Oddać Kościołowi majątek z odsetkami

Data: 2011-03-01 14:53:51
Autor: abc
Oddać Kościołowi majątek z odsetkami
Świeckie państwo diabła ukradło Kościołowi jego majątek nadany mu przez
monarchów, aby miał z czego finansować katolickie cele.

Gdy państwo diabła odda Kościołowi ukradziony Kościołowi przez państwo
majątek kościelny i spłaci odsetki od używania tego majątku przez
kilkadziesiąt lat, to Kościół nie będzie musiał zaciągać w bankach żadnych
pożyczek.

Data: 2011-03-01 06:02:56
Autor: J-23
Oddać Kościołowi majątek z odsetkami
On 1 Mar, 14:53, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
wieckie pa stwo diab a ukrad o Ko cio owi jego maj tek nadany mu przez
monarch w, aby mia z czego finansowa katolickie cele.

Gdy pa stwo diab a odda Ko cio owi ukradziony Ko cio owi przez pa stwo
maj tek ko cielny i sp aci odsetki od u ywania tego maj tku przez
kilkadziesi t lat, to Ko ci nie b dzie musia zaci ga w bankach adnych
po yczek.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

skad kk ma majatek?

Data: 2011-03-01 15:06:03
Autor: abc
Oddac Kosciolowi majatek z odsetkami
skad kk ma majatek?

Z darowizn, które otrzymal w ciagu tysiaca lat.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-03-01 07:28:40
Autor: J-23
On 1 Mar, 15:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> skad kk ma majatek?

Z darowizn, kt re otrzymal w ciagu tysiaca lat.

Korzenie majątku Kościoła w Polsce
http://interia360.pl/polska/artykul/korzenie-majatku-kosciola-w-polsce,27524

"otrzymal" to jest chyba eufemizm?
takie postepowanie nazywa sie dzialalnoscia mafijna
a kiedys wrecz zbrodnicza, vide konkwista i wyprawy krzyrzowe

J...

Data: 2011-03-01 17:17:51
Autor: abc
Oddac Kosciolowi majatek z odsetkami
"otrzymal" to jest chyba eufemizm?

W poszczególnych krajach wytworzyły się z czasem różne w tym względzie
zwyczaje. Cesarze, królowie, książęta nadawali Kościołowi posiadłości.
Magnaci wyposażali go w ziemię i kapitały. Powstawały mnogie fundacje
kościelne, beneficja, szpitale, schroniska, szkoły. Na cele kościelne
czyniono liczne i hojne zapisy testamentowe.

takie postepowanie nazywa sie dzialalnoscia mafijna
a kiedys wrecz zbrodnicza, vide konkwista i wyprawy krzyrzowe

Ale masz nasrane do łba. Odkrycia geograficzne, w tym odkrycie Ameryk, były
nieuniknione. Wystarczy jednak popatrzeć nieuzbrojonym okiem na fizjonomie
Latynosów czy Filipińczyków, aby stwierdzić, że w byłych koloniach
katolickich tubylcy przetrwali nader licznie.

Ogólnie rzecz biorąc podejście katolików do tubylców było zupełnie inne niż
protestantów. W koloniach "katolickich" władze kolonialne i katoliccy
misjonarze nie zmierzali do wytępienia tubylców lub zapędzenia ich do
rezerwatów, tylko nawracali ich i uczyli tych swoich nowych współwyznawców
jak żyć w społeczeństwie kolonialnym.

W protestanckich koloniach brytyjskich w Australii i Ameryce Północnej
tubylcy wyginęli prawie doszczętnie, a w sąsiednim katolickim Meksyku aż 60%
populacji to Metysi (indiańsko-hiszpańscy), 30% to Indianie, tylko 9% -
biali, a 1% - inni.

A wyprawy krzyżowe były próbą wyzwolenia krajów chrześcijańskich spod
muzułmańskiej okupacji.

Data: 2011-03-01 08:30:10
Autor: J-23
On 1 Mar, 17:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> "otrzymal" to jest chyba eufemizm?

