Odejscie Panslavisty

Data: 2011-07-17 02:16:34
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:66d80$4e222275$54702a04$31595news.chello.at...
Czy odejscie Panslavisty wywola glebsza refleksje uzytkownikow
psp i spowoduje, ze uwazajacy sie za Polakow stana sie wobec
siebie bardziej wyrozumiali?

AR

A czy katastrofa smolenska cos zmienila w Polakach? Nie! Musialby caly sejm i senat i kancelaria prezydencka zginac...

boukun

Data: 2011-07-16 17:31:21
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
Odejscie Panslavisty
On 17 Lip, 02:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:66d80$4e222275$54702a04$31595news.chello.at...

> [...]

A czy katastrofa smolenska cos zmienila w Polakach? Nie! Musialby caly sejm i
senat i kancelaria prezydencka zginac...

   Ja tam spekulowac na niczyjej smierci nie zamierzam.
   Katastrofa smolenska pokazala przede wszystkim jak
   gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

   AR

Data: 2011-07-17 02:43:21
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:7b353479-412b-4576-a9a6-7f0e132553dfn35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

  Katastrofa smolenska pokazala przede wszystkim jak
  gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

Jakie tam gleboko, kupe matolectwa i reszta obojetna...

boukun

Data: 2011-07-17 05:09:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"boukun"  schrieb im Newsbeitrag news:ivtbad$5p6$1mx1.internetia.pl...

> [...]

  gleboko podzielone jest polskie spoleczenstwo.

  AR

Jakie tam gleboko, kupe matolectwa i reszta obojetna...

======
Spoleczenstwo jest poddawane systematycznemu oglupianiu
i demoralizacji od wielu juz lat.  Politycy sa najczesciej
skorumpowani i daja jak najgorszy przyklad zwyklym
obywatelom, co po pewnym czasie skutkuje zobojetnieniem
szerokich mas spoleczenstwa zarowno na przejawy dobra
w zyciu spolecznym, jak i rowniez przejawy zla.
Jedyny okres w ktorym Polacy byli zjednoczeni w obliczu zla
to byly lata 1980/81, pozniej juz kiszczakowcy przy poparciu
zydowni uczynili ze spoleczenstwa to, czym jest ono obecnie.

AR

Data: 2011-07-17 05:38:42
Autor: Marek Czaplicki
Odejscie Panslavisty
Wlodzimierz Zabotynski pisze w wiadomo?ci 3b319$4e22527a$54702a04$2549@news.chello.at na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 lipiec 2011 05:09:

[...]

Nie zgadzam si? z takim postawieniem sprawy. Spo?ecze?stwo to przede wszystkim poszczególni ludzie, wi?c pisz?c tak mówisz te? o sobie. Skoro dla Ciebie spo?ecze?stwo jest "poddawane systematycznemu og?upianiu i demoralizacji" z pozytywnym skutkiem, to og?upiony i zdemoralizowany przynajmniej w jakiej? cz??ci musi by? ka?dy z kim si? spotykasz. Czy tak jest?

Data: 2011-07-17 08:27:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Odejscie Panslavisty

"Marek Czaplicki"  schrieb im Newsbeitrag news:ivtlg2$8b6$1inews.gazeta.pl...

[...]

=======
Tak wlasnie jest.  Wystarczy popatrzec na tych mlodych, wyksztalconych
i z duzego miasta i wszystko jasne.

AR

Data: 2011-07-17 12:36:23
Autor: Marek Czaplicki
Odejscie Panslavisty
Wlodzimierz Zabotynski pisze w wiadomo?ci a0b23$4e2280c3$54702a04$5730@news.chello.at na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 lipiec 2011 08:27:

[...]

Nie generalizowa?bym. Prawdziwe wykszta?cenie zak?ada te? posiadanie norm etycznych, a one nie zale?? od miejsca zamieszkania ani sympatii politycznych, lecz od wychowania. Ja mieszkam w ?redniej wielko?ci mie?cie i nie zauwa?y?em ?eby wymienieni przez Ciebie odstawali pod wzgl?dem morale od innych.

Data: 2011-07-17 19:52:26
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:3b319$4e22527a$54702a04$2549news.chello.at...

> [...]

to byly lata 1980/81, pozniej juz kiszczakowcy przy poparciu
zydowni uczynili ze spoleczenstwa to, czym jest ono obecnie.

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

boukun

Data: 2011-07-18 01:13:03
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 19:52:26 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak  poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

Skoro Albin Siwak to pewnie i Urban.

--
stevep

Data: 2011-07-18 11:01:15
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.vysdf1dfv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

W Polsce rzadza spadkobiercy zydowskiego NKWD, Albin Siwak  poswiadczy,... i wielu z nich lecialo do Smolenska...

Akurat ten drugi to Żyd i nie został przez Geremko-Michników zmarginalizowany w odstawkę. Na Polakach z PZPRu się zaczęli m¶cić po 1989 roku a i od 1981...

boukun

Data: 2011-07-18 11:52:26
Autor: stevep
Odejscie Panslavisty
Dnia 18-07-2011 o 11:01:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Akurat ten drugi to Żyd i nie został przez Geremko-Michników  zmarginalizowany w odstawkę. Na Polakach z PZPRu się zaczęli m¶cić po  1989 roku a i od 1981...

A jeste¶ pewny, że Albin to nie Żyd?

