Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny

Data: 2013-02-24 17:50:06
Autor: abc
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny
Historię bardzo dziwnego wyroku opisuje "Dziennik Gazeta Prawna"
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/680799,czy_sad_moze_odebrac_dziecko_bo_rodzic_jest_zbyt_religijny_moze.html

9-letni Rafałek pochodzi ze związku mieszanego pod względem wyznania.
Matka należy do jednej ze wspólnot ewangelickich, zaś ojciec jest
praktykującym katolikiem.

I to właśnie na tle religijnym doszło między nimi do sporu o wychowanie
chłopca. Oboje rodzice złożyli w sądzie w Wysokiem Mazowieckiem wnioski
przeciwko sobie o pozbawienie władzy rodzicielskiej.

Początkowo sąd zdecydował się pozostawić chłopca przy ojcu, bowiem matka
wyjechała na dwa miesiące. Potem jednak zwrócił się do Rodzinnego Ośrodka
Diagnostyczno-Konsultacyjnego (RODK) w Białymstoku o wydanie opinii.

Opinia ośrodka była niekorzystna dla ojca: biegli stwierdzili, że jest zbyt
religijny. Po takiej opinii RODK sąd pozbawił ojca władzy rodzicielskiej.

Jak wyjaśnia pełnomocnik ojca, opinię oparto na poglądzie, że ojciec i jego
rodzina to osoby zacofane kulturowo, ponieważ są głęboko wierzącymi i
praktykującymi katolikami i urządzają obrzędy katolickie (zapalanie
kadzideł, gromnicy), co może źle służyć wychowaniu dziecka.

Więcej
http://kor.info.pl/sad-odebral-ojcu-dziecko-bo-byl-zbyt-religijnym-katolikiem/

Data: 2013-02-24 17:52:55
Autor: zdumiony
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:512a44c2$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
Historię bardzo dziwnego wyroku opisuje "Dziennik Gazeta Prawna"
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/680799,czy_sad_moze_odebrac_dziecko_bo_rodzic_jest_zbyt_religijny_moze.html

Tego w Gazecie Wyborczej nie zobaczymy, dlaczego?

Data: 2013-02-24 10:59:34
Autor: glob
On 24 Lut, 17:52, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:512a44c2$0$1298$65785112news.neostrada.pl...

> Historię bardzo dziwnego wyroku opisuje "Dziennik Gazeta Prawna"
>http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/680799,czy_sad_moze_odebrac_dzi...

Tego w Gazecie Wyborczej nie zobaczymy, dlaczego?

Bo tam napiszą prawdę katowane dziecko zabrane katolom.

Data: 2013-02-24 11:27:30
Autor: glob
On 24 Lut, 19:59, glob <struktural...@gmail.com> wrote:

> Tego w Gazecie Wyborczej nie zobaczymy, dlaczego?

Bo tam napiszą prawdę katowane dziecko zabrane katolom.

No dobra , przecież masz jak dłoni podane dlaczego zabrali.
  Masz biegłych sądowych, którzy oznajmili że z powodów
religijnych .....czyli psychiatrzy napisali napewno.... rodzina z
zaburzeniami paranoidalnymi i dlatego zabrali głąbie.
  Chora psychicznie rodzina, powierzysz dziecko wariatowi, zabacz na
religii jak jednemu i drugiemu się koci we łbie karami od Boga, bo
prochów od psychiatry nie biorą.

Data: 2013-02-24 18:08:47
Autor: abc
[...]

Być może chcieliby napisać, że Rafałka należy przekazać do związku
partnerskiego, bo tam nauczą go miłości postępowej, ale w Polsce związków
partnerskich jeszcze nie ma.  Muszą więc jeszcze nieco poczekać.

Data: 2013-02-24 18:10:22
Autor: pluton_
[...]

I tak to parka idiotów skrzywdzila dziecko.

Nullification

Data: 2013-02-24 18:12:35
Autor: abc
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny
I tak to parka idiotów skrzywdzila dziecko.

Chciałbyś je, wraz z kolegą,  zaadoptować?

Data: 2013-02-24 19:36:45
Autor: pluton_
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny
> I tak to parka idiotów skrzywdzila dziecko.

Chciałbyś je, wraz z kolegą,  zaadoptować?

Jeżeli alternatywa do dostać się w łapki ksiendzów, to czemu nie ?

Nullification

Data: 2013-02-24 19:50:12
Autor: abc
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny
> I tak to parka idiotów skrzywdzila dziecko.

Chciałbyś je, wraz z kolegą,  zaadoptować?

Jeżeli alternatywa do dostać się w łapki ksiendzów, to czemu nie ?

Obawiam się, że z tą obsesją żaden psychiatra nie da sobie rady.
Ale możesz spróbować.

Data: 2013-02-24 21:08:13
Autor: pluton_
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny

> Jeżeli alternatywa do dostać się w łapki ksiendzów, to czemu nie ?

Obawiam się, że z tą obsesją żaden psychiatra nie da sobie rady.
Ale możesz spróbować.

Na parkę katolskich heteroseksualnych idiotów, która skrzywdzila dziecko
to żaden psychiatra nie pomoze. Tylko eksterminacja.

Nullification

Data: 2013-02-24 21:07:33
Autor: u2
Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny
W dniu 2013-02-24 21:08, pluton_ pisze:
I tak to parka idiotĂłw skrzywdzila dziecko.

[...]

to Ĺźaden psychiatra nie pomoze. Tylko eksterminacja.

Racje ma abecadlo, tobie plutek juz nic nie pomoze...-;)

Data: 2013-02-24 12:24:59
Autor: glob
On 24 Lut, 21:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Na parkę katolskich heteroseksualnych idiotów, która skrzywdzila dziecko
> to żaden psychiatra nie pomoze. Tylko eksterminacja.

Racje ma abecadlo, tobie plutek juz nic nie pomoze...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Uważasz że abc jest normalny.? O naiwności.

Data: 2013-02-24 21:42:48
Autor: u2
W dniu 2013-02-24 21:24, glob pisze:
Uważasz że abc jest normalny.? O naiwności.

Tu nie chodzi o abecadlo. Tutaj chodzi o ciebie glomb...-;)

Data: 2013-02-24 12:59:06
Autor: glob
On 24 Lut, 21:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-24 21:24, glob pisze:

> Uważasz że abc jest normalny.? O naiwności.

Tu nie chodzi o abecadlo. Tutaj chodzi o ciebie glomb...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

 Ale zobacz jak umysłowe ciupciu rupciu was w konia robi.
 Ktoś bardzo religiny to po prostu wariat, czyli nie podano ludziom
prostym że rodzina, ojciec,  jest chory psychicznie, tylko
zmanipulowaną informacje. Nie widziałeś nigdy chorych którzy mają
omamy religine.?  Według abc źli urzędnicy zabrali niesłusznie
wariatom dziecko i z ust do ust propaganda robi swojr, krzyczy jacy
źli urzędnicy, to wina postępowych i już lecicie ryja pruć na
niewinnych ludzi, bo kościół z nienawiści dzieli ludzi, bo ustawa
ozacza kary dla kleru.

Odebrali mu dziecko, bo jest zbyt religijny