Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.

Data: 2013-08-19 12:52:55
Autor: anacron
W dniu 19.08.2013 11:06, WW pisze:
Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam, dla naszego bezpieczeństwa
rzecz jasna.

Stosowanie takiego pomiaru ma sens na odcinkach nie dłuższych niż 1km i
o ile czegoś nie spieprzą po drodze (tak jak to zrobili przy radarach i
fotoradarach) będzie to bardzo dobra metoda.

Fotoradary nie dały spodziewanych przychodów, spróbują tak.

1. 272 FR GITD są dopuszczone na podstawie poświadczenia nieprawdy w
Legalizacjach.
2. GITD nie ma uprawnień do stosowania radarów mobilnych.
3. GITD nie ma uprawnień do karania kierowców za niewskazanie kierowcy.
4. Brak co najniej dwóch zdjęć w serii uniemożliwia weryfikację, czy
doszło do pomiaru czy do błędu pomiaru (o którym nawet mówią w
instrukcji Fotorapida CM)

Więc jak miało się to sprawdzić? W związku z punktem 3 pomiar odcinkowy
tez będzie kulał.

--
anacron
Poprzyj https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-19 15:56:33
Autor: J.F.
Dnia Mon, 19 Aug 2013 12:52:55 +0200, anacron napisał(a):
[...]

Zaraz ... skoro mowia, to i robic powinien od razu dwa zdjecia ? Ale nadal mozna kwestionowac czy aby na pewno zdjecia byly zrobione w
podanym odcinku czasu. Elektronika mierzy czas zasasadniczo bardzo dokladnie, ale aparaty
cyfrowe znane sa z tego ze od nacisniecia spustu do zdjecia mija sporo
czasu :-)]

Więc jak miało się to sprawdzić? W związku z punktem 3 pomiar odcinkowy
tez będzie kulał.

Zasadniczo bedzie, ktos pojedzie 90, potem bedzie musial zwolnic,
srednia mu wyjdzie 70 i mandat jak za 20 - to sie nie oplaca :-)

J.

Data: 2013-08-20 07:29:56
Autor: Jan Koval

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1c0i4p0ajf1b2$.182w2o53w669x$.dlg40tude.net...
[...]

Nie zauważyłem. Chyba, że mowa o kompaktach za 200-500 złotych, które próbują złapać ostrość
poprzez analizę obrazu i mają bardzo wolne sterowanie obiektywem. Ale tam się takich nie używa.

J.

Data: 2013-08-20 11:07:35
Autor: J.F.
Dnia Tue, 20 Aug 2013 07:29:56 +0200, Jan Koval napisał(a):
[...]

A takze o tych za 1500zl

poprzez analizę obrazu i mają bardzo wolne sterowanie obiektywem. Ale tam się takich nie używa.

Gwarantujesz ze lustrzanki maja opoznienie stale z dokladnoscia do
0.01s, czy ze tam sa proste kompakty z wylaczona automatyka ? J.

Data: 2013-08-20 05:00:45
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 11:07:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Gwarantujesz ze lustrzanki maja opoznienie stale z dokladnoscia do

0.01s, czy ze tam sa proste kompakty z wylaczona automatyka ? J.

Jak Ty sobie wymyśliłęś że w aparacie co wisi nad drogą cokolwiek się ostrzy? Tam jest założony obiektyw szerokokątny. Taki z natury ma dużą głębię ostrości. Do tego aparat a raczej kamera ma mały ( wymiarami) przetwornik. To potęguje działanie obiektywu o krótkiej ogniskowej.

Data: 2013-08-20 05:26:29
Autor: kogutek444
> [...]

Gwarantujesz ze lustrzanki maja opoznienie stale z dokladnoscia do

0.01s, czy ze tam sa proste kompakty z wylaczona automatyka ? J.

Tam nie ma aparatów tylko kamery.

Data: 2013-08-20 13:37:30
Autor: Jan Koval

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iciocuhfhwkw.armgdtoyo3mb$.dlg40tude.net...
[...]

Mają stały zakres opóźnień. Np Nikon D2H 0,050s. Wyłącz w kompakcie autofokus, ustaw mały otwór przesłony,
o ile się to wszystko da i zobaczysz, że czas od chwili naciśnięcia guziczka
do zrobienia zdjęcia będzie dużo krótszy. Do tego dodaj lampę, która doświetli obiekt
w gorszych warunkach, skompensuj opóźnienie (dla 100kmph to będzie 30cm na każde 10ms - dla 0,05 to 150cm).
Jeszcze trzeba uwzględnić kąt w stosunku do osi drogi (pewnie jakieś 30st).

J.

Data: 2013-08-20 15:56:07
Autor: J.F.
Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:37:30 +0200, Jan Koval napisał(a):
[...]

Zagwarantowane ? Bo wiesz, chcemy zrobic dwa zdjecia w ciagu powiedzmy
pol sekundy, i taka niepewnosc o dwa razy 0,05s istotnie wplywa na
dokladnosc pomiaru ...

Wyłącz w kompakcie autofokus, ustaw mały otwór przesłony, o ile się to wszystko da

Nie da :-)

[...]

tu 1,50, tam 1,50, razem 3m, a rozsadne pole widzenia kamery to 15m ? I juz mozna kwestionowac ze nie 70, ale 56 :-)

Jeszcze trzeba uwzględnić kąt w stosunku do osi drogi (pewnie jakieś 30st).

