Oden - out for season.

Data: 2009-12-05 22:40:27
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-06 12:32:37
Autor: Rasheed
Oden - out for season.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8536e6fa-2ab1-4f7c-b5d6-422732a53c34@o33g2000vbu.googlegroups.com...
Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

Tylko ze tam za bardzo kolizji nie bylo. Stalo sie to podczas wyskoku.

Rasheed

Data: 2009-12-06 04:22:18
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 12:32, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> chłopak szczęścia.

Tylko ze tam za bardzo kolizji nie bylo. Stalo sie to podczas wyskoku.

Prawda. Tym gorzej dla Odena. Kolana drą mu się jak stare
prześcieradła.
Bartek chyba się załamał - wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-06 13:24:39
Autor: Tomasz Radko
Oden - out for season.
Leszczur pisze:

Prawda. Tym gorzej dla Odena. Kolana drą mu się jak stare
prześcieradła.
Bartek chyba się załamał - wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Prędzej keeper niż producent w tym sezonie.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-06 15:13:57
Autor: sooobi
Oden - out for season.
[...]

Coz mialem go we wszystkich ligach, ale nie zalamuje sie. Gdyby polamal sie Camby pewnie bym sie zalamal, tutaj jest mi po prostu smutno. Smutno ze jeden z moich ulubionych zawodnikow ma takiego pecha. Mlody chlopak bedzie musial 2 raz przechodzic przez to samo. Mam nadzieje ze znajdzie tyle motywacji zeby to zrobic. Cholernie mi go szkoda, wiec moje teamy fantasy to maly pikus.

wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Coz, juz nie keeper.

Data: 2009-12-06 15:40:48
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
> keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Coz, juz nie keeper.

Dlatego wlasnie IMHO deklaracje w listopadzie czy grudniu nie maja
zadnego sensu. Kontuzje to jedno, a 4 miesiace grania, ktore moga wiele
zmienic to drugie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-06 16:47:00
Autor: sooobi
Oden - out for season.
wiLQ pisze:
[...]

eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Data: 2009-12-06 08:47:41
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 16:47, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Dlatego wlasnie IMHO deklaracje w listopadzie czy grudniu nie maja
> zadnego sensu. Kontuzje to jedno, a 4 miesiace grania, ktore moga wiele
> zmienic to drugie.

eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
tego twierdzenia .

Data: 2009-12-06 14:05:25
Autor: sooobi
Oden - out for season.
On 6 Gru, 17:47, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
tego twierdzenia .

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.  Jednego czego sie boje to tego ze moze wybrac bialy
proszek zamiast koszykowki.

Data: 2009-12-06 14:49:11
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 23:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.  Jednego czego sie boje to tego ze moze wybrac bialy

Nie wybierze. Chajzer nie reklamuje Vizira w Stanach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 13:04:04
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
> tego twierdzenia .

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.

Ciekawi mnie czy to samo zdanie maja Heat...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-06 15:03:05
Autor: Gerard
Oden - out for season.
Leszczur wrote:
Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

pozdr

Data: 2009-12-06 15:38:55
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-06 15:45:27
Autor: Gerard
Oden - out for season.
wiLQ wrote:
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

Sam Przybilla to mało.

pozdr

Data: 2009-12-10 13:04:20
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
> A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

Sam Przybilla to mało.

Aldridge bedzie gral reszte i tyle, Gortat z takim kontraktem nie nadaje
sie na jednosezonowego wypelniacza. No i trafilby z deszczu pod rynne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 13:21:14
Autor: s
Oden - out for season.
Aldridge bedzie gral reszte i tyle, Gortat z takim kontraktem nie nadaje
sie na jednosezonowego wypelniacza. No i trafilby z deszczu pod rynne.

Nie do konca.
Howard to zelazniak na 40 + minut

Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Pozdr

Data: 2009-12-10 15:33:24
Autor: Gerard
Oden - out for season.
s wrote:
[...]

Inna opcja. Miller za Haslema do Heat :-)

pozdr

Data: 2009-12-10 15:52:05
Autor: s
Oden - out for season.
Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Inna opcja. Miller za Haslema do Heat :-)

Niet!