W poszczeg lnych krajach wytworzy y si z czasem r ne w tym wzgl dzie
zwyczaje. Cesarze, kr lowie, ksi ta nadawali Ko cio owi posiad o ci.
Magnaci wyposa ali go w ziemi i kapita y. Powstawa y mnogie fundacje
ko cielne, beneficja, szpitale, schroniska, szko y. Na cele ko cielne
czyniono liczne i hojne zapisy testamentowe.

> takie postepowanie nazywa sie dzialalnoscia mafijna
> a kiedys wrecz zbrodnicza, vide konkwista i wyprawy krzyrzowe

Ale masz nasrane do ba. Odkrycia geograficzne, w tym odkrycie Ameryk, by y
nieuniknione. Wystarczy jednak popatrze nieuzbrojonym okiem na fizjonomie
Latynos w czy Filipi czyk w, aby stwierdzi , e w by ych koloniach
katolickich tubylcy przetrwali nader licznie.

Og lnie rzecz bior c podej cie katolik w do tubylc w by o zupe nie inne ni
protestant w. W koloniach "katolickich" w adze kolonialne i katoliccy
misjonarze nie zmierzali do wyt pienia tubylc w lub zap dzenia ich do
rezerwat w, tylko nawracali ich i uczyli tych swoich nowych wsp wyznawc w
jak y w spo ecze stwie kolonialnym.

W protestanckich koloniach brytyjskich w Australii i Ameryce P nocnej
tubylcy wygin li prawie doszcz tnie, a w s siednim katolickim Meksyku a 60%
populacji to Metysi (india sko-hiszpa scy), 30% to Indianie, tylko 9% -
biali, a 1% - inni.

A wyprawy krzy owe by y pr b wyzwolenia kraj w chrze cija skich spod
muzu ma skiej okupacji.
--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

pierdu pierdu...
Zlodziejstwo i wyludzenia, do tego wyzysk i zmuszanie do pracy
niewolniczej. Patrz "dziesiecina"
W "Krótkiej rozprawie między panem, wójtem a plebanem" Pan występuje
ostro przeciwko zaniedbywaniu przez kler swych obowiązków, wytyka mu
nieuctwo, zarzuca chciwość w ściąganiu ofiar i opłat...

Data: 2011-03-01 17:35:18
Autor: abc
Oddac Kosciolowi majatek z odsetkami
Jak grochem o ścianę.... Szkoda słów. Pas!

Data: 2011-03-01 10:43:14
Autor: J-23
Oddac Kosciolowi majatek z odsetkami
On 1 Mar, 17:35, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Jak grochem o cian .... Szkoda s w. Pas!

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

ja z ta czarna mafia nie chce miec nic do czynienia

Data: 2011-03-01 17:25:42
Autor: abc
Kraju Polan powstań z kolan
Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:17:51 +0100, abc napisał(a):

"otrzymal" to jest chyba eufemizm?

W poszczególnych krajach wytworzyły się z czasem różne w tym względzie
zwyczaje.

A o "zasiedzeniu nieruchomości" przechrzta lefebrystyczna słyszała? To nie zwyczaj, tylko prawo które w Polsce od dziesięcioleci obowiązuje.

Upływa 30 lat i po zajęciu nieruchomości "w złej wierze" (20 lat wystarczy
"w dobrej wierze") przechodzi ona na własność tego który ją użytkował.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2011-03-01 17:06:18
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6cfa74$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Świeckie państwo diabła ukradło Kościołowi jego majątek nadany mu przez
monarchów,

I to było złodziejstwo, porównywalne ze złodziejstwem tego systemu od 1989 roku...

boukun

Data: 2011-03-01 17:19:51
Autor: abc
Oddać Kościołowi majątek z odsetkami
I to było złodziejstwo, porównywalne ze złodziejstwem tego systemu od 1989
roku...

 Nadania i zapisy testamentowe na rzecz Kościoła to nie było żadne
złodziejstwo.

