Oddam mamie szpik...

Data: 2009-09-24 20:56:46
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai pisze:
Ona dała mi życie, teraz mam szansę się odwdzięczyć...

Jest chora? Współczuje.

Data: 2009-09-24 12:03:29
Autor: Tzva Adonai
Oddam mamie szpik...
On 24 Wrz, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jest chora? Współczuje.

Tak, na białaczkę... Chcę przeznaczyć wszystkie swoje wieloletnie
oszczędności na zafundowanie jej zabiegu w Memorial Sloan-Kettering CC
- najlepszej na świecie klinice zajmującej się leczeniem nowotworów....
Wielokrotnie rozmawiałem z nią na ten temat, stanowczo się sprzeciwia,
twierdzi, że polscy lekarze właściwie się nią zaopiekują... W
najmniejszym stopniu nie podzielam jej ufności...

Data: 2009-09-24 21:14:08
Autor: jadrys
Oddam mamie szpik...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Naprawdę mi przykro.. Mam nadzieję że z tego wyjdzie.  A i polscy lekarze są nie najgorsi - zupełnie niedawno wyleczyli moją bratową, mimo że miała zaawansowany nowotwór piersi.

Data: 2009-09-24 21:26:01
Autor: awe
Oddam mamie szpik...
Zydlo powinno ja za darmo leczyc, a w promocji ciebie na glowe
awe

Oddam mamie szpik...