--
stevep

Data: 2011-07-17 13:05:47
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 02:16:34 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ani smierć JPII, ani prezydenta Kaczyńskiego i pozostałych osób, ani
niczyja inna ¶mierć poza własn± nie zmieni większo¶ci Polaków. Niestety :-/
--
XL

Data: 2011-07-17 19:54:25
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mqt3t2lqtqox.1gs1vgwo9pz3e.dlg40tude.net...
[...]

Ani JPII, ani L. Kaczyński nie z mojej bajki...

boukun

Data: 2011-07-17 20:25:28
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 19:54:25 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Pisałam też "pozostałych osób". Żadna z nich nie była z Twojej? --
XL

Data: 2011-07-17 20:30:26
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10px89pkn34zm$.10fcxfq5bm0qm$.dlg40tude.net...
[...]

Nie, żadna z tych osób nie z mojej bajki, mam negatywny stosunek do reżimu władzy... To była hucpa przedwyborcza... i tak to się musiało skończyć. Poza tym, duchy pomordowanych w Katyniu nie życzyły sobie tych spadkobierców ...

boukun

Data: 2011-07-17 20:44:45
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 20:30:26 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Rozmawiaj± z Tob±?
:-]

--
XL

Data: 2011-07-17 21:02:05
Autor: u2
Odejscie Panslavisty
W dniu 2011-07-17 20:44, Ikselka pisze:
duchy pomordowanych w Katyniu nie życzyły sobie tych spadkobierców ...

Rozmawiaj± z Tob±?

Bekon to osoba chora psychicznie, moze wiec slyszec glosy w swojej glowce.

Data: 2011-07-17 23:28:05
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1fhy8c9zcnzo9.1vpgf47xtrykg.dlg40tude.net...
[...]

Oczywi¶cie to była przeno¶nia...

boukun

Data: 2011-07-17 23:52:46
Autor: Ikselka
Odejscie Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:28:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

"Rozmawiaj± z Tob±?" to też była przeno¶nia.
Nie rozumiesz, o co chodzi?
--
XL

Data: 2011-07-18 20:25:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
Nie, ĹĽadna z tych osĂłb nie z mojej bajki, mam negatywny stosunek do
reżimu władzy... To była hucpa przedwyborcza... i tak to się musiało
skończyć. Poza tym, duchy pomordowanych w Katyniu nie życzyły sobie tych
spadkobiercĂłw ...

Waż słowa koleś, mój dziadek kpt. Albert Tabortowski zebrał kulkę w Starobielsku więc prol nie powinien słowa ważyć się wymówić. kapujesz ??

Data: 2011-07-18 22:17:34
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e247aa7$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz przygłupie, posłuchaj mądrych ludzi, kto był katem http://www.youtube.com/watch?v=a-meQg4bdyw&feature=related

boukun

Data: 2011-07-19 18:01:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
Masz przygłupie, posłuchaj mądrych ludzi, kto był katem
http://www.youtube.com/watch?v=a-meQg4bdyw&feature=related

Wiem kto był katem bez twoich guzik wartych szmacianym porad, kapujesz ??
I bez wymiocin starego komunisty Siwaka. Bebechy się wywracają jak skonstatuje się że bezwzględna czerwona gnida, która całym swoim parszywym życiem świadczyła za zbrodniami sowietów, teraz ma czelność choć słowo pisnąć o Oficerach z Katynia. Swołocz prolska jako i ty. Może jakby inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby z wyroku Państwa Polskiego łeb temu prolowi. Won oba ino mig !!

Data: 2011-07-20 00:18:54
Autor: boukun
Odejscie Panslavisty

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e25aa65$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W tym samym miejscu, w Katyniu, od tych samych zbrodniarzy zostało wymordowanych 45 tysięcy oficerów Armii Czerwonej.
Ci sami kaci wymordowali Rosjan baranie, chuja rozumiesz ćwoku...

Jak by może inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby z wyroku Państwa Polskiego łeb L. Kaczyńskiego... A może to zrobił...

boukun

Data: 2011-07-21 17:47:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Odejscie Panslavisty
W tym samym miejscu, w Katyniu, od tych samych zbrodniarzy zostało
wymordowanych 45 tysięcy oficerów Armii Czerwonej.

Mówiłem ci że znam fakty i obchodzę się bez twojej pomocy, ile razy to samo powtarzać ??

Ci sami kaci wymordowali Rosjan baranie, chuja rozumiesz ćwoku...

Co to ma do ordynarnego bolszewika Siwaka ??
To ĹĽe jakiĹ› komuch nie cierpi ĹĽydĂłw robi z niego kogokolwiek lepszego niĹĽ jest ??
Był, jest i zawsze będzie komunistą i mam gdzieś czy narodowym czy internacjonałem.
Namaszczony przez bolszewiÄ™ i tyle.
Jak narodowcy są do tego stopnia durni żeby się z nim fraternizować bo gada na mośków to moja chata skraja od takich "narodowców". Roman Dmowski się w grobie przewraca :)

Jak by może inaczej się ułożyło to kpt. Albert Tabortowski odstrzeliłby
z wyroku Państwa Polskiego łeb L. Kaczyńskiego... A może to zrobił...

Nie napinaj się o to co Albert po śmierci robi i tak się z nim nie spotkasz :)

Odejscie Panslavisty