Oddam mamie szpik...

Data: 2009-09-24 10:58:35
Autor: Tzva Adonai
Oddam mamie szpik...
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

Data: 2009-09-24 20:56:46
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai pisze:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

Jest chora? Współczuje.

Data: 2009-09-24 12:03:29
Autor: Tzva Adonai
Oddam mamie szpik...
On 24 Wrz, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jest chora? Współczuje.

Tak, na białaczkę... Chcę przeznaczyć wszystkie swoje wieloletnie
oszczędności na zafundowanie jej zabiegu w Memorial Sloan-Kettering CC
- najlepszej na świecie klinice zajmującej się leczeniem nowotworów....
Wielokrotnie rozmawiałem z nią na ten temat, stanowczo się sprzeciwia,
twierdzi, że polscy lekarze właściwie się nią zaopiekują... W
najmniejszym stopniu nie podzielam jej ufności...

Data: 2009-09-24 21:14:08
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Naprawdę mi przykro.. Mam nadzieję że z tego wyjdzie.  A i polscy lekarze są nie najgorsi - zupełnie niedawno wyleczyli moją bratową, mimo że miała zaawansowany nowotwór piersi.

Data: 2009-09-24 21:26:01
Autor: awe
Oddam mamie szpik...
Zydlo powinno ja za darmo leczyc, a w promocji ciebie na glowe
awe

Data: 2009-09-24 22:23:06
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai пишет:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

He, he, nastepna podpucha Tzvy-losia :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 13:35:56
Autor: Antenka
Oddam mamie szpik...
On 24 Wrz, 22:23, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

He, he, nastepna podpucha Tzvy-losia :)

--
Vic

Też mi się tak wydaje Vicowa. I co jeszcze karmisz piersią? Odstaw
tego dzieciara bo ci pierś odgryzie! :D

Antenka

P.s. Zostałaś zdemaskowana babo głupia!

Data: 2009-09-24 22:39:29
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
Antenka пишет:
I co jeszcze karmisz piersią? Odstaw
tego dzieciara bo ci pierś odgryzie! :D

W wieku 2,5 lat nie karmi sie juz dzieci piersia :) Ignorantko...

P.s. Zostałaś zdemaskowana babo głupia!

Dobre! :)
BTW, uwazasz bycie kobieta za cos glupiego?

--
Vic

Data: 2009-09-24 14:03:44
Autor: Antenka
Oddam mamie szpik...

Data: 2009-09-24 23:08:40
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
Antenka пишет:
--

Bardzo ciekawa odpowiedz! :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 14:31:23
Autor: Antenka
Oddam mamie szpik...
On 24 Wrz, 23:08, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Bardzo ciekawa odpowiedz! :)

--
Vic

Ale ty jestes nieciekawa - zobac jak wyglondas w tych leginsach i
rozwleczonej bluzie? Zrup cos z sobom!

Antenka

Data: 2009-09-24 14:11:46
Autor: Antenka
Oddam mamie szpik...
Antenka пишет:

> I co jeszcze karmisz piersią? Odstaw
> tego dzieciara bo ci pierś odgryzie! :D

> P.s. Zostałaś zdemaskowana babo głupia!

Tylko takie jak ty uwazam za głupielkowate. No to ci tumace zebys jusz
dała se spokuj - za długo psy cycu je czymas. A kiedy referat łodcyta
na Sorbonie jak mu stale wciskas do buzi? Jeszce dzieciara udusisz..

Antenka

To twĂłj stary jest TWB? Zostaw go!

Data: 2009-09-24 23:49:16
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
VicAbarca pisze:
Tzva Adonai пишет:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

He, he, nastepna podpucha Tzvy-losia :)

O chorobie matki? Chyba raczysz żartować Victorio.

Data: 2009-09-24 23:59:05
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
jadrys пишет:
O chorobie matki? Chyba raczysz żartować Victorio.

A napisalbys tutaj na psp o chorobie swojej matki, jadrysiu?

--
Vic

Data: 2009-09-25 00:00:11
Autor: raff
Oddam mamie szpik...
O chorobie matki? Chyba raczysz żartować Victorio.

A napisalbys tutaj na psp o chorobie swojej matki, jadrysiu?

No ale Kupa jest pierdolniety. I ma powazne problemy emocjonalne.

R.

Data: 2009-09-25 09:20:30
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
raff pisze:
O chorobie matki? Chyba raczysz żartować Victorio.

A napisalbys tutaj na psp o chorobie swojej matki, jadrysiu?

No ale Kupa jest pierdolniety. I ma powazne problemy emocjonalne.

R.

Ale chyba nie do tego stopnia żeby sobie robić żarty z choroby ( nawet domniemanej) swojej matki.

Data: 2009-09-25 12:11:50
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
jadrys пишет:
Ale chyba nie do tego stopnia żeby sobie robić żarty z choroby ( nawet domniemanej) swojej matki.

Chyba jednak do tego stopnia.

--
Vic

Data: 2009-09-25 18:31:19
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Ale chyba nie do tego stopnia żeby sobie robić żarty z choroby ( nawet domniemanej) swojej matki.

Chyba jednak do tego stopnia.

-- Vic

Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale ja w coś takiego zwyczajnie nie wierzę.

Data: 2009-09-25 09:20:40
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
O chorobie matki? Chyba raczysz żartować Victorio.

A napisalbys tutaj na psp o chorobie swojej matki, jadrysiu?

Nie wiem, ale chyba tak. Czasem nawet od zwierzenia się  komuś nawet w internecie ze swojej troski moĹźna doznać ulgi.. tak myślę.

Data: 2009-09-25 12:20:33
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
jadrys пишет:
Nie wiem, ale chyba tak. Czasem nawet od zwierzenia się  komuś nawet w internecie ze swojej troski moĹźna doznać ulgi.. tak myślę.

Moze... Ale na psp akurat?

--
Vic

Data: 2009-09-25 18:31:08
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Nie wiem, ale chyba tak. Czasem nawet od zwierzenia się  komuś nawet w internecie ze swojej troski moĹźna doznać ulgi.. tak myślę.

Moze... Ale na psp akurat?

-- Vic

Miejsce dobre (złe) jak i każde inne.

Data: 2009-09-25 02:23:27
Autor: Bądź Zdrów
Oddam mamie szpik...
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

A kochanemu tatełe co oddasz? :-P

Data: 2009-09-25 20:38:33
Autor: VicAbarca
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai пишет:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

A samo zdanie ckliwoscia i pretensjonalnoscia spokojnie dorownuje tytulom z jakiegos "Faktu" czy "Super Expressu" :)

--
Vic

Oddam mamie szpik...