Oddanie Alaski Amerykanom to była pomyłka

Data: 2014-03-24 12:32:52
Autor: boukun
Oddanie Alaski Amerykanom to była pomyłka
Petycja na stronie Białego Domu w sprawie odłączenia Alaski od USA
Na stronie Białego Domu zamieszczono petycję wzywającą do odłączenia Alaski od USA i przyłączenia jej do Rosji. Pod petycją podpisało się już ponad 13,5 tys. osób.

Petycja została zamieszczona przez anonimową osobę 21 marca w zakładce "petycje otwarte", gdzie Amerykanie mogą składać różne wnioski.

Inicjator petycji, zamieszczonej stronie Białego Domu petitions.whitehouse.gov napisał, że "grupa rosyjskich Sybiraków przeszła przesmyk (teraz Cieśnina Beringa) 16 - 10 tysięcy lat temu. Rosjanie zaczęli osiedlać się na wybrzeżu Arktyki, Aleutsi zamieszkali na Archipelagu Aleuckim. Pierwsi Alaskę odwiedzili 21 sierpnia 1732 roku członkowie ekspedycji Szestakowa i Pawluszki (1729 - 1735) pod przewodnictwem inspektora Gwiazdowa i jego asystenta - nawigatora I. Fedorowa na łodzi 'Święty Gabriel'. Głosuj za secesją Alaski od Stanów Zjednoczonych i za przyłączeniem jej do Rosji".

Władze oficjalnie odpowiedzą na petycję, jeśli zebrane zostanie minimum 92,5 tys. podpisów do 20 kwietnia tego roku.

W ubiegłym tygodniu do sprawy Alaski odniósł się ambasador Federacji Rosyjskiej przy Unii Europejskiej Władimir Czyżow. Polityk poradził amerykańskiemu senatorowi Johnowi McCainowi, obawiającemu się, że Rosja może teraz zaanektować Mołdawię, aby ten zamiast Mołdawii pilnował Alaski. Po tych słowach Alaska znalazła się w centrum zainteresowania.

Rosja interesowała się położoną na północno-zachodnim krańcu kontynentu północnoamerykańskiego Alaską od 1725 roku, kiedy to car Piotr I wysłał Vitusa Beringa, aby zbadał jej wybrzeża. Od 1799 roku Alaska była częścią Imperium Rosyjskiego, choć formalnie znajdowała się pod administracją Kompanii Rosyjsko-Amerykańskiej.

W 1867 roku car Aleksander II, który uważał Alaskę za bezwartościowe ziemie, odsprzedał ten region Stanom Zjednoczonym za 7,2 mln dolarów. Później odkryto tam bogate złoża m.in. ropy naftowej, gazu ziemnego, złota, platyny i uranu.

Według komentatorów po aneksji Krymu, świat z coraz większymi obawami patrzy na przyszłość pozostałych państw i regionów, gdzie żyją liczne społeczności rosyjskie i rosyjskojęzyczne. W tym kontekście wymienia się między innymi wschodnią i południową Ukrainę, mołdawskie Naddniestrze, ale też wchodzące w skład Unii Europejskiej Łotwę czy Estonię.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Petycja-na-stronie-Bialego-Domu-w-sprawie-odlaczenia-Alaski-od-USA,wid,16492243,wiadomosc.html?ticaid=1126cd

Wcześniej czy póżniej sztuczne państwo Stany Zjednoczone się rozpadną, a Alaska wróci do macierzy...

Ameryka dla Indian!

~Zgadzam się w 100% 1 godzinę i 10 minut temu
Darek napisał -"Rosjanie cały czas są krzywdzeni przez swoich przywódców i nikt nie pyta ich o zdanie car wziął i oddał Alaskę potem Chruszczow oddał Krym potem mason Gorbaczow dogadał się z żydomasonami amerykańskimi i rozwalili związek radziecki wsadzając na prezydenta pijaka Jelcyna który pogrążył kraj w niesamowitej nędzy pozwalając żydom rosyjskim na rozgrabienie majątku narodowego tak jak to miało miejsce w Polsce. Rosjanie i Polacy stali się nędzarzami europy, teraz Putin robi co może żeby Rosja wstała z kolan a Rosjanie wreszcie żyli jak ludzie nie zwierzęta niestety my Polacy mamy przes..ane bo nami nadal rządzą tacy Jelcynowie i Gorbaczowowie dla których jesteśmy śmieciami proszę was polacy nie chodźcie na wybory bo to wszystko jest ustawione tak że zawsze dostaną się do władzy ci sami co rozrywają ten kraj od 25 lat."

boukun

Data: 2014-03-24 06:22:43
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 12:32:52 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

baran jestes! Alaska zostala sprzedana Stanom... nikt jej nie zajmowal sila.. rosja jakby chciala to moglaby ewentualnie rzeczona Alaske odkupic. jesli byloby ja na to stac. bo jednak jest tam calkiem sporo zasobow zlota.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zakup_Alaski

jak tam twoj wielki telewizor w sypialni? czy latwiej lize cic sie teraz d.... Putinowi. zobaczylbys prawdziwa nedze i niesprawiedliwosci wszelkie, gdzyby ten twoj kochas Putin zagarnal Polske. wszedzie gdzie ruskie zdobywaja wladze, doprowadzaja do nedzy i bezprawia, o "kablowaniu" czyli donosicielstwie nie wspomne. bo to maja we krwi! chyba ze takiej "kapuscie" jak ty takie 'kablowanie" odpowiada?

