Odejscie Panslavisty

Data: 2011-07-17 01:44:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty
Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

Data: 2011-07-17 02:05:23
Autor: Krzysiek
Odejscie Panslavisty
Hallo,

"Wlodzimierz Zabotynski"  schrieb im Newsbeitrag news:66d80$4e222275$54702a04$31595news.chello.at...

Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

nie sadze.
Teksty Pana Panslavisty nie byly powodem braku zrozumienia i ich brak
nie spowoduje istotniejszej zmiany.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-16 17:25:55
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
Odejscie Panslavisty
On 17 Lip, 02:05, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

>AR

nie sadze.
Teksty Pana Panslavisty nie byly powodem braku zrozumienia i ich brak

krzysi...@arcor.de

   Teksty Panslavisty, a w kazdym razie znaczna ich czesc,
   podyktowane byly prawdziwa troska o nasz kraj i ci, ktorzy
   sa Polakami dobrze to rozumieli.  Teraz, kiedy Panslavista
   juz nic wiecej nie napisze, inni maja szanse pokazac kim
   sa i na co ich stac.  I nade wszystko nauczyc sie szanowac
   innych Polakow, bo Polska to o wiele wiecej niz jedynie
   suma partyjnych sympatii i antypatii.  Panslavista byl
   w sprawach polskich bardzo zasadniczy i kiedy mowil
   powaznie, to trudno bylo sie z nim nie zgodzic.  Byloby
   calkiem niezle, gdyby inni wzieli z niego przyklad.

   AR

Data: 2011-07-17 02:45:22
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:42032a17-6a19-40e6-9e46-0df395706507u28g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

   powaznie, to trudno bylo sie z nim nie zgodzic.  Byloby
   calkiem niezle, gdyby inni wzieli z niego przyklad.

Pisz na Berdyczw...

boukun

Data: 2011-07-17 18:27:09
Autor: Krzysiek
Odejscie Panslavisty
Hallo,

schrieb im Newsbeitrag news:42032a17-6a19-40e6-9e46-0df395706507u28g2000yqf.googlegroups.com...

[...]
[...]

nawet gdyby - to nie byl jedynym przejawiajacym troske o Kraj
i, niestety, nie byl jedynym przedstawiajacym wlasna opcje
(lub koncepcje) jako lekarstwo na wszystko. A wystarczy nawet
niewielu takich "jedynych" zeby wszelka nadzieje na uzgodnienie
czegokolwiek diabli wzieli.
Szkoda czlowieka - to jasne, niemniej nie jest tu oceniany jako czlowiek,
a oceniana jest sprawa ktora przedstawial, a ta nie byla ani bezbledna,
ani bez zarzutu, glownie poprzez brak widzenia dzialan wspolnoty
jako dzialania uzgodnionego, brak widzenia Rzeczypospolitej jako
dobra wspolnego, ale nie narzuconego, a uzgodnionego.

Brac przyklad - zgoda, ale nie powinno byc to nasladownictwo w forsowaniu,
nawet i wytrwalym, wlasnej koncepcji bez ogladania sie na zdanie innych,
bo to zawsze bedzie wywolywalo na plan kardynalny problem - kto jest
upowazniony do podejmowania decyzji za wspolnote?? Starsi i madrzejsi??
Silniejsi z pistoletem w garsci lub grubym kontem??

Tego sie nie zagada ani nie przemilczy, wiec konkluzja bylaby taka:
pisal wiele, lecz bezowocnie, nie docierajac do sumien*, serc*, przekonan*
czy wiedzy* (*niepotrzebne skreslic, potrzebne dopisac) innych.
Dlaczego tak sie stalo??
Co bylo tego powodem??
I dopiero przemyslenie tego moze (nie musi, ale moze) owocowac zmiana
nastawienia wlasnego - a o to przeciez idzie.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-17 02:16:34
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:66d80$4e222275$54702a04$31595news.chello.at...
Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

A czy katastrofa smolenska cos zmienila w Polakach? Nie! Musialby caly sejm i senat i kancelaria prezydencka zginac...

boukun

Data: 2011-07-16 17:31:21
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
Odejscie Panslavisty
On 17 Lip, 02:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:66d80$4e222275$54702a04$31595news.chello.at...

> [...]

