Oddałem debetówki PEKAO SA

Data: 2009-07-26 16:54:54
Autor: ffiona
Oddałem debetówki PEKAO SA
Ja zamykałam konto w końcu maja. Po tym fakcie naliczyli mi minus 59 groszy w czerwcu, ale pomyslałam, że to za polecenie zapłaty z maja. Potem minus 99 groszy, ale pomyslałam, że to za przelew pozostałych środków, który wykonał pracownik banku. Teraz mam minus 2,98 zł. Na infolinii powiedziano mi, że mam się upewnić, czy konto zostało zamknięte! Bo na pytanie "za co te 2,98?" nie potrafiono mi odpowiedzieć.
Kurestwo i już.
Pozdr.
A.

Data: 2009-07-26 19:38:52
Autor: Bogdan
Oddałem debetówki PEKAO SA
W tym banku niewiele wiedzą co robią,
najdroższy bank z obsługą przez internet,
skandlicznie niskie oprocentowanie.

Moje zlecenie które polecił mi bank złozyć
rozpatrywane jest dwa lata bez odpowiedzi.

Oddałem debetówki PEKAO SA