Co prawda Dywan cos tam cos tam zaczyna z dystansu trafiac, ale to nie strzelec typu Redda.
Musi miec dobra trojeczke obok.
I w ten sposob Riley team buduje.

I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Pozdr

Data: 2009-12-10 16:01:33
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Eee, decyzja nie byla zla gdy jakos ta kase trzeba bylo wydac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 16:05:56
Autor: s
Oden - out for season.
I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Eee, decyzja nie byla zla gdy jakos ta kase trzeba bylo wydac.

Mozna bylo lepiej IMO.
Mozna bylo, gdy tylko Jazz zmaczowali Millsapa, w podobny sposob sprawdzic Lakers.

Pozdr

Data: 2009-12-10 17:05:31
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

Mozna bylo lepiej IMO.
Mozna bylo, gdy tylko Jazz zmaczowali Millsapa, w podobny sposob sprawdzic Lakers.

Nie bardzo, przeciez Odom chcial grac dla Lakers, a Blazers nawet nie
mogli mu zaoferowac wiecej pieniedzy [chyba, ze dajac gwarantowane 5
lat, ale wtedy trudno byloby to uznac za "lepiej"].

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 21:19:29
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Nie mogli wiecej??
Przeciez byli sporo pod sc.
A walke o takiego Hedo przegrali ponoc o wlos.

Pozdr

Data: 2009-12-16 23:11:07
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> mogli mu zaoferowac wiecej pieniedzy [chyba, ze dajac gwarantowane 5
> lat, ale wtedy trudno byloby to uznac za "lepiej"].

Nie mogli wiecej??
Przeciez byli sporo pod sc.

Pierwszy rok kontraktu Millsapa to ~7,7M$, a Odoma 7,5M$ co wg mnie
oznacza tyle, ze Blazers mogli zaoferowac Lamarowi wiecej tylko
dorzucajac wiecej gwarantowanych sezonow niz Lakersi.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-17 09:18:07
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Tak, tylko dla mnie wyznacznikiem ich mozliwosci finansowych byl nie kontrakt dla Millsapa, a propozycja dla Hedo.

Nie chce mi sie analizowac, ale AFAIR potencjal finansowy mieli tego lata mocny. Znaczaco mocniejszy niz MLE.

Pozdr

Data: 2009-12-17 23:49:07
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> [...]

Nie chce mi sie analizowac, ale AFAIR potencjal finansowy mieli tego lata mocny. Znaczaco mocniejszy niz MLE.

Caly czas krecimy sie w kolko skupiajac sie na innych sprawach.
Praktycznie rzecz biorac Odom dostal gwarantowane 27M$/3y, wiec
oczywiscie, ze Blazers mogli zaoferowac mu wiecej, ale nie w takim samym
okresie tylko w dluzszym. Moje pytanie brzmi czy gdyby mu zaoferowali
38M$/4y uznalbys to za lepiej wydane pieniadze niz ~14M$/2y Millera?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 08:59:29
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

W przypadku Portland - tak.

Pozdr

Data: 2009-12-10 16:02:50
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
> [...]

Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Ale Blazers w przeciwienstwie do Magic maja innego rezerwowego centra,
wiec Gortat w skrajnym przypadku moglby byc 3 w kolejce do minut.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 21:50:53
Autor: Gerard
Oden - out for season.
wiLQ wrote:
[...]

IMO Przyzbilla nie wytrzymałby konkurencji z Gortatem, zwłaszcza, że też narzeka na zdrowie, i to Marcin byłby pierwszym rezerwowym.

pozdr

Data: 2009-12-11 09:01:20
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Ale ten rezerwowy centrer bylby dla Gortata motywacja.
Sam mawial, ze nie widzi szans, by sie przebic w minuty Dwighta.

Tu widzialby swiatelko w tunelu, moze nawet spory snop tegoz swiatla.
Imo latwiej sie wgryzc w 25 Odena (na stosunkowo malo meczow) + 15 Gorilli niz w 40 Howarda.

Pozdr

Data: 2009-12-06 15:37:14
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

Auc. Szkoda chlopaka, a i duchy z przeszlosci Blazers znow powracaja...
coraz trudniej bedzie bronic ich przed "trzeba bylo brac Duranta"...

--
pzdr
wiLQ

Oden - out for season.