A czy katastrofa smolenska cos zmienila w Polakach? Nie! Musialby caly sejm i
senat i kancelaria prezydencka zginac...

   Ja tam spekulowac na niczyjej smierci nie zamierzam.
   Katastrofa smolenska pokazala przede wszystkim jak
   gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

   AR

Data: 2011-07-17 02:43:21
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:7b353479-412b-4576-a9a6-7f0e132553dfn35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

  Katastrofa smolenska pokazala przede wszystkim jak
  gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

Jakie tam gleboko, kupe matolectwa i reszta obojetna...

boukun

Data: 2011-07-17 05:09:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"boukun"  schrieb im Newsbeitrag news:ivtbad$5p6$1mx1.internetia.pl...

> [...]

  gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

  AR

Jakie tam gleboko, kupe matolectwa i reszta obojetna...

======
Spoleczenstwo jest poddawane systematycznemu oglupianiu
i demoralizacji od wielu juz lat.  Politycy sa najczesciej
skorumpowani i daja jak najgorszy przyklad zwyklym
obywatelom, co po pewnym czasie skutkuje zobojetnieniem
szerokich mas spoleczenstwa zarowno na przejawy dobra
w zyciu spolecznym, jak i rowniez przejawy zla.
Jedyny okres w ktorym Polacy byli zjednoczeni w obliczu zla
to byly lata 1980/81, pozniej juz kiszczakowcy przy poparciu
zydowni uczynili ze spoleczenstwa to, czym jest ono obecnie.

AR

Data: 2011-07-17 05:38:42
Autor: Marek Czaplicki
Odejscie Panslavisty
Wlodzimierz Zabotynski pisze w wiadomo?ci 3b319$4e22527a$54702a04$2549@news.chello.at na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 lipiec 2011 05:09:

[...]

Nie zgadzam si? z takim postawieniem sprawy. Spo?ecze?stwo to przede wszystkim poszczeglni ludzie, wi?c pisz?c tak mwisz te? o sobie. Skoro dla Ciebie spo?ecze?stwo jest "poddawane systematycznemu og?upianiu i demoralizacji" z pozytywnym skutkiem, to og?upiony i zdemoralizowany przynajmniej w jakiej? cz??ci musi by? ka?dy z kim si? spotykasz. Czy tak jest?

Data: 2011-07-17 08:27:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"Marek Czaplicki"  schrieb im Newsbeitrag news:ivtlg2$8b6$1inews.gazeta.pl...

[...]

=======
Tak wlasnie jest.  Wystarczy popatrzec na tych mlodych, wyksztalconych
i z duzego miasta i wszystko jasne.

AR

Data: 2011-07-17 12:36:23
Autor: Marek Czaplicki
Odejscie Panslavisty
Wlodzimierz Zabotynski pisze w wiadomo?ci a0b23$4e2280c3$54702a04$5730@news.chello.at na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 lipiec 2011 08:27:

[...]

Nie generalizowa?bym. Prawdziwe wykszta?cenie zak?ada te? posiadanie norm etycznych, a one nie zale?? od miejsca zamieszkania ani sympatii politycznych, lecz od wychowania. Ja mieszkam w ?redniej wielko?ci mie?cie i nie zauwa?y?em ?eby wymienieni przez Ciebie odstawali pod wzgl?dem morale od innych.

Data: 2011-07-17 19:52:26
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:3b319$4e22527a$54702a04$2549news.chello.at...

> [...]

to byly lata 1980/81, pozniej juz kiszczakowcy przy poparciu
zydowni uczynili ze spoleczenstwa to, czym jest ono obecnie.

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

boukun

Data: 2011-07-18 01:13:03
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 19:52:26 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

> [...]

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak  poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

Skoro Albin Siwak to pewnie i Urban.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-18 11:01:15
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.vysdf1dfv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak  poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

Akurat ten drugi to yd i nie zosta przez Geremko-Michnikw zmarginalizowany w odstawk. Na Polakach z PZPRu si zaczli mci po 1989 roku a i od 1981...

boukun

Data: 2011-07-18 11:52:26
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 11:01:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

> [...]

Akurat ten drugi to yd i nie zosta przez Geremko-Michnikw  zmarginalizowany w odstawk. Na Polakach z PZPRu si zaczli mci po  1989 roku a i od 1981...