Data: 2011-03-01 17:29:54
Autor: abc
Romanes eunt domus
Dnia Tue, 1 Mar 2011 17:19:51 +0100, abc napisał(a):

I to było złodziejstwo, porównywalne ze złodziejstwem tego systemu od 1989
roku...

 Nadania i zapisy testamentowe na rzecz Kościoła to nie było żadne
złodziejstwo.

Zasiedzenie też.

Zresztą - wywłaszczenie nieruchomości kościelnych przez Skarb Państwa było
zgodne z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej, więc nawet do zasiedzenia
nie ma potrzeby się uciekać.

Data: 2011-03-01 17:32:32
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6d1ca7$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
I to było złodziejstwo, porównywalne ze złodziejstwem tego systemu od 1989
roku...

Nadania i zapisy testamentowe na rzecz Kościoła to nie było żadne
złodziejstwo.

Złodziejstwo i skurwysyństwo, na równi z tym od 1989 roku... Człowiek ma tylko jedno życie i każdemu należ się je przeżyć godnie... I tak mogłoby być, gdyby nie hierarchia, tudzież kościelna...

boukun

Data: 2011-03-01 17:36:57
Autor: abc
Oddać Kościołowi majątek z odsetkami
Nadania i zapisy testamentowe na rzecz Kościoła to nie było żadne
złodziejstwo.

Złodziejstwo i skurwysyństwo, na równi z tym od 1989 roku...

Nic podobnego. Nienawiść do Kościoła cię zaślepia.

Data: 2011-03-01 17:42:54
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6d20ab$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Nadania i zapisy testamentowe na rzecz Kościoła to nie było żadne
złodziejstwo.

Złodziejstwo i skurwysyństwo, na równi z tym od 1989 roku...

Nic podobnego. Nienawiść do Kościoła cię zaślepia.

A kimże jest kościół? Za co go nawidzieć? Grabią, grabią i tylko zubażają maluczkich... Pasożytują na narodzie...

boukun

Data: 2011-03-02 06:44:23
Autor: sofu
[...]

Juz nasi przodkowie dostrzegli pasozytniczy, szkodliwy Polsce charakter KRK.
W Polsce od1635 roku najpierw ograniczono a później zakazano przekazywania
nieruchomosci szlacheckich na rzecz Koscioła. Mimo tych ograniczeń udało mu się stworzyć potężne latyfundia
obejmujace kilkaset wsi i miast. W swoich posiadłosciach eksploatował ludność jak niewolników.
W XIX-wieku zaborcy przeprowadzili najwieksza sekularyzacje w jej dziejach odbierając Kosciołowi spora cześc majątu.
Tak zresztą w różnych okresach robiła cała Europa. Nie da sie bowiem utrzymywac w nowych czasach rozwiazań czy rozstrzygnieć z dawnych wieków.
Po odzyskaniu niepodległości II RP nie cofnęła sekularyzacji dokonanej przez zaborców.
Komunisci w czasach PRL dokonali dalszej sekularyzacji odbierając Kosciołowi okolo 90 tysiecy hektarów lassów i innej ziemi a takze zajmujac szkoły i szpitale.
Robiono to nie tylko kosciołowi ale takze kazdemu wiekszemu posiadaczowi ziemi (reforma rolna).
Kościół dostał w zamian FUndusz Kościelny z którego opłacano i nie wiedziec czemu nadal się opłaca składki ubezpieczeniowe.
KRK chciałby miec wszystko. Odzyskać utracony majatek co często z naruszeniem prawa już sie stało i nadal mieć opłacane wszelkie składki z Funduszu Koscielnego.
Ponieważ ciagle drazysz ten temat jak odgrzewane kotlety to ci napisze to samo co w innym watku:

Kościół Rzymsko-Katolicki jest organizacja religijną, filią obcego państwa
od lat na różne sposoby pasożytującym na Narodzie Polskim.
I jako taki powinien być zdelegalizowany, a jego działalność  prawnie
zabroniona.
O zwracaniu mu czegokolwiek nie powinno być nawet mowy. Działanie komisji
majątkowej tylko potwierdza powyższe.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Oddać Kościołowi majątek z odsetkami