[OG] Oddam w cenie przesyłki

Data: 2010-07-18 20:55:58
Autor: PeJot
[OG] Oddam w cenie przesyłki
Czołem.

Po dzieciach zostały mi 2 *niekompletne* foteliki Hamax Basic. Nie ma mocowania i stelaża, jest cała plastikowa skorupa z podnóżkami i pasami. Przyszło mi do głowy - może ktoś ma np. uszkodzony ( połamany ) fotelik. Kontakt przez grupę. Proszę nie traktować mnie jak spamera, naprawdę szkoda mi wyrzucić do kontenera na recykling.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

[OG] Oddam w cenie przesyłki