A jeste pewny, e Albin to nie yd?

Data: 2011-07-17 13:05:47
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 02:16:34 +0200, boukun napisa(a):

[...]

Ani smier JPII, ani prezydenta Kaczyskiego i pozostaych osb, ani
niczyja inna mier poza wasn nie zmieni wikszoci Polakw. Niestety :-/
--
XL

Data: 2011-07-17 19:54:25
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:mqt3t2lqtqox.1gs1vgwo9pz3e.dlg40tude.net...
[...]

Ani JPII, ani L. Kaczyski nie z mojej bajki...

boukun

Data: 2011-07-17 20:25:28
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 19:54:25 +0200, boukun napisa(a):

[...]

Pisaam te "pozostaych osb". adna z nich nie bya z Twojej? --
XL

Data: 2011-07-17 20:30:26
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:10px89pkn34zm$.10fcxfq5bm0qm$.dlg40tude.net...
[...]

Nie, adna z tych osb nie z mojej bajki, mam negatywny stosunek do reimu wadzy... To bya hucpa przedwyborcza... i tak to si musiao skoczy. Poza tym, duchy pomordowanych w Katyniu nie yczyy sobie tych spadkobiercw ...

boukun

Data: 2011-07-17 20:44:45
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 20:30:26 +0200, boukun napisa(a):

Rozmawiaj z Tob?
:-]

--
XL

Data: 2011-07-17 21:02:05
Autor: u2
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 20:44, Ikselka pisze:
duchy pomordowanych w Katyniu nie yczyy sobie tych spadkobiercw ...

Rozmawiaj z Tob?

Bekon to osoba chora psychicznie, moze wiec slyszec glosy w swojej glowce.

Data: 2011-07-17 23:28:05
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:1fhy8c9zcnzo9.1vpgf47xtrykg.dlg40tude.net...
[...]

Oczywicie to bya przenonia...

boukun

Data: 2011-07-17 23:52:46
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:28:05 +0200, boukun napisa(a):

"Rozmawiaj z Tob?" to te bya przenonia.
Nie rozumiesz, o co chodzi?
--
XL

Data: 2011-07-18 20:25:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
Nie, żadna z tych osób nie z mojej bajki, mam negatywny stosunek do
reżimu władzy... To była hucpa przedwyborcza... i tak to się musiało
skończyć. Poza tym, duchy pomordowanych w Katyniu nie życzyły sobie tych
spadkobierców ...

Waż słowa koleś, mój dziadek kpt. Albert Tabortowski zebrał kulkę w Starobielsku więc prol nie powinien słowa ważyć się wymówić. kapujesz ??

Data: 2011-07-18 22:17:34
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e247aa7$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz przygłupie, posłuchaj mądrych ludzi, kto był katem http://www.youtube.com/watch?v=a-meQg4bdyw&feature=related

boukun

Data: 2011-07-19 18:01:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
Masz przygłupie, posłuchaj mądrych ludzi, kto był katem
http://www.youtube.com/watch?v=a-meQg4bdyw&feature=related

Wiem kto był katem bez twoich guzik wartych szmacianym porad, kapujesz ??
I bez wymiocin starego komunisty Siwaka. Bebechy się wywracają jak skonstatuje się że bezwzględna czerwona gnida, która całym swoim parszywym życiem świadczyła za zbrodniami sowietów, teraz ma czelność choć słowo pisnąć o Oficerach z Katynia. Swołocz prolska jako i ty. Może jakby inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby z wyroku Państwa Polskiego łeb temu prolowi. Won oba ino mig !!

Data: 2011-07-20 00:18:54
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e25aa65$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W tym samym miejscu, w Katyniu, od tych samych zbrodniarzy zostało wymordowanych 45 tysięcy oficerów Armii Czerwonej.
Ci sami kaci wymordowali Rosjan baranie, chuja rozumiesz ćwoku...

Jak by może inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby z wyroku Państwa Polskiego łeb L. Kaczyńskiego... A może to zrobił...

boukun

Data: 2011-07-21 17:47:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
W tym samym miejscu, w Katyniu, od tych samych zbrodniarzy zostało
wymordowanych 45 tysięcy oficerów Armii Czerwonej.

