Oddają Spodek, za darmo

Data: 2011-01-26 00:28:20
Autor: boukun
Oddają Spodek, za darmo
Symbol Katowic i Śląska - Spodek - przejmie prywatna firma. Za darmo. Miasto szuka koncesjonariusza, który będzie zarządzał zarówno halą widowiskowo-sportową, jak i mającym powstać obok Międzynarodowym Centrum Kongresowym.

Chrapkę na oba obiekty mają już - jak twierdzą urzędnicy - firmy europejskie oraz ze Stanów Zjednoczonych. Nic dziwnego, Spodek, to najbardziej rozpoznawalny symbol regionu . Hala mimo że ma 40 lat - jest unikatowa w skali światowej i nadal zachwyca swoją konstrukcją. MCK ma być gotowe w połowie 2013 r. i będzie największym tego typu obiektem w Polsce południowej.

Firmy mają czas do 31 marca na zgłaszanie ofert. Operator ma zostać wybrany do końca tego roku. Pierwszy z obiektów - MCK - przejmie, gdy zakończy się budowa hali, na przejęcie Spodka będzie miał jeszcze 24 miesiące. Umowa zostanie podpisana na okres od ośmiu do piętnastu lat!
http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Katowice-oddadza-Spodek-i-nie-wezma-za-to-ani-zlotowki,wid,13069421,wiadomosc.html

Normalne, okradają i rabuja Polskę już od 21 lat...

boukun

Data: 2011-01-26 14:16:36
Autor: Polok Prawdziwy
Oddają Spodek, za darmo
Am Wed, 26 Jan 2011 00:28:20 +0100 schrieb boukun:

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Katowice-oddadza-Spodek-i-nie-wezma-za-to-ani-zlotowki,wid,13069421,wiadomosc.html

KACEBLADE....

- no..., teroski to wara dopasa mi łopadła i beblanie mi łodjenło....

Ze KAPITULIZM to GNOJUWA, to wiedziołem, aleze tak politykieruw do
łorangutanuw upodobnić potrafi, tego nieświadom byłem...!

SWOJE, cieńcko wytwożone (krdyty dodzisij spłocać tseba!) WŁOBCE włodanie
łoddować...!!!

Nopseca, w Miemcach taki politykier i zpywatnym majontkiem pożegnać bysiem
musioł, a u Kacapuw wciongu 2 tydni na afrykańckomgrypem, zapewne by
śmiertelnie zachorowoł...

ŁOJ..., ŁOJ...
- gupimy Norud, a gupi...

Data: 2011-01-26 14:19:13
Autor: Azor jest kapusiem
Oddają Spodek, za darmo
Użytkownik "Polok Prawdziwy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mhy92ruud2yu.8ysn6zfilqwt$.dlg@40tude.net...

Am Wed, 26 Jan 2011 00:28:20 +0100 schrieb boukun:

ŁOJ..., ŁOJ...
- gupimy Norud, a gupi...

http://miniurl.pl/wyborcza_spodek
ps. to tylko potwierdzi, że jest kretynem, bo do niedawna mówił, iż
premier Tusk spiskował z Putinem.   Do momentu ogłoszenia raportu rząd
nie miał prawa ujawniać tego co dzieje się w sprawie katastrofy.
No tak, bo debile zazwyczaj są zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż
stringi, mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci jądra ze
stringów nie wypadły.

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-26 14:40:56
Autor: Polok Prawdziwy
Oddają Spodek, za darmo
Am Wed, 26 Jan 2011 14:19:13 +0100 schrieb Azor jest kapusiem:

http://miniurl.pl/wyborcza_spodek

Chemmmmm...!?

- beblos to domnie...?

Data: 2011-01-26 14:41:44
Autor: Azor jest kapusiem
Oddają Spodek, za darmo
UĹźytkownik "Polok Prawdziwy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:66ivvp75fvnu.128ywewza33cu$.dlg@40tude.net...

Am Wed, 26 Jan 2011 14:19:13 +0100 schrieb Azor jest kapusiem:

http://miniurl.pl/wyborcza_spodek

Chemmmmm...!?

- beblos to domnie...?

Dobre! he, he, he! Nie kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż

Data: 2011-01-26 15:45:49
Autor: Polok Prawdziwy
Oddają Spodek, za darmo
[...]

To twierdzis, zetak piknie jest...?

Chmmmm...
- niewim, jesce nigdy nieprubowołem, ale jeślitak godos, toci wiarem
dajem...

Mozetak kiedysik poprubujem, bo na syćkie komstelacje z Marynami łotwarty
jezem, inocy Maryny zatakimi psebierańcami psepodajom...?

Niesprały ciem kiedysik, jak w strimgach i spilkach molestować je chciołeś?

Oddają Spodek, za darmo