Data: 2014-03-24 14:48:02
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b0654955-e5cb-4e35-8517-b33896062dc2googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
To, że została sprzedana przez cara Amerykanom, to pisze nawet w tym artykule idioto!
Rosjanie zauważają jednak, że sprzedawczyki jak Car i Chruszczow nie mieli prawa tego zrobic i było to nielegalne  zdradą. Teraz beda odkęcac idochodzić swoich praw i praw narodu rosyjskiego do samostanowienia...

Takiej nędzy i katastrofy, jaka jest w Polsce, w PRLu Gomułki i Gierka nie było i jest coraz gorzej i lepiej  już nie będzie z bandą olkragłostołową u steru...

boukun

Data: 2014-03-24 23:32:43
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 14:48:02 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Takiej nędzy i katastrofy, jaka jest w Polsce, w PRLu Gomułki i Gierka nie było i jest coraz gorzej i lepiej  już nie będzie z bandą olkragłostołową u steru...

co "pisze"? jest napisane. to po pierwsze. bo po drugie, to glupiemu zawsze jest zle. wszystko jedno w jakim zyje ustroju. z tym ze w totalitaryzmie, do ktorego tak chetnie sie odnisisz, gora sa zasrancy i sprzedawczyki. zas w demokracji spryciarze i ludzie przedsiebiorczy. wole to drugie!

Data: 2014-03-24 17:35:47
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.03.2014 14:22, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Co Ty nie powiesz? Ruskie to mają we krwi?
A to to co to?

http://donosimy.waw.pl/
http://www.tinyurl.pl?iqhUc7wm
http://www.tinyurl.pl?SulaPheO
http://www.tinyurl.pl?LZHnKGFm

....i wiele innych :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-03-24 23:26:05
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 17:35:47 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
[...]

widziales wczoraj "Milosc na Krymie"? to tam masz kondensat ruskosci!

symbolem kapusty byl Pawlik Morozow:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow
"Celem stalinowskiej propagandy było propagowanie postawy donosicielstwa i niszczenie więzi rodzinnych (ostatniej ostoi sprzeciwu wobec totalitarnej władzy partii bolszewików). Idolizacja Pawlika miała oznaczać, że nowy sowiecki człowiek zawsze stawia dobro państwa sowieckiego nad więziami społecznymi i rodzinnymi."

Data: 2014-03-25 08:36:57
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-25 07:26, khanula@gazeta.pl pisze:
symbolem kapusty byl Pawlik Morozow:

Tacy jak ty nigdy nie zrozumieją że są ludzie dla których człowieczeństwo znaczy dużo więcej niż egoistyczny prymitywizm. Chłopak wykazał się tym co w człowieku najcenniejsze, wrażliwością serca, nie mógł patrzeć jak ludzie umierają z głodu na ulicy a w stodole jego ojca myszy zżerają ziarno.. a prymitywni neandertalczycy (kapitaliści i ich pieski na posyłki) mają mu to za złe i piętnują. Tacy jak ty nigdy nie zrozumieją osoby oddającej innym swojej ostatniej koszuli.. czyli Komunisty. Musicie jeszcze długo ewoluować żeby  można was było nazywać ludźmi.

Data: 2014-03-25 02:04:27
Autor: khanula
W dniu wtorek, 25 marca 2014 08:36:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

> symbolem kapusty byl Pawlik Morozow: Tacy jak ty nigdy nie zrozumieją że są ludzie dla których człowieczeństwo znaczy dużo więcej niż egoistyczny prymitywizm. Chłopak wykazał się tym co w człowieku najcenniejsze, wrażliwością serca, nie mógł patrzeć jak ludzie umierają z głodu na ulicy a w stodole jego ojca myszy zżerają ziarno.. a prymitywni neandertalczycy (kapitaliści i ich pieski na posyłki) mają mu to za złe i piętnują. Tacy jak ty nigdy nie zrozumieją osoby oddającej innym swojej ostatniej koszuli.. czyli Komunisty. Musicie jeszcze długo ewoluować żeby  można was było nazywać ludźmi.

na szczescie twoje mzonki o krainie szczesliwosci dla nierobow i nieudacznikow zyciowych, juz dawno przeszly w niebyt historii.

Data: 2014-03-25 13:02:22
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.03.2014 07:26, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Naszym bezinteresownym Życzliwym do pięt nie dorasta!
Poza tym Morozow był jeden, a jak widać w linkach, w Polsce publikuje się wzory donosów!!!

O czym Ty chcesz tu rozmawiać?!

Data: 2014-03-25 05:23:12
Autor: khanula
W dniu wtorek, 25 marca 2014 13:02:22 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
W dniu 25.03.2014 07:26, khanula@gazeta.pl pisze:

O czym Ty chcesz tu rozmawiać?!

