Oddam dwa kaski rowerowe

Data: 2010-02-27 15:56:11
Autor: Bartosz
Oddam dwa kaski rowerowe
Witam,

Oddam zupełnie darmo dwa kaski rowerowe (kolory: niebieski i srebrny). Kaski w stanie bardzo dobrym.

Chętnych proszę o kontakt na adres bandula[małpa]wszib.krakow.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bartosz Banduła
WSZiB w Krakowie
793 364 464
bandula@wszib.krakow.pl

Data: 2010-02-27 15:57:07
Autor: Bartosz
Oddam dwa kaski rowerowe
Jeszcze lokalizacja - Kraków :)

Data: 2010-02-27 20:08:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Oddam dwa kaski rowerowe
Dnia 27.02.2010 15:56 użytkownik Bartosz napisał :
Witam,

Oddam zupełnie darmo dwa kaski rowerowe (kolory: niebieski i srebrny). Kaski w stanie bardzo dobrym.

Chętnych proszę o kontakt na adres bandula[małpa]wszib.krakow.pl

Ja akurat nie potrzebuję, ale myślę, że ewentualnym chętnym dużo się
rozjaśni, gdy napiszesz co to za kaski - dziecięce, dorosłe, full face,
rozmiar?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-02-27 22:39:36
Autor: robertcb
Oddam dwa kaski rowerowe
> [...]

Ja akurat nie potrzebuję, ale myślę, że ewentualnym chętnym dużo się
rozjaśni, gdy napiszesz co to za kaski - dziecięce, dorosłe, full face,

Kask i tak trzeba przymierzyć, czy jest wygodny, dopasowany do kształtu głowy, czy ogólnie jest wygodny, a więc kto będzie potrzebował to umówi się po odbiór osobisty

Data: 2010-02-28 23:13:54
Autor: kosik
Oddam dwa kaski rowerowe

Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000000b3.4b899118newsgate.onet.pl...
Kask i tak trzeba przymierzyć, czy jest wygodny, dopasowany do kształtu głowy,
czy ogólnie jest wygodny, a więc kto będzie potrzebował to umówi się po odbiór
osobisty

Na pewno zrozumiałeś posta, którego komentujesz?

Pozdrawiam
kosik

Oddam dwa kaski rowerowe