Oddajcie mi moje 21 postulatow !!

Data: 2009-12-14 07:48:25
Autor: HaMMeR
Oddajcie mi moje 21 postulatow !!
cyc wrote:
Ani jeden z sierpniowych postulatow "Solidrnosci " nie zostal przez
dzisiejsze wladze spelniony .
Ciach

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jakich twoich! Ty wtedy z czerwona legitymacja stales tam gdzie stalo
ZOMO, a teraz patrzcie 'jego postulaty'.., bezczelnosc!

Data: 2009-12-14 09:13:07
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hg4tqu$3c5$1newsread1.aster.pl...
cyc wrote:
[...]

To tylko projekcje Twojej chorej , typowej zreszta dla picowcow , wyobrazni ..
W przeciwienstwie do Ciebie synek , bylem aktywnym opozycjonista  .

cyc

Data: 2009-12-14 12:12:57
Autor: HaMMeR

.
W przeciwienstwie do Ciebie synek , bylem aktywnym opozycjonista  .

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No maaa..., dokladnie jak Kwasniewski!
:)))

PS. Nie jestem, nie bylem i nie bede twoim 'synkiem'!
Zwroc sie do Kupy, moze bedzie bardziej sklonny...

Data: 2009-12-14 14:46:47
Autor: cyc

cyc wrote:
[...]

No masz !! . |Jak z Toba rozmawiac ....synku ?*

cyc

PS * - to nie ma wydzwieku pejoratywnego, badz przyznawaniem sie do tego , ze nie daj Boze do spolki z Twoja matka splodzilem Ciebie ( miec takiego syna  to bylby dla mnie , prawde mowiac, wstyd ) . Nigdy nie przyszla mi ta zbyt smiala mysl do glowy , chocby tylko z szacunku do Twojej matki ale sadze , ze ze wzgledu na roznice wieku i moje bogate zyciowe doswiadczenia to uproszczenie , bedace w gruncie rzeczy sympatycznym odzwierciedleniem dzielacych nas lat i wynikajacych z tego doswiadczen roznic w ocenach wielu zdarzen , jest uprawione .

Data: 2009-12-14 15:04:06
Autor: HaMMeR
cyc wrote:
[...]

To ty juz jestes taki stary???
I masz 'bogate zyciowe doswiadczenia'???
To dlaczego jeszcze jestes taki glupi?

Data: 2009-12-14 15:42:53
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hg5nbr$gt0$1newsread1.aster.pl...

To ty juz jestes taki stary???
I masz 'bogate zyciowe doswiadczenia'???
To dlaczego jeszcze jestes taki glupi?

Mlody nie jestem . Czy stary ? bo ja wiem ? . To zalezy od tego kto ocenia .
Dla 100 latka 80 latek to szczawik . dla 15 latka 30 latek starcem .
Czy glupi ? . No coz pojecie to , tak naprawde jest malo precyzyjne .
(Znowu ten relatywizm ! :) . )
Dla geniusza bewnie jestem glupi , dla wielu na grupie medrcem , ze nie powiem geniuszem.
Porownujac sie do Ciebie natomiast .......bo ja wiem ? do tepych nie nalezysz ale zebys mial prawo nazywac mnie glupcem ? ...nie sadze !.

cyc

Data: 2009-12-14 16:42:24
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg5ite$uob$1news.onet.pl...
[...]

W sztuce "Chłopcy" (rzecz działa się w domu starców) na siedemdziesioletniego mówili Smarkul i wysyłali go po wódkę.

--
stevep

Data: 2009-12-14 19:07:04
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hg5jgp$a5e$1news.vectranet.pl...
[...]

Dobra sztuka . Teraz takich nie robia !!. :)

cyc

Data: 2009-12-14 18:20:40
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Dla geniusza bewnie jestem glupi , dla wielu na grupie medrcem , ze nie powiem geniuszem.

hehehehehehehehe.......

--

Oddajcie mi moje 21 postulatow !!