Mozliwe ze zmienny, skoro wiecej pasow ...

J.

Data: 2013-08-21 08:31:00
Autor: Jan Koval

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:unk6zoenrmxj.g7o5mro3hqua$.dlg40tude.net...
[...]

Pół sekundy? To już może nie być czego fotografować. :-)

J.

Data: 2013-08-21 08:51:37
Autor: J.F.
Dnia Wed, 21 Aug 2013 08:31:00 +0200, Jan Koval napisał(a):
[...]

No to wtedy uznajemy ze pierwsze zdjecie to jakas pomylka i nie
wystawiamy mandatu. Fatamorgana :-)

J.

Data: 2013-08-20 15:01:09
Autor: anacron
W dniu 19.08.2013 15:56, J.F. pisze:
Elektronika mierzy czas zasasadniczo bardzo dokladnie, ale aparaty
cyfrowe znane sa z tego ze od nacisniecia spustu do zdjecia mija sporo
czasu :-)]

....bo to fachowo się robi kamera cyfrową rejestrującą 25-30 fps i system
decyduje tylko, które klatki zachować, a nie aparatem.

Data: 2013-08-20 06:33:23
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 15:01:09 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]

...bo to fachowo się robi kamera cyfrową rejestrującą 25-30 fps i system

decyduje tylko, które klatki zachować, a nie aparatem.

Zaraz Ci ktoś napisze że pierwsze zdjęcie to jest dwudziesta czwarta klatka a jak wyjeżdża to druga. I że na odcinku siedmiu kilometrów prawie sekunda potrafi podnieść średnią prędkość sporo powyżej limitu. Na dodatek oszukują bo pierwsza klatka jest zrobiona w odległości dwunastu metrów od kamery a na wyjeździe stu metrów. I te dziewięćdziesiąt metrów też miało wpływ że zamiast  80 wyszła średnia 120.

Data: 2013-08-21 10:25:44
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:

[...]

powiedz mi kogutek...

czy naprawdę musisz coś pisać nawet jak nie masz nic mądrego do napisania?

Bo ostatnio żaden twój wpis na tej grupie nie był w żaden sposób merytoryczny.

Data: 2013-08-21 02:40:20
Autor: kogutek444
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 10:25:44 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

Bo ostatnio żaden twój wpis na tej grupie nie był w żaden sposób merytoryczny.

Mądre to by według ciebie było jak bym pisał to czego motłoch sobie życzy. Że chuje znowu chcą kasę zbierać i łapać niewinnych.. Dobrze ze idiotów łapią. Każda metoda jest dobra.

Data: 2013-08-21 11:49:43
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:

Mądre to by według ciebie było jak bym pisał to czego motłoch sobie
życzy. Że chuje znowu chcą kasę zbierać i łapać niewinnych. Dobrze ze
idiotów łapią. Każda metoda jest dobra.

Mądrość polega na wyważeniu poglądów...

a prawda w tej i innych sprawach leży gdzieś pośrodku.

też zapłaciłem mandat za przekroczenie prędkosci w dzikich polach o +18km/h i jak sie zapytałem zdziwiony to tutaj jest teren zabudowany to pan policjant coś rzucił o rowerzystach :) ale tak bez przekonania, wiedział ze robi dziadowstwo.

Prawo winno być rozsądne i winno być tak stanowione aby ogół akceptował jego działanie.

nie można akceptować zastawiania pułapek na obywateli.

Data: 2013-08-21 13:12:17
Autor: kogutek444
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 11:49:43 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

Prawo winno być rozsądne i winno być tak stanowione aby ogół akceptował jego działanie.

nie można akceptować zastawiania pułapek na obywateli.

To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa. Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

Data: 2013-08-21 22:26:57
Autor: Jarek Andrzejewski
On Wed, 21 Aug 2013 13:12:17 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa. Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

Mogą?
http://zmieleni.pl/o-akcji-plan/dlaczego-zmieleni/

Data: 2013-08-21 14:03:58
Autor: kogutek444
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:26:57 UTC+2 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
> [...]

>To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa. Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

Jasne że mogą. 750 tysięcy to nie jest porażająca ilość. 10 milionów jak by się podpisało to by znaczyło że ludzie mają jakiś wspólny cel. I jeśli nie dostaną to czego chcą to się mogą przy wyborach namówić. Do miliona mogą olać powyżej 5 milionów już nie.

Data: 2013-08-22 13:21:16
Autor: WW
W dniu 2013-08-21 23:03, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Gdzieś Ty się uchował?
Mogą i nic im nie zrobimy, bo w ustawie nie ma sankcji za olewanie wyborców!
ONI mogą i 20 000 000 podpisów wrzucić do niszczarki i ... możemy im naskoczyć.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-p

Data: 2013-08-22 17:43:11
Autor: Shrek
On 2013-08-21 22:12, kogutek444@gmail.com wrote:

To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa. Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

Taa, może od razu 50 milionów. 10 milionów te pewnie więcej niż aktywnych kierowców.

Shrek

Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.