Oddaj flagę!

Data: 2016-06-06 06:47:14
Autor: Ciemny Lód
Oddaj flagę!
http://skroc.pl/flagaday

Gdy wczoraj ochroniarze odbierali ludziom gadżety KOD i polskie flagi, TVP próbowała przekonywać, że winę ponosi ich nadgorliwość. Dziś sytuacja się powtórzyła, a ochroniarze przyznawali już otwarcie, że zachowują się zgodnie z instrukcjami organizatorów festiwalu."

Radek Brzózka, rzecznik festiwalu Opole 2016, tłumaczył, że drobiazgowość ochrony wynikała z chęci zapewnienia maksimum bezpieczeństwa i apolitycznego charakteru wydarzenia poświęconego polskiej muzyce."

Paranoja sięga szczytów. To na festiwalu nie można już być Polakiem tylko "apolitycznym" ścierwem niegodnym machania flagą? Czyżby machanie flagą zagrażało bezpieczeństwu PiS? Tego nie było chyba nawet w czasach PRL! Pfuuu!

CL

Data: 2016-06-06 11:13:58
Autor: Chiron
Oddaj flagę!

Użytkownik "Ciemny Lód" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:nj2vhb$js7$9news.mixmin.net...
[...]

Czy Twoje oburzenie było równie święte, jak policja kopała i pałowała Polaków za to, że trzymali biało- czerwone flagi i cieszyli się z rocznicy odzyskania niepodległości- tak jak np 11 listopada 2011 roku?! Ty się na PRL nie powołuj- wystarczą rządy PO. Takiej antypolskiej hołoty nie było u władzy nawet za PRLu- przynajmniej po 1956 roku. Dziś nie wiedzieć czemu- zamiast już odsiadywać wysokie wyroki, a co niektórzy- całkiem liczna rzesza- zamiast popełniać w swoich monitorowanych celach samobójstwa- zorganizowali się w KODy i dalej niszczą Polskę- wykrzykując nawet publicznie (jak Petru czy Niesiołowski z Bolkiem i Wajdą) że w Polsce niezbędne jest siłowe obalenie władzy! Za PO już by siedzieli, a wcześnie rano ABW zdemolowałaby im mieszkania a rodzinom powybijała zęby!

Uważam socjalizm za wielkie zło. PiS jest oczywiście socjalistyczny. Nigdy by mi do głowy nie przyszło zagłosować na tak szkodliwą formację, jaką jest PiS. Jednak zagłosowałem- i jak dotąd- uważam, że zrobiłem świetnie. Mimo, że to był wybór mniejszego zła.
A Ty kto? Resortowy bachor czy pożyteczny idiota? Bo nikt inny nie może popierać tej bandy łajz od "Sowy i przyjaciół"

--
Chiron

Data: 2016-06-06 20:38:39
Autor: Marek Czaplicki
Oddaj flagę!
Chiron pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 6 czerwca 2016 11:13 :

Użytkownik "Ciemny Lód" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
http://skroc.pl/flagaday
Za PO już by siedzieli, a wcześnie rano ABW zdemolowałaby im mieszkania a
rodzinom powybijała zęby!

No. Jednego zamiast zamknąć to wypuścili i chodzi teraz w glorii sławy z wybitymi zębami. :-)

Data: 2016-06-06 22:03:06
Autor: Ciemny Lód
Oddaj flagę!
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Te, bachory to ty masz w domu więc zamknij mordę komuszy sukinsynu.

CL

Data: 2016-06-15 10:32:54
Autor: Budzik
Oddaj flagę!
[...]