Odejście z Plusa - szczegóły

Data: 2009-06-12 20:20:10
Autor: Marcin Nowak
Odejście z Plusa - szczegóły
Witam!

1.  Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy umowa zostanie rozwiązana? Natychmiast?

2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?

Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?

Marcin
--
Marcin Nowak
www.wyprawa.net                    ch_m@ch_o.m_ik.ne_t

Data: 2009-06-12 20:29:29
Autor: X
Odejście z Plusa - szczegóły
Użytkownik Marcin Nowak napisał:
[...]

Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa. Dokąd? Do Plajty? Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez rejestracji, drogo się dzwoni z zewnątrz i do tego kiepska jakość połączeń. W Plusie masz super internet którego w Plajcie nie ma i nie będzie w takim zasięgu. Chyba że zależy Ci na tym żeby wydać 5zł na miesiąc czy rok to nie mam argumentów;)

Data: 2009-06-12 20:33:46
Autor: Piotr M
Odejście z Plusa - szczegóły
Dnia 12-06-2009 o 20:29:29 X <marlod31@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To żeś sam sobie wymyślił OT i jeszcze stwierdziłeś że nie masz argumentów  :) Autor raczej o co innego pytał.

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-12 20:55:27
Autor: Valdi.Pavlack
Odejście z Plusa - szczegóły
"X" news:h0u6po$f3q$1inews.gazeta.pl

Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa.

Mamy wolność i pozroną demokrację, więc możemy wyrażać swoje poglądy :)

Dokąd? Do Plajty?

No :)

Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez
rejestracji

To jest bardzo poważny argument. IMHO kompletnie dyskwalifukuje tą sieć już
na starcie w przypadku rozpatrywania, którego operatora należało by wybrać
:) LOL.

drogo się dzwoni z zewnątrz

A ktoś ci karze do nich dzwonić? :)

i do tego kiepska jakość połączeń.

Sprawdziłeś to organoleptycznie czy tak tylko sobie piszesz aby pisać :)?

W Plusie masz super internet którego w Plajcie nie ma i nie
będzie w takim zasięgu.

Masz szklaną kulę, która ci tak powiedziała? - pozdrów ją :)

Chyba że zależy Ci na tym żeby wydać 5zł na
miesiąc czy rok to nie mam argumentów;)

A co to za argument? :)

Data: 2009-06-13 10:47:47
Autor: lb
Odejście z Plusa - szczegóły
Play orznelo mnie 2 razy i dlatego zostaje w plusie
PLAY to nie jest uczciwa firma ,a jej konsultanci sa niedoinformowani .
Dane w playinternet sie kumuluja ale niekoniecznie !!!
Pakiety we fresh  dzialaja jak chca ,ale  dziwnym zbiegiem okolicznosci
zawsze na niekorzysc klienta .
Play trafil doskonale w target klienta co chce wydac 5 zl rocznie za
utrzymanie telefonu

Data: 2009-06-13 10:58:58
Autor: Valdi.Pavlack
Odejście z Plusa - szczegóły
"lb" news:4a3367a4$1news.home.net.pl

[...]

Powiedz nam jeszcze ile jeden z operatorów W3 płaci ci za robienie koło dupy
konkurencji :)

Data: 2009-06-14 09:27:26
Autor: lb
Odejście z Plusa - szczegóły

Powiedz nam jeszcze ile jeden z operatorów W3 płaci ci za robienie koło dupy
konkurencji :)

Twoje insynuacje sa niczym nie poparte to nie moja wina ,ze akurat takie przygody mnnie spotkaly w kontaktach z play -rozumiem ,ze Ty nalezysz do wyjatkowo ''uswiadomionej " kadry PLAYa?

Data: 2009-06-14 16:28:35
Autor: Valdi.Pavlack
Odejście z Plusa - szczegóły
"lb" news:4a34a6b9news.home.net.pl
rozumiem ,ze Ty nalezysz do
wyjatkowo ''uswiadomionej " kadry PLAYa?

Trafiłeś w samo sedno ;)

Data: 2009-06-12 21:10:05
Autor: Marcin Nowak
Odejście z Plusa - szczegóły
X pisze:
[...]

Kto powiedział, że chcę odchodzić? Raczej postraszyć ich. Ostatnio od razu znaleźli dużo lepszą ofertę niż standardowa :) Mam jeszcze pół roku cyrografu.

A na Internecie mi nie zależy.

Marcin

Data: 2009-06-12 21:40:48
Autor: brum
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
Moim skromnym zdaniem nie opłaca się odchodzić z Plusa. Dokąd? Do Plajty? Do tego dziadostwa nie da się wysłać sms-a z internetu bez rejestracji, drogo się dzwoni z zewnątrz i do tego kiepska jakość połączeń.

p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

Data: 2009-06-12 19:47:08
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 12 Jun 2009 21:40:48 +0200, brum napisał(a):

p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla
jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

P4 coraz chętniej korzysta z własnej sieci, zaś faktycznie -- ich GSM pozostawia niemało do życzenia.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-13 01:13:25
Autor: Q
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
p4 korzysta z sieci polkomtela, wiec jezeli jako argument wskazujesz zla jakosc polaczen, to trudno z tym polimeryzowac

roznie z tym jest;

mam dwa telefony: plus abo (od 8 lat) i play abo (pare miechow)
i w niewielu miejscach w trojmiescie
oraz wielu na trasie mialem tak:
play stracil zasieg a na plusie normalnie gadam;
(oczywiscie nie licze takich miejsc
 gdzie zadna z sieci nie ma zasiegu)

poza tym mialem problem w wyslaniu mms'a
z play'a w niemieckim roamingu,
tzn. w ogole nie wyslalem;
natomiast z plusa wyslalem;

jesli zas chodzi o marketing,
co za dana kase dostane w danej sieci
(minuty / telefon) oraz dbanie o klienta,
to play wymiata chyba wszystkie sieci :)

Data: 2009-06-13 07:32:18
Autor: ąćęłńóśźż
Odejście z Plusa - szczegóły
Oczywiście, że wymiata - ja wymiotłem ze swojej książki telefonicznej wszystkich z numerami w play, jak będa mieli interes, to niech do mnie dzwonią.

I w ten sposób będziesz miał więcej czasu na czytanie książek, dziecku ;-)
JaC

-- -- -

to play wymiata chyba wszystkie sieci

Data: 2009-06-13 09:24:03
Autor: Flo
Q pisze:

poza tym mialem problem w wyslaniu mms'a
z play'a w niemieckim roamingu,
tzn. w ogole nie wyslalem;
natomiast z plusa wyslalem;

W zeszłym roku ze Słowacji bezproblemowo wysyłałem sms'y z Play. Bezproblemowo miałem zasięg w polskich Tatrach.
Bezproblemowo też spędzam czas wolny bo na numer z puli Play (pomimo, że jest w Orange) nikt nie dzwoni.  :)

Podobny problem mają firmy, które przeszły do Play. Dzwonią tanio, ale jeśli kontrahenci są na tyle świadomi i wiedzą, że są to numery Play to przestają dzwonić na nie.

Trzeba sobie skalkulować wybór tej sieci.
Dopóki będą kasowali pozostałych opów po 0,65zł/0,48zł/0,40zł za MTR to tak będzie.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-13 09:51:54
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h0vk6n$n42$2inews.gazeta.pl

Podobny problem mają firmy, które przeszły do Play. Dzwonią tanio, ale
jeśli kontrahenci są na tyle świadomi i wiedzą, że są to numery Play to
przestają dzwonić na nie.

To chyba mówimy o firmach garażowych..., które nie będą dzwonić bo jest
drożej. Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego
ja wymagam - WITAMY W POLSCE!

Data: 2009-06-13 11:32:11
Autor: X
Użytkownik Valdi.Pavlack napisał:
[...]

Nie ma lekko. Myślałeś że Play jest we wszystkim naj.. Niestety, każda moneta ma 2 strony;) Też myślałem o przeniesieniu rodziców do Plajty Fresh z Orange GO, ale uznałem za poważne 2 minusy przeniesienia:
-zmiana operatora przy numerze 5xx-xxxxxx oznacza że nieświadomi pomarańczowcy będą dzwonić o wiele drożej do moich rodziców i gdyby się zorientowali ile płacą, przestaliby dzwonić, a rodzice wydaliby więcej dzwoniąc do nich...
-we Freshu trzeba pamiętać o pakiecie podczas gdy w GO zawsze mają 20gr/min. do Orange po doladowniu 100zł.

Data: 2009-06-13 12:03:43
Autor: J.F.
[OT]Re: Odejœcie z Plusa - szczegóły
On Sat, 13 Jun 2009 11:32:11 +0200,  X wrote:
[...]

Tylko o jakiej firmie mowa i co ona za interesy zalatwia - znaczek
pocztowy za 1.50 kupuje ze przyglada sie na ktorym numerze o te grosze
drozej? J.

Data: 2009-06-13 16:26:22
Autor: .Zykfryd.
[OT]Re: Odej�cie z Plusa - szczegóły
J.F. pisze:

[...]

Mylisz się, w dzisiejszym wyśrubowanym biznesie każdy grosz się liczy, a grosz do grosza i zbierze się miarka. Załóżmy że firma (wszystkie telefony w firmie) rozmawia z jakimś dostawcą (wszystkie telefony dostawcy) tylko 1000 min miesięcznie to ta groszowa różnica na minucie robi się już kwotą liczoną w set złotych co rocznie daje już tysiące, a im większa firma tym większa to kasa, załóżmy że mamy tylko 3 takich mądrych co do Playa poszli i gadamy z nimi po te 1000min (liczone jako cała firma), chciał byś mieć ta kasę?
Mój pracodawca każe tankować nam na wybranych stacjach tylko dlatego że wynegocjował coś koło 3gr na litrze zniżki, podobnie mamy polecenie nie dzwonić na numery dostawców o których wiemy że są w Play, zalecenie nie dotyczy numerów klientów.

Data: 2009-06-13 21:22:34
Autor: J.F.
On Sat, 13 Jun 2009 16:26:22 +0200,  .Zykfryd. wrote:
J.F. pisze:
[...]

I co - nie dzwonicie do tych dostawcow, czy dzwonicie na stacjonarne ?

Bo oszczedzac to jedno, ale zmieniac dobrego dostawce u ktorego
robicie kilka zamowien dziennie z tego powodu ze ma troche drozszy
telefon ..  no chyba ze to jakis strasznie przegadany towar i trzeba
pol godziny zamawiac ..

Na podobnej zasadzie powinniscie preferowac dostawcow ktorzy maja
telefony w wybranej przez was sieci ..

J.

Data: 2009-06-14 14:07:27
Autor: .Zykfryd.
J.F. pisze:

I co - nie dzwonicie do tych dostawcow, czy dzwonicie na stacjonarne ?

Na większość produktów mamy kilku sprawdzonych dostawców u których ceny i czas realizacji są zbliżone, więc zamawiamy u następnego z listy. Jak się da kontaktować tylko przez stacjonarne to tak robimy.

[...]

Zamówienie to jedno, potem kwestie dostaw, potem jeszcze coś, przy najprostszym towarze gada się kilka razy. A różnica w cenie nie jest "trochę" tylko około 2,5raza drożej

Na podobnej zasadzie powinniscie preferowac dostawcow ktorzy maja
telefony w wybranej przez was sieci ..

Często tak się dzieje.

Data: 2009-06-14 14:55:30
Autor: J.F.
On Sun, 14 Jun 2009 14:07:27 +0200,  .Zykfryd. wrote:
J.F. pisze:
[...]

I w efekcie np oszczedzacie 3zl na telefonach, ale wybieracie towar
20zl drozszy, ze spozniona dostawa, ktora powoduje przestoj itp ..

J.

Data: 2009-06-14 15:16:33
Autor: .Zykfryd.
J.F. pisze:

I w efekcie np oszczedzacie 3zl na telefonach, ale wybieracie towar
20zl drozszy, ze spozniona dostawa, ktora powoduje przestoj itp ..

Pewnie tak też się może zdarzyć.
Na szczęście na przejście do Play zdecydowali się Ci mało poważni którzy byli o te przykładowe 20pln drożsi i regularnie spóźniali dostawy, teraz są o dodatkowe 3pln drożsi i już nikt nawet nie  myśli o tym żeby u nich zamawiać.

Data: 2009-06-13 12:08:12
Autor: rafal
X pisze:

[...]

Czyli do marca ani rodzice do nikogo, ani nikt do rodziców nie dzwonił? Smutne to...

Jakaś paranoja jak krótka jest pamięć ludzi. ... Zwłaszcza, że niektórzy mają ciągle stare taryfy gdzie minuta do playa nadal wynosi w okolicach 60 gr/min.

Data: 2009-06-13 12:37:17
Autor: ąćęłńóśźż
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
Jasne, bo porządne firmy dzwonią na 0-709-...
JaC

-- -- -

Data: 2009-06-13 13:36:00
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"ąćęłńóśźż" news:h0vvot$sqk$1news.wp.pl

Jasne, bo porządne firmy dzwonią na 0-709-...
JaC

Odpowiadaj pod cytatem.

Data: 2009-06-13 13:02:18
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

To chyba mówimy o firmach garażowych..., które nie będą dzwonić bo jest
drożej. Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego
ja wymagam - WITAMY W POLSCE!

Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.
Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.
Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią na numery Play.

Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60 netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

Data: 2009-06-13 05:19:34
Autor: Alojzy Zakalec
Odejście z Plusa - szczegóły
On Jun 13, 1:02 pm, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Valdi.Pavlack pisze:

> [...]

Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

No ale wtedy ci ładują konto kiedy dzwonią z innej sieci. To po
piewrsze...
Po drugie, co cię obchodzi że ktos co do ciebie dzwoni płaci więcej?
Nie widzisz, że może to być zaletą? Np. kiedy masz dość bzdurnych
telefonów od ludzi których nie stać na połączenie?

PS. A kto jest właścicielem Play? Czy to nie jest czasem firma polska?
Jedyna już na rynku?

Data: 2009-06-13 14:33:48
Autor: adam
Odejście z Plusa - szczegóły
PS. A kto jest właścicielem Play? Czy to nie jest czasem firma polska?

Polska, Polska, Polska........................
Tylko chlera ci udziałowcy zagraniczni debilu

Data: 2009-06-13 14:57:02
Autor: Valdi.Pavlack
Odejście z Plusa - szczegóły
"adam" news:h106dd$r8s$1news.onet.pl

Tylko chlera ci udziałowcy zagraniczni debilu

Zabłysnąłeś kulturą - brawo!

Data: 2009-06-13 06:31:26
Autor: Kolec
Odejście z Plusa - szczegóły
On 13 Cze, 13:02, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Valdi.Pavlack pisze:

> [...]

Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

Chciałbym zauważyć, że w taryfach biznesowych do PLAY są TAKIE SAME
stawki jak do innych (np. Elastyczna - Plus).  W nowych taryfach w
ramach abo także nie ma rozróżnienia na Play i W3. Dopiero po
przekroczeniu abo jest drożej.

Data: 2009-06-13 15:38:39
Autor: Flo
Odejście z Plusa - szczegóły
Kolec pisze:

[...]

Zgadza się ale to w ofercie Plus'a, i nie tylko w elastycznej ale też w kapitalnej (0,35) jak i w optymalnej (0,40).

W Orange jest różnica dlatego tą sieć przytoczyłem.

Data: 2009-06-13 13:40:12
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h100vu$bed$2inews.gazeta.pl

Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.

To samo mogę powiedzieć o twoim postrzeganiu.

Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po
kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.

Ja znam firmy gdzie rachunki są podobne bądź wyższe i jeżeli trzeba gdzieś
zadzwonić to się dzwoni a nie patrzy jaka to sieć. (m. in. obecny kurwidołek
przyjaciela ze szkolnej ławy któremu pomagam stawiać pierwsze kroczki na
trudnym padole polskiego przedsiębiorcy he he he)

Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią
na numery Play.

Pozdrów ich :)

Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

Droższe dzwonienie wrzucasz w koszty. Z firmami nie do końca jest tak jak z
klientem "z ulicy".

Data: 2009-06-13 14:58:16
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

Z firmami nie do końca jest tak jak z klientem "z ulicy".

Czy Ty chociaż rozumiesz o czym pisałem.
Przecież tylko o firmach mowa.

Co do firm to również i one patrzą na koszty.
Po jakie licho zmieniają opów i taryfy na korzystniejsze stawki?
Dla przyjemności?

Jeśli firma musi zapłacić 20 000 miesięcznie za telefony i ma możliwość oszczędzenia 3-4, a nawet i 9 tysięcy to zapewne skorzysta z takiej okazji. Będą mieli w ....... to że w koszty to mogą wrzucić bo tylko częściowo odzyskają tą kasę.

Data: 2009-06-13 15:35:37
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h107pd$bed$3inews.gazeta.pl

[...]

I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli twój ważny kontrahent będzie miał numer w
PLAY to ty nie będziesz do niego dzwonił bo po przez rozmowy z nim
zaoszczędził kilka kafli w roku na telefonie? - trzeba patrzeć na to ile ten
kontrahent daje ci zarobić dziś ale również ile będzie dawał ci zarabiać
jutro.  W moim przypadku nie patrzę na to gdzie dzwonię bo jeżeli ktoś
prowadzi biznes i kość mu w tyłku ma z żalu strzelić, że przy rozmowie z
kimś z PLAY zapłaci te 60 groszy za minutę niż 20 to już nawet nie warto
tego komentować.
Od kąd pewne osoby, z którymi współpracuję przeszły do PLAY rachunki w skali
miesiąca (za wszystkie telefony) wzrosły raptem o około 200 - 300 zł. To
dużo? dla mnie i "góry" nie. Jeżeli "góra" w innych firmach patrzy tylko na
to aby na wszystkim oszczędzać niż robić pieniądze to już nie jest mój
problem - może raczej powinni się zastanowić nad tym czy warto się bawić w
biznes :)

Z mojej strony to wszystko w tym temacie. Miłej soboty.

Data: 2009-06-13 15:49:35
Autor: Flo
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegó ły
Jeżeli ktoś prowadzi poważny biznes i ma stałych kluczowych kontrahentów to zazwyczaj są oni skupieni w jednej sieci.
Powiem więcej.
W przypadku Plusa można tak zestawić usługi dla takich podmiotów, że za połączenia pomiędzy sobą nic nie będą płacić.
Patrząc w druga stronę.
Kto odejdzie do Play aby mieć 0,15 zł mniej za minutę skoro obecny operator może wprowadzić zmianę po której kontrahenci między sobą nic nie płacą?

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a także od fachowości doradcy wyznaczonego przez opa do obsługi konkretnej firmy.

Miłej soboty.

Data: 2009-06-13 16:15:03
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10apj$bed$7inews.gazeta.pl

Jeżeli ktoś prowadzi poważny biznes i ma stałych kluczowych kontrahentów
to zazwyczaj są oni skupieni w jednej sieci.

Fajnie, że znasz moich kontrahentów :)

W przypadku Plusa można tak zestawić usługi dla takich podmiotów, że za
połączenia pomiędzy sobą nic nie będą płacić.

Przenosisz pracę na grupę? :)
A tak na marginesie byłem w minusie jako firma i jako prywatna osoba.
Podziękowałem za współpracę - nie żałuję. Z perspektywy czasu widzę, że
podjęcie decyzji o rozwodzie i tak zostało podjęte zbyt późno.

Patrząc w druga stronę.
Kto odejdzie do Play aby mieć 0,15 zł mniej za minutę skoro obecny
operator może wprowadzić zmianę po której kontrahenci między sobą nic
nie płacą?

Szczególnie Plus - ROFTL :D

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a także od fachowości doradcy
wyznaczonego przez opa do obsługi konkretnej firmy.

Tak się składa, że w Plusie miałem lipnego doradcę, nawet po zmianie. Ładny
uśmieszek nie był w stanie zakryć niekompetencji i robienia klienta (za
przeproszeniem) w buca.

Data: 2009-06-13 18:40:51
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

Jeżeli ktoś prowadzi poważny biznes i ma stałych kluczowych kontrahentów
to zazwyczaj są oni skupieni w jednej sieci.

Fajnie, że znasz moich kontrahentów :)

Dlaczego bierzesz wszystko do siebie? Przestajesz być obiektywny (o ile byłeś)

Przenosisz pracę na grupę? :)

Mam pewne doświadczenia i przynajmniej wiem o czym piszę. Nie muszę teoretyzować.

Szczególnie Plus - ROFTL :D

Nie rozumiem ca w tym śmiesznego.

Tak się składa, że w Plusie miałem lipnego doradcę......

Tylko współczuć.

Data: 2009-06-13 18:56:30
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10kqn$6t6$1inews.gazeta.pl

Dlaczego bierzesz wszystko do siebie? Przestajesz być obiektywny (o ile
byłeś)

W końcu odpowiadałeś na mój post, więc chyba jest rzeczą oczywistą, że twoje
słowa wziąłem do siebie :)

> Przenosisz pracę na grupę? :)

Mam pewne doświadczenia i przynajmniej wiem o czym piszę. Nie muszę
teoretyzować.

A czy ja gdzieś teoretyzowałem? Sam prowadzę działalność gospodarczą w PL
oraz po części w DE więc co niego mogę o tym powiedzieć. W kwestiach
księgowych orłem nie jestem, ale od tego mam swoją lubą :)

> Szczególnie Plus - ROFTL :D

Nie rozumiem ca w tym śmiesznego.

W tym, że twoja odpowiedź zabrzmiała jak czysta reklama oferty Plusa, a te
pozostawiają wiele do życzenia... ale to już rozmowa na inny temat.

> Tak się składa, że w Plusie miałem lipnego doradcę......

Tylko współczuć.

Dziękuję. Już pozbyłem się tego balastu.

Data: 2009-06-13 16:20:09
Autor: brum
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
Jeżeli ktoś prowadzi poważny biznes i ma stałych kluczowych kontrahentów to zazwyczaj są oni skupieni w jednej sieci.

nieprawda
taka sytuacja moze miec miejsce, bo rynek jest podzielony wciaz pomiedzy tylko trzech operatorow, wiec sila rzeczy prawdopodobienstwo, ze kontrahent bedzie w tej samej sieci wynosi 1:3
zdarzaja sie sytuacje, ze dzieki temu mozna zestawic system plus/siec firmowa/korporacje/grupe biznesowa/cokolwiek, ale wcale to nie jest regula

Powiem więcej.
W przypadku Plusa można tak zestawić usługi dla takich podmiotów, że za połączenia pomiędzy sobą nic nie będą płacić.

to samo robi dwoch pozostalych i w przypadku srednich / duzych przedsiebiorstw przestalo to juz byc nowoscia kilka lat temu

Kto odejdzie do Play aby mieć 0,15 zł mniej za minutę skoro obecny operator może wprowadzić zmianę po której kontrahenci między sobą nic nie płacą?

odejdzie ten, kto umie liczyc i ktorego obecny operator doi ile mozna
bo w play ma te 15 gr taniej, a obecny "moze", ale nie musi robic czegokolwiek

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a także od fachowości doradcy wyznaczonego przez opa do obsługi konkretnej firmy.

mylisz fachowosc z wlasnym interesem
db, adb, ph i cala reszta maja gdzies interes klienta, zalezy im tylko na wykonaniu planu
jeszcze nie widzialem doradcy, ktory majac mozliwosc sprzedazy kierowal sie tym, ile simow naprawde potrzebuje klient
sprzedac jak najwiecej, a pod koniec miesiaca/kwartalu/roku jeszcze troche wiecej - to jest cala "fachowosc"

a jeszcze w kwestii p4: firmy jak dotad nie migruja tam masowo, poniewaz nie istnieje dobrze zorganizowana i stabilna struktura sprzedazy i obslugi posprzedaznej, nie widzialem rowniez na oczy spersonalizowanej oferty biznesowej
na razie masowo lapia fizycznych i firemki soho, ale jak tylko powazniej zabiora sie za biznes, to bedzie sie kurzylo (za uciekajacymi firmami)
rowniez wowczas zacznie sie migracja handlarzy do pleja, podobnie jak kiedys uciekali z wielkiej trojcy inzynierowie

Data: 2009-06-13 18:46:32
Autor: Flo
brum pisze:

[...]

Widać mało widziałeś.

Data: 2009-06-13 18:57:59
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10l5c$6t6$2inews.gazeta.pl

Widać mało widziałeś.

Jesteś wyjątkiem i kierujesz się w swojej robocie etyką a nie statystyką?
Jeżeli tak to mogę byś smutny, że w czasie swojego pobytu w Pluszaku nie
trafiłem na ludzi tobie podobnych.

Data: 2009-06-13 19:28:18
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

Jesteś wyjątkiem i kierujesz się w swojej robocie etyką a nie statystyką?
Jeżeli tak to mogę byś smutny, że w czasie swojego pobytu w Pluszaku nie
trafiłem na ludzi tobie podobnych.

Nie muszę swoją pracą wyżywić rodziny więc i nie muszę się zarzynać za wszelką cenę. Mam inne źródła dochodu + DG więc targety, plany i inne takie mnie nie biorą.

W Plusie pracuję dla przyjemności, żeby bezczynnie w domu nie siedzieć.
No i jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu nie pracuję już w Orange, a pomimo tego moi byli klienci dzwonią do mnie na numer prywatny abym doradził lub odpowiedniego KKB polecił. Fajne uczucie, którego żadna realizacja targetów nie zastąpi.

Nie rozumiem co w tym śmiesznego.

[...]

Przyznam Ci, że dopóki sam nie zacząłem pracować w Plusie jako G300 to tak na prawdę nikt nie był w stanie przedstawić mi porządnej oferty Plusa.
Z perspektywy pracy w Plusie widzę też, że całkowicie leży obsługa posprzedażna.
Dodatkowo w Toruniu operuje dwóch dużych agentów Plusa. Strasznie zadymili teren. Klienci raczej nie chcą rozmawiać z DH ale wystarczy zakomunikować, że nie jestem związany z tymi dwoma przedstawicielami i ludzie zaczynają rozmawiać.

W Orange ilość KKB spowodowała, że do klientów dzwoniono kilka razy dziennie. Sam to teraz przerabiam bo częściowo umowy mi się kończą i już mnie to zaczyna drażnić. Chyba wiedziałem kiedy zakończyć współpracę z Orange.  ;)

Data: 2009-06-13 19:44:29
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10njl$6t6$3inews.gazeta.pl

Nie muszę swoją pracą wyżywić rodziny więc i nie muszę się zarzynać za
wszelką cenę.

Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę :)

No i jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu nie pracuję już w Orange, a pomimo
tego moi byli klienci dzwonią do mnie na numer prywatny abym doradził
lub odpowiedniego KKB polecił.

Co to oznacza? że byłeś dobry w tym co robisz/robiłeś. Boli fakt, że tacy
jak ty są w mniejszości a co za tym idzie skutecznie potrafią zrazić
człowieka do danej sieci.

Przyznam Ci, że dopóki sam nie zacząłem pracować w Plusie jako G300 to
tak na prawdę nikt nie był w stanie przedstawić mi porządnej oferty Plusa.

Czyli gdzie leży problem? W tym, że pracują tam ludzie z tzw. pierwszej
łapanki, dla których praca jest koniecznością a nie przyjemnością?

Z perspektywy pracy w Plusie widzę też, że całkowicie leży obsługa
posprzedażna.

I teraz powstaje kolejne pytanie. Gdzie leży przyczyna takiego stanu rzeczy?
W ludziach, którzy "opiekują" się klientem czy też "górze", która ma płytnie
horyzonty zapatrywania się na prowadzenie biznesu (z resztą czego wymagać od
ludzi siedzących na stołkach z nadania partyjnego...)

Data: 2009-06-13 20:01:19
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę :)

Kilkanaście lat wyrzeczeń moich i mojej rodziny mnie to kosztowało, więc nie ma czego zazdrościć.

Co to oznacza?

Że mam satysfakcję ze swojej pracy  :)

Data: 2009-06-13 20:31:33
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10phj$6t6$5inews.gazeta.pl

Kilkanaście lat wyrzeczeń moich i mojej rodziny mnie to kosztowało, więc
nie ma czego zazdrościć.

Ja właśnie teraz poddaję się wyrzeczeniom, więc wiem jak to wygląda...

Że mam satysfakcję ze swojej pracy  :)

No i fajnie. Oby więcej ludzi tak miało :)

Data: 2009-06-13 21:30:45
Autor: J.F.
On Sat, 13 Jun 2009 19:44:29 +0200,  Valdi.Pavlack wrote:
[...]

No ale widzisz jak to wygladalo: w efekcie jego pracy klient zaplacil
mniej. To byl dobry czy byl zly w swojej pracy ? :-)

Spadek rachunkow klienta jest wymierny, jego chec do zmiany operatora
niewymierna :-)

J.

Data: 2009-06-13 16:38:36
Autor: .Zykfryd.
Valdi.Pavlack pisze:

> [...]
> kontrahent daje ci zarobić dziś ale również ile będzie dawał ci zarabiać

Jeżeli to jest ważny klient to się z Tobą zgodzę że nie ma to znaczenia, ale jeśli jest to przysłowiowy dostawca śrubek których mam w kontaktach kilku to tego do którego dzwonie drożej odstrzelę i kupie tam gdzie mam w sumie taniej (licząc z kosztem zamówienia czyli telefonem). A nie wiem czy wiesz ale dla firmy ważniejsi są klienci którzy mogą przestać dzwonić od dostawców którzy mogą przestać być potrzebni jak zabraknie klientów.

> [...]
> to aby na wszystkim oszczędzać niż robić pieniądze to już nie jest mój
> problem - może raczej powinni się zastanowić nad tym czy warto się bawić w

Jak na dwa telefony to bardzo dużo, jak byś ich miał 20 to by wzrosło o 2-3tyś a przy dwustu to wole nie liczyć bo pewnie takich liczb nigdy nie widziałeś.

Data: 2009-06-13 16:58:46
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
".Zykfryd." news:h10dkt$7et$1news.wp.pl

A nie wiem czy wiesz ale dla firmy ważniejsi są klienci którzy mogą
przestać
dzwonić od dostawców którzy mogą przestać być potrzebni jak zabraknie
klientów.

Może ja jestem za tępy albo ty tak to pokręciłeś, że nie wiem o co ci
dokładnie chodzi :)

Jak na dwa telefony to bardzo dużo, jak byś ich miał 20 to by wzrosło o
2-3tyś a przy dwustu to wole nie liczyć bo pewnie takich liczb nigdy nie
widziałeś.

A kto powiedział, że mowa o dwóch telefonach. To, że współpracuję ze starym
druchem nie oznacza, że firmę tworzą dwie osoby :)

Data: 2009-06-13 17:12:13
Autor: .Zykfryd.
Valdi.Pavlack pisze:
> ".Zykfryd." news:h10dkt$7et$1news.wp.pl

> przestać
>
> Może ja jestem za tępy albo ty tak to pokręciłeś, że nie wiem o co ci
> dokładnie chodzi :)

Proste jak drut: klienci przestaną dzwonić i kupować bo będzie im za drogo, trzeba dodać koszt zamówienia produktu/usługi, koszt samego produktu/usługi transport itd. Gdy konkurencja śrubuje ceny, różnice są   bardzo nie wielkie i te kilka groszy za telefon może przeważyć szalę. Za to wszelkiej maści sprzedawcy będą i tak wydzwaniać żebyś od nich kupował, tylko nie będziesz już nic od nich potrzebował z braku klientów.

Data: 2009-06-13 17:15:01
Autor: .Zykfryd.

Data: 2009-06-14 11:21:00
Autor: ąćęłńóśźż
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
Wymień trzech Twoich "ważnych kontrahentów":  sprzątaczka, dozorca i kierowca?
Akurat możesz byc w takiej branży (np. sprzatasz 10% powierzchni biurowej w W-wie).
JaC

-- -- -

Od kąd pewne osoby, z którymi współpracuję przeszły do PLAY

Data: 2009-06-13 16:30:34
Autor: .Zykfryd.
Valdi.Pavlack pisze:

Droższe dzwonienie wrzucasz w koszty. Z firmami nie do końca jest tak jak z
klientem "z ulicy".

No i co z tego że wrzucasz w koszty?? Ale cały widz polega na tym żeby te koszty były jak najmniejsze a już na pewno nie przerosły wpływów. Im mniej w te koszta powrzucasz tym masz więcej na inwestycje, dywidendy itd.
Masz dziwne pojęcie biznesu.

Data: 2009-06-13 16:55:45
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
".Zykfryd." news:h10d5q$732$1news.wp.pl

Im mniej w te koszta powrzucasz tym masz więcej na inwestycje, dywidendy
itd.
Masz dziwne pojęcie biznesu.

Nie każdy robi biznes polegający na siedzeniu za biurkiem, którego głównym
celem jest wypłata dywidendy akcjonariuszem - masz dziwne zapatrywanie się
na rynek przedsiębiorców :)

W moim przypadku inwestycja to zakup narzędzi, ubrań dla pracowników, nowy
samochód do firmy raz na 3 - 4 lata, zapewnienie sobie i współpracownikom
noclegu i żarcia kiedy robimy po za miejscem zamieszkania itp. :)

Data: 2009-06-13 17:07:22
Autor: .Zykfryd.
Valdi.Pavlack pisze:
> [...]

> samochód do firmy raz na 3 - 4 lata, zapewnienie sobie i współpracownikom
> noclegu i żarcia kiedy robimy po za miejscem zamieszkania itp. :)

Nie zrozumiałeś mnie, powiem inaczej, wolisz spać w lepszym hotelu czy wydać tą kasę na telefon tylko dlatego że ktoś przeniósł sobie numer do Play a Ty dzwonisz do niego zamiast do jego konkurenta który ma numer w W3. Tak samo wolisz kupić do firmy lepsze auto czy wydać to na telefony?

Data: 2009-06-13 17:15:08
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
".Zykfryd." news:h10fap$89j$1news.wp.pl

[...]

Tak jak ci napisałem po tym jak pewne osoby z którymi współpracuje
(współpracujemy) przeszły do PLAY'a rachunki wzrosły o kilka stówek w skali
miesiąca. W skali roku daje to 2 - 3 tysiące. Tak jak napisałem nie są to
dla mnie duże koszty, które np. na tle wykupu noclegu (nie kimamy w 4
gwiazdkowych hotelach) czy kupna samochodu dostawczego nie są jakąś kwotą
bagatelną.

Dla mnie większym problemem od tego ile wzrosły rachunki jakie płacę za
telefony jest to, że np. nie mogę odliczyć VATu za paliwo, noclegi itp.
które są kupione za granicą i są jednocześnie związane z pracą. No ale jak
to się mówi - za dobrze by było :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-13 10:21:20
Autor: tl

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0vk6n$n42$2inews.gazeta.pl...
Q pisze:

[...]

Z powyższego wynika, że dopiero od wymuszonej przez playa obniżki taryf u innych opów ludzie zaczęli do Ciebie dzwonić bo od 1996/98 mieli za drogo ?

Data: 2009-06-13 12:54:33
Autor: Flo
tl pisze:

Z powyższego wynika, że dopiero od wymuszonej przez playa obniżki taryf u innych opów ludzie zaczęli do Ciebie dzwonić bo od 1996/98 mieli za drogo ?

Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

Widzisz co chcesz widzieć i pewnie trudno Ci cokolwiek wytłumaczyć.

Jakbyś zerkną troszkę poniżej napisanego przeze mnie tekstu to zauważyłbyś moje numery zaczynające sie trzema różnymi prefiksami z czego właśnie na ten Play-owy prawie nikt nie dzwoni (znajomi wiedzą, że to nie Play i dzwonią).

Co do zbawiennego działania Play na obniżkę cen to Twoja pamięć jest słabiutka. Pojawienie się Heyah wstrząsnęło rynkiem. Play nie miał z tym nic wspólnego bo go jeszcze nie było.

Data: 2009-06-13 13:07:51
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 13 Jun 2009 12:54:33 +0200, Flo napisał(a):

[...]

A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

Data: 2009-06-13 15:16:57
Autor: Flo
Olgierd pisze:

Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

No fakt. Na początku były to walizki  :D

Data: 2009-06-13 15:36:59
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Olgierd" news:pan.2009.06.13.13.07.51rudak.org

> Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

Flo miał - chyba ;)

Data: 2009-06-13 15:40:16
Autor: Flo
Valdi.Pavlack pisze:

Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

Flo miał - chyba ;)

A czy coś złego w tym widzisz?
Skoro była potrzebna to była. Ot i wszystko w temacie.

Data: 2009-06-13 16:10:51
Autor: Valdi.Pavlack
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
"Flo" news:h10a84$bed$6inews.gazeta.pl

A czy coś złego w tym widzisz?

:)

Data: 2009-06-13 12:42:32
Autor: Q
[OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
W zeszłym roku ze Słowacji bezproblemowo wysyłałem sms'y z Play.

smsy wysylalem i dzialalo ok,
dzwonilem i w roamingu do polandu,
i w roamingu na niemieckie komorki
i dzialalo ok - ciekawe tylko jaki rachunek przyjdzie :).

natomiast mms'a wyslac nie moglem -
- jakakolwiek bym siec wybral
po kilku sekundach mielenia
pojawial sie jakis blad (blad sieci?)

Bezproblemowo miałem zasięg w polskich Tatrach.

jak bylem na Rysach to widzialem z 10 sieci chyba
w tym jedna wegierska - szkoda, ze wtedy nie zrobilem
zdjecia komorce :)

Bezproblemowo też spędzam czas wolny bo na numer z puli Play (pomimo, że jest w Orange) nikt nie dzwoni.  :)

o wadach rozmawiamy - nie o zaletach :)

Data: 2009-06-13 12:04:48
Autor: K
Q pisze:
[...]

analogicznie nie wyślesz mmsa z play-a do żadnej sieci w UK (nie maja umowy). archaiczne telefony typu se k750i mogły cały czas wysyłać mmsy w play, aż nagle play zabrał tym telefonom taką możliwość (reklamacja nic nie daje, play problem zna ale nie wie jak go rozwiązać). średnio 2 na 5 połączeń z innych sieci (plus, era) do playa kończy się jakimiś metalowymi brzdękami.

Data: 2009-06-15 00:05:48
Autor: JoteR
"K" napisał:

archaiczne telefony typu se k750i mogły cały czas wysyłać mmsy
w play, aż nagle play zabrał tym telefonom taką możliwość

Ale cały czas piszesz o wysyłaniu do UK? Bo w obrębie PL nie ma z tym żadnego problemu.

JoteR

Data: 2009-06-12 20:32:11
Autor: Glexu
Odejście z Plusa - szczegóły
Marcin Nowak pisze:
Witam!

1.  Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy umowa zostanie rozwiązana? Natychmiast?

obowiązuje standardowy termin - czyli 30 dni liczonych od 1go dnia najbliższego okresu rozliczeniowego

Data: 2009-06-13 01:08:11
Autor: Pablo Puertorican
Odejście z Plusa - szczegóły

1.  Jak wypowiem umowę Plusowi (zmiana regulaminu), to kiedy umowa zostanie rozwiązana? Natychmiast

2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?

Ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie?

Ja mam takie że mnie nie chcieli zatrzymać, umowę mam na firmę, zawartą ponad roku temu, bulę po 50 gr za min połączenia i miesięcznie zostawiam im ok. 400 zł.

Niestety dlatego pokaże im wała i wskoczę do innej sieci razem ze swoim numerem (ale nie będę tam brał tel.) po czym jak już się przeniosę, to wróce do PLUS, tylko że, poproszę o jakiś fajny aparat no i warunki już będą inne (dużo taniej będzie)

pozdrawiam

M.

Data: 2009-06-13 09:14:05
Autor: Flo
Odejście z Plusa - szczegóły
Pablo Puertorican pisze:

[...]

1. Pamiętaj, że zazwyczaj wracający do Plus'a (szczególnie po braku akceptacji zmian regulaminu) systemowo mają włączaną konieczność wpłacenia kaucji w wysokości 760zł.
2. Taniej może być zawsze. To tylko kwestia odpowiedniej konfiguracji usług.

Data: 2009-06-15 12:29:53
Autor: Yataman
Odejście z Plusa - szczegóły
Użytkownik "Flo"  napisał w wiadomości
1. Pamiętaj, że zazwyczaj wracający do Plus'a (szczególnie po braku akceptacji zmian regulaminu) systemowo mają włączaną konieczność wpłacenia kaucji w wysokości 760zł.

** A to ciekawostka !! Możesz wyjaśnić na akiej podstawie sieć Minus ma prawo do przetwarznia moich danych osobowych, skoro nie łączy mnie (po odejściu) żadna umowa....

I po drugie... Odejście z Minusa (po 8 latach i 5 numerach, klient indywidualny).. Czemu... Bo pazerny konsultant ma zakonotowany tylko jeden schemat.. Przedłużenie umowy tak, ale nie z obniżką abonamentu, ni z obniżeniem kosztów za 1 min i broń Boże nie znowym telefonem z dolnej półki ( o średniej i górnej nie wspomnam; ponadto dla przykładu Szajsung F480 w Minusie 247 zł w Play.... sprawdź sobie... Oferta dla przedłużających w Minusie umowę i telefon SEC902 790 zł - w Play 299 zł przy tej samej taryfie... Obniżka za 1 min do 60 gr.... w Play max od 39 do 45 gr)....

Do nikogo z indywidualnych z sieci Minus nikt nie dzwoni (przy przenoszeniu numeru), po prostu nie mają dla nich oferty....Dla indywidualnych lepsz jest każda inna sieć... A co do gustów - Play, Era, Orange, czy Plus..... O tym się nie dyskutuje, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał być w Pusie i płacić wysoie rachunki.....Bo w Plusie liczy się tylko sprzedaż dla nowego klienta i rozlicza się konsultantów za nowych klientów (wiadomo statystyka) !!!

Pozdrawiam

Data: 2009-06-17 13:37:03
Autor: Olgierd
Odejście z Plusa - szczegóły
Dnia Fri, 12 Jun 2009 20:20:10 +0200, Marcin Nowak napisał(a):

2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?

No więc właśnie się dowiedziałem:

- umowa wypowiedziana na 6 miesięcy przed jej zakończeniem (umowa bez telefonu, ok. 50 zł miesięcznie),
- propozycja Plusa to nowe warunki: umowa na rok, 75 minut za 12,50 zł miesięcznie, co daje jakieś 17 groszy za minutę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Odejście z Plusa - szczegóły