Data: 2013-10-15 20:23:37 | |
Autor: ikarek | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:u2trw1ppe2rj.19k22c9z9z4ww$.dlg40tude.net...
W jakimś banku (nie pamiętam w którym) mogłem wskazać akceptowane formy odpowiedzi. Wydaje mi sie, że pozostawienie tego wyboru klientowi jest dobrym wyjściem. |
|
Data: 2013-10-15 20:29:45 | |
Autor: Karol Misiukiewicz | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:23:37 +0200, ikarek napisał(a):
Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@tlen.pl> napisał w iPKO ale nie skutkuje, dzwonią |
|
Data: 2013-10-15 23:40:37 | |
Autor: MarcinF | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
W dniu 2013-10-15 20:29, Karol Misiukiewicz pisze:
iPKO No to nie pozostaje nic innego jak zgłoszenie reklamacji z powodu niewłaściwej metody odpowiedzi na reklamację :) |
|