Data: 2013-10-16 00:26:17 | |
Autor: otrov | |
Oddzwanianie na reklamację... | |
W dniu 2013-10-15 19:23, Karol Misiukiewicz pisze:
Podyskutujmy, Kiedyś miałem problem z reklamacją w EuroBank'u. Napisałem reklamację pocztą wewnętrzną (formularz w systemie transakcyjnym) i naiwnie myślałem, że otrzymam odpowiedź tym samym kanałem. Stalo się tak, że Call Center chciało mi udzielić odpowiedź na reklamację telefonicznie. Na ich nieszczęście wymagali niestety podania danych do zidentyfikowania mnie (oni zadzwonili), więc zgodnie z logiką spuściłem ich na drzewo (bambus) i jeszcze opierdzieliłem za niestosowne pytania. Mimo "pogróżek" przez telefon, że odpowiedź w takim wypadku mogę sobie odebrać w oddziale i że to moja wina, że jestem nieufny i nie podaję numeru PESEL każdemu kto dzwoni :-), za kilka dni (tydzień albo coś koło tego) przyszedł list z treścią odpowiedzi na reklamację. Wnioskuję z powyższego, że twardym trzeba być a wówczas odpowiedź dostaje się listownie. A jak ci zależy na czasie wówczas pozostaje ewentualny spacer do oddziału. o. |
|