Mówiłem ci że znam fakty i obchodzę się bez twojej pomocy, ile razy to samo powtarzać ??

Ci sami kaci wymordowali Rosjan baranie, chuja rozumiesz ćwoku...

Co to ma do ordynarnego bolszewika Siwaka ??
To że jakiś komuch nie cierpi żydów robi z niego kogokolwiek lepszego niż jest ??
Był, jest i zawsze będzie komunistą i mam gdzieś czy narodowym czy internacjonałem.
Namaszczony przez bolszewię i tyle.
Jak narodowcy są do tego stopnia durni żeby się z nim fraternizować bo gada na mośków to moja chata skraja od takich "narodowców". Roman Dmowski się w grobie przewraca :)

Jak by może inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby
z wyroku Państwa Polskiego łeb L. Kaczyńskiego... A może to zrobił...

Nie napinaj się o to co Albert po śmierci robi i tak się z nim nie spotkasz :)

Data: 2011-07-17 03:28:41
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 01:44:52 Wlodzimierz Zabotynski <a_rem@poczta.onet.pl>  napisa(a):

Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

Tak jak mier JP II, po paru miesicach ju si napierdalali wszyscy ze  wszystkimi.
stevep

--
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-17 03:42:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"stevep"  schrieb im Newsbeitrag news:op.vyqo13xiv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Dzien dobry Panie Stefanie,
wczoraj uzyskalem potwierdzenie smierci Panslavisty
i nie moge jakos zasnac.
Pamieta Pan moze haslo ,Nie plakalem po papiezu'
i przypomina sobie moze, kto to haslo lansowal?

AR

Data: 2011-07-17 10:38:04
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 01:44, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

Tak, ale będzie to refleksja na kilka dni.. u jednych. a u innych wręcz spotęguje jeszcze większą  agresją. Niestety, - na grupach bywają frustraci którzy w ten sposób sie rozładowują, - tylko tu mogą odreagowywać swoje niepowodzenia w prawdziwym życiu.

Data: 2011-07-17 04:55:11
Autor: narciasz
Odejscie Panslavisty
Normalna kolej rzeczy. Urodzil sie, zyl, na Inecie wypisywal bzdury, zestarzal sie i poszedl do piachu.

Chuj mu na grob ! - idiocie.

Data: 2011-07-17 17:17:54
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 10:55, narciasz pisze:
Normalna kolej rzeczy. Urodzil sie, zyl, na Inecie wypisywal bzdury, zestarzal sie i poszedl do piachu.

Tak, ale oddanie hołdu, przyjacielowi, znajomemu czy oponentowi  z licznych dyskusji który właśnie zmarł to coś złego? Dlaczego to niektórych tak denerwuje?

Data: 2011-07-17 15:57:14
Autor: narciasz
Odejscie Panslavisty

"jadrys"
Tak, ale oddanie hołdu, przyjacielowi, znajomemu czy oponentowi  z licznych dyskusji który właśnie zmarł to coś złego? Dlaczego to niektórych tak denerwuje?

Zastanawiasz sie, trafiajac na polnej drodze nad zeschnietym krowim plackiem?

Data: 2011-07-17 11:03:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:ivu7bj$7l8$3news.onet.pl...

[...]

========
Ano! Dlatego zawezajac grupe docelowa mialem na mysli swiadomych swej
polskosci uzytkownikow psp, a nie wszystkich uzytkownikow tego forum. :-)

AR

Data: 2011-07-17 17:17:38
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 11:03, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
========
Ano! Dlatego zawezajac grupe docelowa mialem na mysli swiadomych swej
polskosci uzytkownikow psp, a nie wszystkich uzytkownikow tego forum. :-)

AR

Ależ Polacy z psp SĄ zawsze dla siebie wyrozumiali.

Data: 2011-07-17 17:25:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:ivuuf0$gvn$2news.onet.pl...

[...]

Jesli tak, to musialem cos przegapic.

AR

Data: 2011-07-17 18:04:29
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 17:25, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
========
Jesli tak, to musialem cos przegapic.

AR

No bo pewnie bierzesz za Polaków tych których polskość to tylko pusta deklaracja.

Data: 2011-07-17 18:22:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:ivv1as$qq8$2news.onet.pl...

[...]

