kase na to z wylaczeniem autostrad i ekspresowek. -- memento lorem ipsum |