[Łódź] Oddam samca barwniaka czerwonobrzuchego

Data: 2009-08-17 07:08:08
Autor: Witold Jakubowski
[Łódź] Oddam samca barwniaka czerwonobrzuchego
Witam, Mam do oddania, jak w temacie, dorosłego samca barwniaka(ma około roku)  - reszta dobrała się w pary, a on biedaczek jest trochę przeganiany, czasami nawet "usiłuje" sie wybarwiać, ale w towarzystwie dwóch innych par raczej nie daje rady.
kontakt 609235879 lub 4136286

Pozdrowienia Witek

Data: 2009-08-17 07:09:25
Autor: Witold Jakubowski
[Łódź] Oddam samca - sorry pomyłka
Witold Jakubowski <jakubo1313@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Przepraszam nie ta lista ;-(

Pozdrowienia Witek

Data: 2009-08-17 00:18:15
Autor: L'e-szczur
Oddam samca - sorry pomyłka
On 17 Sie, 09:09, "Witold Jakubowski" <jakubo1313.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Witold Jakubowski <jakubo1...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Przepraszam nie ta lista ;-(

No prosze - kolejny akwarysta i w dodatku milosnik pielegniocowatych!
Ja hodowalem szczelinowce Leleupa. Piekne czasy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-17 08:19:38
Autor: Witold Jakubowski
Oddam samca - sorry pomyłka
L'e-szczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

No prosze - kolejny akwarysta i w dodatku milosnik pielegniocowatych!
Ja hodowalem szczelinowce Leleupa. Piekne czasy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Hej, szczelinowce fajne ryby, obawiałem się po pomyłce kilku pytań na jakiej pozycji gra ten Barwniak i o jego produktywność w FB.  I tak się cieszę, że nie proponowałem oddania nadmiaru zielska z przycinki :-)
Pozdrowienia Witek

Data: 2009-08-17 01:32:01
Autor: L'e-szczur
Oddam samca - sorry pomyłka
On 17 Sie, 10:19, "Witold Jakubowski" <jakubo1...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
L'e-szczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> No prosze - kolejny akwarysta i w dodatku milosnik pielegniocowatych!
> Ja hodowalem szczelinowce Leleupa. Piekne czasy :-)

> [...]

Super. Jako jedne z niewielu ryb poznaja wlasciciela. Caly czas
machaja ogonami ;-)

obawiałem się po pomyłce kilku pytań na jakiej pozycji gra ten Barwniak i o jego produktywność
w FB.

To mozemy przeciez sprawdzic na cichlidreference.com ;-)

I tak się cieszę, że nie proponowałem oddania nadmiaru zielska z przycinki :-)

Tu mogloby byc wiecej nieporozumien.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-17 13:13:29
Autor: Tomasz Radko
Witold Jakubowski pisze:
[...]

A czy chociaż dobrze zbiera?

pzdr

TRad

Data: 2009-08-17 04:16:56
Autor: L'e-szczur
On 17 Sie, 13:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Witold Jakubowski pisze:

> [...]
> nawet "usiłuje" sie wybarwiać, ale w towarzystwie dwóch innych par raczej

A czy chociaż dobrze zbiera?

A co - szukasz jakiegos przyjaciela, zeby pogadac o FB? ;-D

Pozdro

L'e-szczur

[Łódź] Oddam samca barwniaka czerwonobrzuchego