Kiedy Panslavista deklarowal swoja polskosc ,na obie nogi',
to rzeczywiscie bylem sceptyczny zwazywszy Jego
panslawistyczne, w moim odczuciu zbyt prorosyjskie,
nastawienie.  Co do niektorych innych piszacych tu osob,
to po ponad dzisiecioletnim kontakcie z psp nabywa sie
wyczucia, kto jest naprawde kim.  Np. ty jadrys zaczales
tu niezbyt szczesliwie opowiadajac sie niegdys przeciw
Polsce, a po stronie nacjonalistow bodajze litewskich.

AR

Data: 2011-07-17 20:38:54
Autor: u2
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 18:22, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Jakich litewskich ? Hadrys to typowy sowiet.

Data: 2011-07-18 07:20:26
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 20:38, u2 pisze:
[...]

Polak, z litewskimi korzeniami.

Data: 2011-07-18 07:21:05
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
[...]

No i miał racje Panslav. - Tak na dobra sprawę pełnię polskości możemy osiągnąć tylko mając za sprzymierzeńca silnego słowiańskiego partnera, a innego poza Rosja nie ma. Jakaś tam unia Polski, Czech, Litwy itd. nie jest w stanie oprzeć się potędze imperializmu krajów zachodnich.

Ja nigdy nie opowiadałem się przeciw Polsce. Jednak bardzo dobrze również  rozumiem nacjonalizm litewski.

Data: 2011-07-18 11:41:09
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Mon, 18 Jul 2011 07:21:05 +0200, jadrys napisa(a):

No i mia racje Panslav. - Tak na dobra spraw peni polskoci moemy osign tylko majc za sprzymierzeca silnego sowiaskiego partnera,

Tylko ktry jest silny?
:-(

a innego poza Rosja nie ma.

Odpada wic.

Jaka tam unia Polski, Czech, Litwy itd. nie jest w stanie oprze si potdze imperializmu krajw zachodnich.

Ja nigdy nie opowiadaem si przeciw Polsce. Jednak bardzo dobrze rwnie  rozumiem nacjonalizm litewski.

Te rozumiem, cho przykre to wobec nas, Polakw. Ale i my powinnimy w
oglnoci robi tak samo, eby si uchroni przed zachodni zgnilizn.
Podoba mi si take ich polityka wobec homo - np.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/litwa-zakaz-reklamowania-homoseksualizmu,1323980
"Litwa: Zakaz reklamowania homoseksualizmu
Wtorek, 16 czerwca 2009 (17:33)
Parlament Litwy przyj ustaw o "ochronie nieletnich", zakazujc w
szczeglnoci wszelkiej reklamy stosunkw homoseksualnych, biseksualnych i
poligamicznych. Za now regulacj prawn, opowiedziao si 77 deputowanych,
trzech byo przeciw, a czterech wstrzymao si od gosu.
Zgodnie z ustaw kada informacja publiczna bdca reklam stosunkw
homoseksualnych, biseksualnych i poligamicznych jest uwaana za majc
negatywny wpyw na zdrowie psychiczne, rozwj fizyczny, intelektualny i
moralny nieletnich."
--
XL

Kiedy dymem si stajc w wieczny sen ulec
w niebiesko nieba
sw niebiesko wplot
i ju nie znajc dawnej cikiej swej postaci
obudz si bkitna
midzy gwiazd migotem

by XL

Data: 2011-07-18 18:21:16
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-18 11:41, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 18 Jul 2011 07:21:05 +0200, jadrys napisał(a):

No i miał racje Panslav. - Tak na dobra sprawę pełnię polskości możemy
osiągnąć tylko mając za sprzymierzeńca silnego słowiańskiego partnera,
Tylko który jest silny?
:-(

No, - wielki kraj na wschodzie, nasz sąsiad.;-)

innego poza Rosja nie ma.
Odpada więc.

Nie, wcale nie. Przykład Białorusi moze swiadczyć że w sojuszu z Rosja moglibysmy cieszyć się dużą swobodą i autonomią. Wszak Łukaszenkę stać na nieuznawanie Osetii Płd. A my o nieuznawaniu Kosova możemy tylko pomarzyć.

Jakaś tam unia Polski, Czech, Litwy itd. nie
jest w stanie oprzeć się potędze imperializmu krajów zachodnich.

