[WAW] [OGŁ] Oddam przyczepkę rowerową

Data: 2011-07-05 20:41:03
Autor: Paweł Majewski
[WAW] [OGŁ] Oddam przyczepkę rowerową
Oddam za free przyczepkę rowerową dla dwójki dzieci. Używana raz, podczas wyjazdu na Bornholm 3 lata temu. Żadne cudo, ale działa. Na wakacyjny wyjazd się nada.
Czekam do weekendu - potem będę zmuszony ją wyrzucić.
Proszę o kontakt na pawel.majewski@chello.pl
Paweł Majewski

Data: 2011-07-06 22:20:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-07-05 20:41, Paweł Majewski pisze:
[...]

Jestem tym, któremu przypadła przyczepka. Okazało się, że jest w bardzo dobrym stanie. Dziękuję raz jeszcze w imieniu moim i syna :)

--
Liwiusz

Data: 2011-07-06 23:49:03
Autor: Titus Atomicus
[WAW] [OGŁ] Oddam przyczepkę rower ową
In article <iv2g1t$qq6$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Jestem tym, któremu przypadła przyczepka. Okazało się, że jest w bardzo dobrym stanie. Dziękuję raz jeszcze w imieniu moim i syna :)

O, w godne rece. Gratuluje.

TA

[WAW] [OGŁ] Oddam przyczepkę rowerową