Odczepcie si臋 od Zo艣ki i Rudego!

Data: 2013-04-19 16:45:14
Autor: GrzegorZ
Odczepcie si臋 od Zo艣ki i Rudego!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kkqtrg$1lg$1dont-email.me...
Wzi膮艂 moj膮 r臋k臋 w swoj膮 d艂o艅 i trzyma艂 mocno. M贸wi艂: +Tadeusz, ach Tadeusz, gdyby艣 wiedzia艂...+. Skar偶y艂 si臋 na b贸l i m贸wi艂: +Tadeusz, jak rozkosznie, jak przyjemnie...+. (...) J臋cza艂 z b贸lu, jednocze艣nie m贸wi膮c, jak jest szcz臋艣liwy i jak jest rozkosznie. Na chwil臋 zasn膮艂. Ko艂o 12 Janek obudzi艂 si臋, zawo艂a艂 mnie, kaza艂 usi膮艣膰 obok siebie i u艣cisn膮膰 serdecznie. Te chwile wynagradza艂y nam wszystko. Potem opowiadali艣my sobie nawzajem jeden przez drugiego, a blisko艣膰 nasza by艂a dla nas prawdziw膮 rozkosz膮. Wreszcie kaza艂 mi si臋 po艂o偶y膰 obok siebie, obj膮艂 mocno g艂ow臋 i zasn膮艂 (...). M贸wi艂, 偶e ju偶 b臋dziemy szcz臋艣liwi, 偶e b臋dziemy wreszcie mieszka膰 razem, 偶e pojedziemy na wie艣, gdzie w lecie sp臋dzali艣my dwa niezapomniane, szcz臋艣liwe dni. (...) Gdy byli艣my razem przyjemno艣膰 mu sprawia艂o, gdy trzyma艂em go za r臋ce lub g艂adzi艂em r臋k膮 po g艂owie. Rozmowa by艂a wtedy by艂a otwarta, szczera i 偶aden z nas nie kry艂 wtedy swojej niewys艂owionej rado艣ci i przyja藕ni.

-- ->

Rajcuj膮 ci臋 takie teksty staruszku?

Odczepcie si臋 od Zo艣ki i Rudego!