Ja nigdy nie opowiadałem się przeciw Polsce. Jednak bardzo dobrze
również  rozumiem nacjonalizm litewski.
Też rozumiem, choć przykre to wobec nas, Polaków. Ale i my powinniśmy w
ogólności robić tak samo, żeby się uchronić przed zachodnią zgnilizną.
Podoba mi się także ich polityka wobec homo - np.

http://fakty.interia.pl/swiat/news/litwa-zakaz-reklamowania-homoseksualizmu,1323980
"Litwa: Zakaz reklamowania homoseksualizmu
Wtorek, 16 czerwca 2009 (17:33)
Parlament Litwy przyjął ustawę o "ochronie nieletnich", zakazując w
szczególności wszelkiej reklamy stosunków homoseksualnych, biseksualnych i
poligamicznych. Za nową regulacją prawną, opowiedziało się 77 deputowanych,
trzech było przeciw, a czterech wstrzymało się od głosu.
Zgodnie z ustawą każda informacja publiczna będąca reklamą stosunków
homoseksualnych, biseksualnych i poligamicznych jest uważana za mającą
negatywny wpływ na zdrowie psychiczne, rozwój fizyczny, intelektualny i
moralny nieletnich."

Niezupełnie mi o to chodziło. Szło raczej  tych krzykaczy z mniejszości narodowych.. Ci domagający się jakichś szczegolnych praw i przywilejów zaraz kojarzą mi się z hitlerowską "Piątą Kolumną" w przedwojennej Polsce.

A gdy już mowa o homkach to nie sądzę żeby jakieś zakazy czy coś w tym stylu miały jakiekolwiek znaczenie. Po prostu spaczonej natury nie naprawią jakieś zakazy.

Data: 2011-07-17 18:00:07
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 17:17:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Ale Polacy z psp S zawsze dla siebie wyrozumiali.

Ci prawdziwi Polacy?

Data: 2011-07-17 18:05:21
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 18:00, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 17:17:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tak, - ci prawdziwi... Niestety nie ma ich zbyt wielu na psp..

Data: 2011-07-18 00:49:49
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 18:05:21 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Hmm, a na czym polega prawdziwe polactwo?

Data: 2011-07-18 07:20:20
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-18 00:49, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 18:05:21 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Polska Polska nade wszystko!

Data: 2011-07-18 11:29:24
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 07:20:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Co jak "Deutschland uber alles"!

Data: 2011-07-18 18:19:45
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-18 11:29, stevep pisze:

Tak, - ci prawdziwi... Niestety nie ma ich zbyt wielu na psp..

Hmm, a na czym polega prawdziwe polactwo?

Polska Polska nade wszystko!

Coś jak "Deutschland uber alles"!

Tak, ale bez dalszych słów - "dzisiaj Niemcy (Polska) nasze/a a jutro cały świat"..

Data: 2011-07-19 03:46:48
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 18:19:45 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-18 11:29, stevep pisze:

Tak, - ci prawdziwi... Niestety nie ma ich zbyt wielu na psp..

Hmm, a na czym polega prawdziwe polactwo?

Polska Polska nade wszystko!

Co jak "Deutschland uber alles"!

Tak, ale bez dalszych sw - "dzisiaj Niemcy (Polska) nasze/a a jutro  cay wiat"..

Jak si powie A to trzeba powiedzie B.

Data: 2011-07-21 18:00:14
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-19 03:46, stevep pisze:
Dnia 18-07-2011 o 18:19:45 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jak się powie A to trzeba powiedzieć B.

Nie! - czyjegoś nie chcemy, ale od naszego wara!

Data: 2011-07-17 14:31:42
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 10:38:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Tak, ale bdzie to refleksja na kilka dni.. u jednych. a u innych wrcz  spotguje jeszcze wiksz  agresj. Niestety, - na grupach bywaj  frustraci ktrzy w ten sposb sie rozadowuj, - tylko tu mog  odreagowywa swoje niepowodzenia w prawdziwym yciu.

Hmmm, na przykad na nienaartych kapitalistycznych ryjach.

Data: 2011-07-17 17:17:32
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 14:31, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 10:38:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hmmm, na przykład na nienażartych kapitalistycznych ryjach.
-- stevep

Co ty Stefan masz za interes bronić tych pasożytów?

