Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Oddzwanianie na reklamację

Oddzwanianie na reklamację

Data: 2013-10-15 19:21:39
Autor: Karol Misiukiewicz
Oddzwanianie na reklamację
Podyskutujmy, to samo w telefonii komórkowej

ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
taką formę odpowiedzi ?

Data: 2013-10-15 18:46:54
Autor: Waldek Godel
Oddzwanianie na reklamację
Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:21:39 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
taką formę odpowiedzi ?

Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie, w
ciągu 30 dni

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-10-15 19:00:48
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie,
w ciągu 30 dni

A jak nie to co?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2013-10-15 21:07:01
Autor: Czarek
Oddzwanianie na reklamację


W dniu 2013-10-15 21:00, Budzik napisał/a:
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na piśmie,
w ciągu 30 dni

A jak nie to co?

Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.


--
Czarek

Data: 2013-10-15 20:00:24
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail czarek1@nospampoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
piśmie, w ciągu 30 dni

A jak nie to co?

Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.

A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?

Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca. Jeżeli z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową poprosił.

Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Data: 2013-10-15 22:15:17
Autor: Czarek
Oddzwanianie na reklamację
W dniu 2013-10-15 22:00, Budzik napisał/a:
Osobnik posiadający mail czarek1@nospampoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
piśmie, w ciągu 30 dni

A jak nie to co?

Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.

A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?

Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak
przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca.

Właśnie - "przeważnie"
Oni nie wiedzą, kiedy Tobie tak się wydaje a kiedy inaczej.

Jeżeli
z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową
poprosił.


To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na reklamacje ma być na piśmie.


--
Czarek

Data: 2013-10-15 21:00:44
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail czarek1@nospampoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jeżeli
z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o
takową poprosił.

To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na reklamacje ma być na piśmie.

A jak nie bedzie, to co?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Data: 2013-10-15 22:31:09
Autor: Karol Misiukiewicz
Oddzwanianie na reklamację
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...

telefon komórkowy ma to do siebie, ze nosi się go przy sobie i czasem są
momenty, kiedy nie ma mozliwości go odebrania, bo na spotkaniu, bo nie
słychać itd.
Dlatego składa sie reklamacje pisemnie w najprostszej formie:
przez formularz www

aby dostać odpowiedź w tej samej formie i przeczytać ją w odpowiednim
wolnym momencie

to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili

Data: 2013-10-15 17:19:46
Autor: rs
Oddzwanianie na reklamację
On 10/15/2013 4:31 PM, Karol Misiukiewicz wrote:
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...

telefon komórkowy ma to do siebie, ze nosi się go przy sobie i czasem są
momenty, kiedy nie ma mozliwości go odebrania, bo na spotkaniu, bo nie
słychać itd.
Dlatego składa sie reklamacje pisemnie w najprostszej formie:
przez formularz www

aby dostać odpowiedź w tej samej formie i przeczytać ją w odpowiednim
wolnym momencie

to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili

sądzę, że to jeden z problemów pierwszego świata. może należałoby się z tego powodu nawet cieszyć. <rs>

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-10-15 21:00:44
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail k.misiukiewicz@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ale denerwować sie, ze ktos oddzwonił w sprawie reklamacji? Dziwne...

telefon komórkowy ma to do siebie, ze nosi się go przy sobie i czasem są
momenty, kiedy nie ma mozliwości go odebrania, bo na spotkaniu, bo nie
słychać itd.
Dlatego składa sie reklamacje pisemnie w najprostszej formie:
przez formularz www

aby dostać odpowiedź w tej samej formie i przeczytać ją w odpowiednim
wolnym momencie

to nie są sprawy ratujące życie, ze trzeba już teraz w tej chwili

No i?
Przeciez jak nie odbierzesz, to ci napisza.
A jak odbierzesz, a forma ustna nie bedzie ci odpowiadac, to wystarczy te informację przekazać osobie z która rozmawiasz.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

Data: 2013-10-15 19:00:48
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail k.misiukiewicz@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Podyskutujmy, to samo w telefonii komórkowej

ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił,
że dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

hmmm, a jaka byla odpowiedź?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2013-10-15 22:32:24
Autor: Karol Misiukiewicz
Oddzwanianie na reklamację
Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Osobnik posiadający mail k.misiukiewicz@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Podyskutujmy, to samo w telefonii komórkowej

ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił,
że dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
dopuszcza taką formę odpowiedzi ?

hmmm, a jaka byla odpowiedź?

negatywna dla klienta, myslał, ze ma za darmo w całym okresie, a wg
promocji darmowe miał tylko przez 3 miesiące

Data: 2013-10-15 21:00:44
Autor: Budzik
Oddzwanianie na reklamację
Osobnik posiadający mail k.misiukiewicz@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

hmmm, a jaka byla odpowiedź?

negatywna dla klienta, myslał, ze ma za darmo w całym okresie, a wg
promocji darmowe miał tylko przez 3 miesiące

No to prosisz o odpowiedz pisemną i juz.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2013-10-15 19:31:44
Autor: Mr. Misio
Oddzwanianie na reklamację
Użytkownik Karol Misiukiewicz napisał:
Podyskutujmy,

to samo w telefonii komórkowej

ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
dzwonią.

Bo oni musza pokazac, ze maja mozliwosc dzwonienia ;)

Data: 2013-10-16 08:46:50
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Oddzwanianie na reklamację
Dnia Tue, 15 Oct 2013 19:21:39 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

Podyskutujmy, to samo w telefonii komórkowej

ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
taką formę odpowiedzi ?

widać to problem globalny, ja napisałem przez net, że mam problem z
zasięgiem w okreslonej lokalizacji, po godzinie lub dwóch usiłowali do mnie
zadzwonić, niestety nie wiem w jakiej sprawie, pewnie w tej, ale nie
dogadałem się z tym konsultantem bo przeciez mam problem z zasięgiem


--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album4/miasto/index9.php

Data: 2013-10-17 01:42:33
Autor: J.F
Oddzwanianie na reklamację
Użytkownik "Karol Misiukiewicz"  napisał w wiadomości
ostatnio kolega napisał reklamację bo mu się rachunek za komórkę nie
zgadzał, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że
dzwonią.
Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

A dlaczego takie logiczne ?
Moze za dzwonienie jest oplata, moze przeanalizowal rachunek po polnocy, moze mu wszystko jak wyjasnia ...

J.

Oddzwanianie na reklamację

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona