Oden out for (another) season

Data: 2010-11-18 08:59:07
Autor: s
Oden out for (another) season
To by bylo chyba na tyle, jezeli chodzi o wiare w chlopaka...

Trail Blazers center Greg Oden, the former No. 1 draft pick whose short career has been marred by injuries, will have microfracture surgery on his left knee and will not play this season. Oden hasn't played since last December because he needed surgery to repair a fractured left patella.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-18 12:53:00
Autor: wiLQ
Oden out for (another) season
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To by bylo chyba na tyle, jezeli chodzi o wiare w chlopaka...

... a i pewnie jego kariere... Szkoda.

[...]

... choc nie bardzo rozumiem co sie tu stalo: powinni byli przeprowadzic ta operacje rok temu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-11-18 04:36:16
Autor: sooobi
Oden out for (another) season
On 18 Lis, 12:53, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To by bylo chyba na tyle, jezeli chodzi o wiare w chlopaka...

.. a i pewnie jego kariere... Szkoda.

Ano szkoda, szkoda jego ale i szkoda Blazers, bo jeszcze nie dalej jak
2 lata temu byli wymieniani jako Ci ktorzy moga zdominowac zachod po
Lakers a tutaj na pg i c maja dwoch starych pierdzieli, Roy ledwo co
sie porusza i duzy kontrakt Mathewsa.
Slabo, slabo.

> [...]

.. choc nie bardzo rozumiem co sie tu stalo:
powinni byli przeprowadzic ta operacje rok temu?

Narzekal na bole i odkryto ze doszlo do mikrouszodzen tylko chrząstki
- wtedy mial operowana rzepke.

Data: 2010-11-18 23:43:50
Autor: Leszczur
Oden out for (another) season
On 18 Lis, 13:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

2 lata temu byli wymieniani jako Ci ktorzy moga zdominowac zachod po
Lakers a tutaj na pg i c maja dwoch starych pierdzieli, Roy ledwo co

Patrząc na to co się dzieje - kontrakt Matthewsa nie musi być wcale aż
tak zły. Chłopina przynajmniej gra i coś tam produkuje. Ot - jak
większość zawodników - musi mieć minuty, żeby byc produktywnym.
Odnośnie kariery Odena to IMO jest już po ptakach. Zmiennik na bardzo
ograniczone minuty w najlepszym razie. Cholernie szkoda mi chłopaka i
klubu, któremu kiedyś kibicowałem.

> .. choc nie bardzo rozumiem co sie tu stalo:
> powinni byli przeprowadzic ta operacje rok temu?

Narzekal na bole i odkryto ze doszlo do mikrouszodzen tylko chrząstki
- wtedy mial operowana rzepke.

Tak - to operacja zupelnie niezwiązana z zeszłorocznym pęknięciem
rzepki. I niestety muszę powiedzieć, że z tego własnie względu
prognoza jest gorsza. Skoro zawodnik ma aż tyle niezależnych od siebie
(do pewnego stopnia) kontuzji w obrębie tego samego organu, to znaczy,
że lepiej to juz było, a teraz czeka nas równia pochyła.
Gwoli ścisłości - "microfracture" nie jest nazwą kontuzji, tylko
metody leczniczej. Chorą chrząstkę naprawia się wywołując (przy pomocy
wiertła) mikrouszkodzenia, które potem przez rok mają się pozrastać.
To sposób na stymulowanie wzrostu chrząstki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-19 07:38:15
Autor: frolow
Oden out for (another) season
> [...]

> powinni byli przeprowadzic ta operacje rok temu?

Narzekal na bole i odkryto ze doszlo do mikrouszodzen tylko chrząstki

jesli myslisz ze te kontuzje moga zlamac blazers to nic nie wiesz o
tej organizacji. pogloski o smierci tej ekipy uwazam za mocno
przesadzone, Sila blazers to system gry, a nie nazwiska. jakkolwiek
Roya szkoda, ale wierze ze wroci( tysiace profesjonalnych sportowcow
graja bez lekotki i daja rade). Co do Odena, moim zdaniem jego
najwiekszym problemem nie sa problemy z kolanami, a z glowa. On nie
byl mentalnie gotowy do NBA. To dwudziestodwulatek o wygladzie
czterdziestolatka i dojrzalosci czternastolatka( czyt. jego przygody
alkoholowe w trakcie rehabilitacji, nieustanne imprezowanie)

Data: 2010-11-19 14:32:11
Autor: Leszczur
Oden out for (another) season
On 19 Lis, 16:38, frolow <t...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

graja bez lekotki i daja rade). Co do Odena, moim zdaniem jego
najwiekszym problemem nie sa problemy z kolanami, a z glowa.

Aha i to ta głowa psuje mu stawy, ścięgna i kości. Rrrrajt.

[...]

Przygody alkoholowe? 80% nastolatków w wieku 16 lat miało lub ma
regularny kontakt z alkoholem. Nic nowego.

Data: 2010-11-19 16:04:41
Autor: Bartek Sobczak
Oden out for (another) season
> [...]

> - wtedy mial operowana rzepke.

jesli myslisz ze te kontuzje moga zlamac blazers to nic nie wiesz o

ee tam nikt nie pisal o zlamaniu, niech beda twardzi jak skala ale o
walce o najwyzsze cele niech zapomna na lata.

pogloski o smierci tej ekipy uwazam za mocno
przesadzone,

smierci w kontekscie ich walki o mistrzostwo

 Sila blazers to system gry, a nie nazwiska. jakkolwiek
Roya szkoda, ale wierze ze wroci( tysiace profesjonalnych sportowcow
graja bez lekotki i daja rade).

Zgoda, tylko grac a grac jak topowy gracz ligi to roznica.

Co do Odena, moim zdaniem jego
najwiekszym problemem nie sa problemy z kolanami, a z glowa.

hahaha,
hahaha,
hahaha
wow, ale dales!
Przeczytaj jeszcze raz to co napisales. To z powodu glowy Oden jest
teraz w takiej sytuacji w jakiej jest czy z powodu kolan?

Data: 2010-11-18 15:09:31
Autor: Tomasz Radko
Oden out for (another) season
W dniu 2010-11-18 08:59, s pisze:
[...]

Jeżeli kiedykolwiek w przyszłości Blazers będą mieli wysoki wybór w
drafcie, pierwszą rzeczą, jaką zrobi GM, będzie staranne wykreślenie z
listy prospektĂłw wszystkich centrĂłw, a na wszelki wypadek rĂłwnieĹź co
większych PF.

Data: 2010-11-18 15:51:00
Autor: s
Oden out for (another) season

Jeżeli kiedykolwiek w przyszłości Blazers będą mieli wysoki wybór w
drafcie

Jezeli beda sie tak lamac, jak ostatnimi laty, to kto wie, moze juz niedlugo.

Pozdr
Slawek

Oden out for (another) season