Data: 2011-07-17 17:43:45
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 17:17:32 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Co ty Stefan masz za interes broni tych pasoytw?

aden, ale to nie oznacza, e kompletnie na tym tle kompletnie zgupiaem  jak ty.

Data: 2011-07-17 18:07:06
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 17:43, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 17:17:32 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Żaden, ale to nie oznacza, że kompletnie na tym tle kompletnie zgłupiałem jak ty.

A ja odwrotnie, - nie mogę spokojnie spać gdy widzę wokół tyle sq**yństwa robionego przez kapitalizm.

Data: 2011-07-18 00:38:33
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 18:07:06 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

A ja odwrotnie, - nie mog spokojnie spa gdy widz wok tyle  sq**ystwa robionego przez kapitalizm.

Strasznie si tym przejmujesz z rkami pod dup jak typowy komunista.

Data: 2011-07-18 07:20:15
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-18 00:38, stevep pisze:

[...]

Strasznie się tym przejmujesz z rękami pod dupą jak typowy komunista.

Namawiasz mnie do bardziej aktywnego buntu?

Data: 2011-07-18 11:21:57
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 07:20:15 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Do jakiejkolwiek dziaalnoci, ja za komuny robiem najrniejsze rzeczy,  cho nadzieja na to, e od tego ten syf si wywrci bya maa. Np tylko  nie pamitam, czy to byy pierwsze wolne wybory, liczyem ludzi  wchodzcych i wychodcych z konkretnego punktu wyborczego, kady mia  wyznaczony punkt wyborczy i godziny, po czym przekazywao si meldunek, o  szkoleniu jak to robi nawet nie wspomn.

--
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-17 15:30:55
Autor: [he®sk]
Odejscie Panslavisty
On Sun, 17 Jul 2011 10:38:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 niektorzy przybrali juz postawy 1-wszych zalobnikow
 i oplakuja krokodylimi lzami smierc tego ktorego
 opluwali, wyzywali od esbekow i ponizali. dzis oni
 stoja sie w piorka golebi i udaja skruszonych.

 najgorsze ludzkie kanalie. nie chce wymieniac ich
 aliasow (prawdziwych nazwisk te kanalie nigdy nie
 ujawnialy, natomiast z upododobaniem podawali na  tym i innych forach nazwisko i imie panslavity)

 kazdy wie o kogo chodzi.

 https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/hNpN1Px9rzk

 te kanalie nigdy nie zasluza na moj szacunek.  podli tchorze szczekajacy zza oplotkow.  gardze takimi lotrami. --

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-17 17:17:27
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 15:30, "[he®sk]" pisze:
[...]

A daj spokój hesk. - Postawa większości to autentyczny żal i współczucie, - współczucie także w jakiś sposób dla siebie, - no bo z kim będą prowadzić dyskusje skoro odchodzą tacy ludzie jak Panslav a następców nie widać.

Data: 2011-07-17 18:02:02
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 17:17:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale ci sami durnie nie uznali autentycznego żalu Moniki Olejnik po śmierci  Lecha Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2011-07-17 18:10:43
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 18:02, stevep pisze:
[...]

To nie ma nic do rzeczy.. To są zupełnie inne sprawy - tam facet z mediów, - z innego wymiaru,  a ty w wypadku Panslava - wieloletni dyskusyjny towarzysz.

Data: 2011-07-18 00:50:57
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 18:10:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Acha, dziennikarz to robot wyprany z uczuć.

--
stevep

Data: 2011-07-18 07:20:08
Autor: jadrys
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-18 00:50, stevep pisze:
[...]

Niekoniecznie śmieć, ale ktoś z kim grupowicze z psp nie są związani emocjonalnie.

Data: 2011-07-18 11:32:25
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 07:20:08 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

No chyba ktoś, kto przeprowadzał wielokrotnie wywiady np z Lechem  Kaczyńskim mógł podczuwać emocje na wieść o jego śmierci.

--
stevep

Data: 2011-07-17 22:06:34
Autor: rAzor
Odejscie Panslavisty
Użytkownik - "[he®sk]" napisał:
[...]

:-)) Idź sie powieś, załgana do szpiku kości niedopita tchórzliwa  kanalio.
--
Wendy! I'm home.

Odejscie Panslavisty