Wiesiaczek (dziś z DC)

czlowiek jest ulomny - to wiadomo. i zawsze i wszedzie zasranstwa jest po pachy. ale jesli z tego zasranstwa robi sie ideologie panstwowa, wowczas jest to zasranstwa do n-tej potegi. i oto chodzi, i oto chodzi...

powtarzam cytat do niekumatych:
[...]

PROPAGOWANIE POSTAWY DONOSICIELSTWA I NISZCZENIE WIEZI RODZINNYCH

jak narazie mimo wielu ulomnosci wspolczesnej demokracji nie czyni sie z takich postaw, spolecznej ideologii.

jesli takie istotne roznice sa dla ciebie niezauwazalne, to i rozmawiac nie ma o czym(sic!)

Data: 2014-03-25 16:30:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.03.2014 13:23, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

No jak nie jak tak!
Cyt: "Urzędy skarbowe posiadają specjalne jednostki, które zajmują się właśnie informacjami od mieszkańców."

Zapewniam jeszcze raz, Ĺźe Morozow to przy naszym, zalegalizowanym donosicielstwie to kuca.

Data: 2014-03-25 13:42:07
Autor: khanula
W dniu wtorek, 25 marca 2014 16:30:53 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

No jak nie jak tak!

Cyt: "Urzędy skarbowe posiadają specjalne jednostki, które zajmują się właśnie informacjami od mieszkańców."

Zapewniam jeszcze raz, że Morozow to przy naszym, zalegalizowanym donosicielstwie to kuca.

to sobie po-kuca-j:
Masowe zbrodnie komunistyczne - zbiorowe mordy popełnione przez reżimy państw komunistycznych w XX wieku z łączną liczbą ofiar szacowaną pomiędzy 85 a 100 milionów ludzi
http://pl.wikipedia.org/wiki/Masowe_zbrodnie_komunistyczne

Data: 2014-03-24 17:52:31
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 14:22, khanula@gazeta.pl pisze:
baran jestes! Alaska zostala sprzedana Stanom... nikt jej nie zajmowal sila.

car oddal ja jankesom jako nieuzytki, a jankesi tym sprytnym sposobem zaplacili za pomoc cara w ichniej wojnie domowej. nie pisze o tym w Wiki wiec mozesz nie wiedziec.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-24 23:43:30
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 17:52:31 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

car oddal ja jankesom jako nieuzytki, a jankesi tym sprytnym sposobem zaplacili za pomoc cara w ichniej wojnie domowej. nie pisze o tym w Wiki wiec mozesz nie wiedziec.

jakie "zrodlo" taka "wiedza"

Car sprzedal w 1867r. Alaske jako nieuzytki, ktorych Rosja nigdy nie potrafila zagospodarowac, w obawie ze moga ja zajac brytyjczycy. Alaska sprzedana zostala w 1887r., zas Wojna Domowa miala miejsce w 1917-1922r. To co ma piernik do...

PS.
Trwam z radiomaryjem -olewam

Data: 2014-03-24 18:51:40
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgp63n$2tr$1mx1.internetia.pl...
[...]

Alaska została kupiona a nie oddana! Ile ci płacą za te prorosyjskie wrzuty?

MW

Data: 2014-03-24 23:02:28
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lgprol$5qi$6news.albasani.net...

[...]

Co z tego, że kupiona, car był zdrajcą i sprzedawczykiem... Teraz ten błąd historyczny należy odkręcić... Lud zadecyduje na nowo...  Władza w ręce ludu!

boukun

Data: 2014-03-25 08:10:04
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-24 23:02, boukun pisze:
[...]

Weź się nie ośmieszaj. Pierw napisz do Putina aby oddał Syberią rdzennym mieszkańcom a potem pomstuj o Alaskę.

Data: 2014-03-25 08:37:56
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-25 08:10, xantiros pisze:

Weź się nie ośmieszaj. Pierw napisz do Putina aby oddał Syberią rdzennym mieszkańcom a potem pomstuj o Alaskę.

Która to grupa zgłasza akces wolnościowy od Rosji?

Data: 2014-03-25 13:31:02
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-25 08:37, Trybun pisze:
W dniu 2014-03-25 08:10, xantiros pisze:

Weź się nie ośmieszaj. Pierw napisz do Putina aby oddał Syberią
rdzennym mieszkańcom a potem pomstuj o Alaskę.

Która to grupa zgłasza akces wolnościowy od Rosji?

Tu byś się zdziwił

http://sibpower.com/

"Najbardziej znanym syberyjskim separatystą jest były OMON-owiec Aleksander Budnikow. Uważa on, że "Syberia gotowa jest stać się podmiotem prawa międzynarodowego".

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-rosja-straci-gigantyczne-tereny-na-wschodzie,nId,923384?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox"

Tyle ze gość ma przesrane u FSB za to.

Data: 2014-03-25 19:57:17
Autor: MarkWoydak

[...]

Jasne! Na dodatek syjonistą! ;-)))

MW

Oddanie Alaski Amerykanom to była pomyłka