Data: 2013-10-15 19:23:42 | |
Autor: Karol Misiukiewicz | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Podyskutujmy, to samo w bankach
klientowi na wyciągu bankowym się nie zgadzało, to oddzwonili do niego z odpowiedzią a on ich opierdzielił, że dzwonią. Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi. Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne. Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza taką formę odpowiedzi ? |
|
Data: 2013-10-15 15:56:49 | |
Autor: witek | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Karol Misiukiewicz wrote:
Podyskutujmy, no niestety wiekszosc jeszcze nie załapała, ze jak się do nich mówi, to nie oczekuje się odpowiedzi na kartce, a jak sie do nich pisze, to nie ma ochoty się ich słuchac. |
|
Data: 2013-10-15 20:23:37 | |
Autor: ikarek | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:u2trw1ppe2rj.19k22c9z9z4ww$.dlg40tude.net...
W jakimś banku (nie pamiętam w którym) mogłem wskazać akceptowane formy odpowiedzi. Wydaje mi sie, że pozostawienie tego wyboru klientowi jest dobrym wyjściem. |
|
Data: 2013-10-15 20:29:45 | |
Autor: Karol Misiukiewicz | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:23:37 +0200, ikarek napisał(a):
Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@tlen.pl> napisał w iPKO ale nie skutkuje, dzwonią |
|
Data: 2013-10-15 23:40:37 | |
Autor: MarcinF | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
W dniu 2013-10-15 20:29, Karol Misiukiewicz pisze:
iPKO No to nie pozostaje nic innego jak zgłoszenie reklamacji z powodu niewłaściwej metody odpowiedzi na reklamację :) |
|
Data: 2013-10-16 00:26:17 | |
Autor: otrov | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
W dniu 2013-10-15 19:23, Karol Misiukiewicz pisze:
Podyskutujmy, Kiedyś miałem problem z reklamacją w EuroBank'u. Napisałem reklamację pocztą wewnętrzną (formularz w systemie transakcyjnym) i naiwnie myślałem, że otrzymam odpowiedź tym samym kanałem. Stalo się tak, że Call Center chciało mi udzielić odpowiedź na reklamację telefonicznie. Na ich nieszczęście wymagali niestety podania danych do zidentyfikowania mnie (oni zadzwonili), więc zgodnie z logiką spuściłem ich na drzewo (bambus) i jeszcze opierdzieliłem za niestosowne pytania. Mimo "pogróżek" przez telefon, że odpowiedź w takim wypadku mogę sobie odebrać w oddziale i że to moja wina, że jestem nieufny i nie podaję numeru PESEL każdemu kto dzwoni :-), za kilka dni (tydzień albo coś koło tego) przyszedł list z treścią odpowiedzi na reklamację. Wnioskuję z powyższego, że twardym trzeba być a wówczas odpowiedź dostaje się listownie. A jak ci zależy na czasie wówczas pozostaje ewentualny spacer do oddziału. o. |