Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców

Data: 2018-10-28 02:38:51
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
W dniu sobota, 27 października 2018 23:45:16 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
 Pomyślałem sobie, że popędzę go długimi,

Spróbuj "popędzić długimi" w Niemczech;)
U mnie reakcja na idiotę popędzającego mnie długimi jest zawsze taka że zwalniam do prędkości rekreacyjnej i tak sobie jadę az idota sobie przypomni ze na kursach prawa jazdy uczyli manewru wyprzedzania i skorzysta z tego.

Data: 2018-10-28 11:29:21
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-10-28 o 10:38, Kris pisze:
[...]

Zachowanie godne idioty.

Data: 2018-10-28 05:49:56
Autor: Kris
Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
W dniu niedziela, 28 października 2018 11:29:35 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

Zachowanie godne idioty.

Chodzi Tobie o ponaglanie światłami? Fajnie że się ze mną zgadzasz.

Data: 2018-10-28 10:44:12
Autor: Mateusz Viste
napisał:
[...]

Takie ponaglanie światłami? Ano, całkowicie.
Reakcja Krisa natomiast całkiem na miejscu. Jak ty komu, tak on tobie.

Już dawno doszedłem do wniosku, że egzamin na prawo jazdy jest bardzo nieskutecznie skonstruowany - dopuszcza za kółko osobników którzy nie powinni się tam znaleźć. Wliczam w to idiotów-ponaglaczy, ale także tych co uważają jazdę 40@60 za coś "nagannego".

Mateusz

Data: 2018-10-28 13:21:57
Autor: Uzytkownik
[...]

Zwalnianie "do prędkości rekreacyjnej" jest reakcją jednego debila na reakcję drugiego debila.

Obydwaj są siebie warci.

Data: 2018-10-28 12:35:52
Autor: Marcin Debowski
On 2018-10-28, Uzytkownik <adres@serwer.pl> wrote:
[...]

Bo faktycznie to powinien się zatrzymać i sprawdzić o co chodzi. --
Marcin

Data: 2018-10-28 14:41:49
Autor: Marek S
Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kier owcĂłw
W dniu 2018-10-28 o 10:38, Kris pisze:

Spróbuj "popędzić długimi" w Niemczech;)

Spróbuj też awaryjnymi podziękować komuś :-)

[...]

Na tym odcinku nie da się. Są dwa pasy, po jednym w każdym kierunku a między nimi barierka energochłonna.

Tu też nasza narodowa tradycja zadziałała: zwężanie ulic. Kiedyś były 3 pasy: dwa pod górę i jeden w dół. Więc nie było kłopotu. Ktoś chce jechać rekreacyjnie - to miał do tego prawy pas a lewym mogli go wyprzedzać. Niestety ten lewy zamienili na barierkę.

Więc niestety jeśli trafi się za zakałę ruchu, to trzeba za nią podążać.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-28 15:36:29
Autor: J.F.
Dnia Sun, 28 Oct 2018 14:41:49 +0100, Marek S napisał(a):
[...]

Ale jest trzy razy bezpieczniej :-)

Na DK8 pod Zabkowicami tak kiedys bylo - dwa pasy pod gore, jeden z
gorki, i linia przerywano-ciagla, wiec mozna bylo wyprzedzic zakałę z
gorki.
Czy to bylo bezpieczne ... trzeba by w statystyki zajrzec.

Potem dali podwojna ciagla, potem zaczeli dzielic pas do wyprzedzania
na odcinki do lewoskretow ... barierki na razie nie ma ..

J.

Data: 2018-10-28 19:41:05
Autor: Marek S
W dniu 2018-10-28 o 15:36, J.F. pisze:

Ale jest trzy razy bezpieczniej :-)

Prędkość zabija więc zakazać jej! :-)

Potem dali podwojna ciagla, potem zaczeli dzielic pas do wyprzedzania
na odcinki do lewoskretow ... barierki na razie nie ma ..

No to jeszcze dodam, że na obwodnicy 3-miasta też w 2 miejscach zlikwidowali trzeci pas. Od tej pory w godzinach szczytu zawsze są tam korki gdyż to są okolice zjazdów z trasy. Pierwotnie było tak, że prawy (czyli zjazd) był bardzo wolny, środkowy szybszy, a lewy całkowicie przejezdny. A teraz beton na obu pasach. Super inicjatywa.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-28 21:56:45
Autor: J.F.
Dnia Sun, 28 Oct 2018 19:41:05 +0100, Marek S napisał(a):
W dniu 2018-10-28 o 15:36, J.F. pisze:
Ale jest trzy razy bezpieczniej :-)
Prędkość zabija więc zakazać jej! :-)

Szwedzi mieli ochote, ale cos im przeszlo.
Pewnie to ci wszawi imigranci nie chca przestrzegac szwedzkich
wartosci :-)

[...]

Ale wszyscy jada wolno, wiec jest bezpieczniej :-)

J.

Data: 2018-10-28 23:20:27
Autor: Marek S
W dniu 2018-10-28 o 21:56, J.F. pisze:

[...]

Wcale nie! Można np. komuś najechać na stopę gdy wysiadł z auta by zapalić lub gazetę poczytać. Można też wylewu dostać widząc, że inni śmigają równoległą ulicą a Ty stoisz już godzinę bo nawigacji nie chciało Ci się włączyć aby o korku się dowiedzieć zawczasu :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców