Oddajcie mi moje 21 postulatow !!

Data: 2009-12-14 08:33:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Oddajcie mi moje 21 postulatow !!
Przemyslana manipulacja prowadzi dotego , ze my spoleczenstwo , napuszczane przez hieny zremy sie jak wsciekle psy nad rzucona nam przez pana koscia , zamiast palami przegonic piesiewiczow , rydzykow i tysiace innych zaklamanych , obludnych pilnujacych wylacznie wlasnego interesu manipulantow , kretaczy i obludnikow . Nie od parady wojna o panstwowe media nabiera taki ksztalt jaki dzisiaj obserwujemy bo media dzisiaj to droga do wladzy , pieniedzy i szczytow .
A na koniec znowu zapytam gdzie sa moje postulaty ? , kto je ukradl ?

Niedowno siem znos, naiwnych Polokuw wyśmiwołem...

Acodo prepogandy CYCKUŁOKLAPNINTY...

- takto w cołkim kapitulistycnym świecie wyglondo...!!!

Jeśli siem jakiesik "niezalezne" casopismo pojawi, togo prendzej, cypuźniej
"kapitulistycno mahina" pod ruznorakimi pretekstami likwiduje...!

PS - KAPITULIZM....!!!
- tojest to jest to, co nos (ludziuw) prendzej, cypuźniej, jak dimozałry do
zatraty doprowadzi...

--

Oddajcie mi moje 21 postulatow !!