Oden - out for season.

Data: 2009-12-06 12:32:37
Autor: Rasheed
Oden - out for season.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8536e6fa-2ab1-4f7c-b5d6-422732a53c34@o33g2000vbu.googlegroups.com...
Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

Tylko ze tam za bardzo kolizji nie bylo. Stalo sie to podczas wyskoku.

Rasheed

Data: 2009-12-06 04:22:18
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 12:32, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> chłopak szczęścia.

Tylko ze tam za bardzo kolizji nie bylo. Stalo sie to podczas wyskoku.

Prawda. Tym gorzej dla Odena. Kolana drą mu się jak stare
prześcieradła.
Bartek chyba się załamał - wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-06 13:24:39
Autor: Tomasz Radko
Oden - out for season.
Leszczur pisze:

Prawda. Tym gorzej dla Odena. Kolana drą mu się jak stare
prześcieradła.
Bartek chyba się załamał - wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Prędzej keeper niż producent w tym sezonie.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-06 15:13:57
Autor: sooobi
Oden - out for season.
[...]

Coz mialem go we wszystkich ligach, ale nie zalamuje sie. Gdyby polamal sie Camby pewnie bym sie zalamal, tutaj jest mi po prostu smutno. Smutno ze jeden z moich ulubionych zawodnikow ma takiego pecha. Mlody chlopak bedzie musial 2 raz przechodzic przez to samo. Mam nadzieje ze znajdzie tyle motywacji zeby to zrobic. Cholernie mi go szkoda, wiec moje teamy fantasy to maly pikus.

wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Coz, juz nie keeper.

Data: 2009-12-06 15:40:48
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> wczoraj rozmawialiśmy o tym, że Oden to
> keeper. No to się przekonamy jak jest na prawdę.

Coz, juz nie keeper.

Dlatego wlasnie IMHO deklaracje w listopadzie czy grudniu nie maja
zadnego sensu. Kontuzje to jedno, a 4 miesiace grania, ktore moga wiele
zmienic to drugie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-06 16:47:00
Autor: sooobi
Oden - out for season.
wiLQ pisze:
[...]

eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Data: 2009-12-06 08:47:41
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 16:47, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Dlatego wlasnie IMHO deklaracje w listopadzie czy grudniu nie maja
> zadnego sensu. Kontuzje to jedno, a 4 miesiace grania, ktore moga wiele
> zmienic to drugie.

eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
tego twierdzenia .

Data: 2009-12-06 14:05:25
Autor: sooobi
Oden - out for season.
On 6 Gru, 17:47, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> eee Beasley jest keeperem juz teraz;)

Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
tego twierdzenia .

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.  Jednego czego sie boje to tego ze moze wybrac bialy
proszek zamiast koszykowki.

Data: 2009-12-06 14:49:11
Autor: Leszczur
Oden - out for season.
On 6 Gru, 23:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.  Jednego czego sie boje to tego ze moze wybrac bialy

Nie wybierze. Chajzer nie reklamuje Vizira w Stanach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 13:04:04
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> Oden był nim jeszcze 24 godziny temu.... Obyś nie musiał weryfikować
> tego twierdzenia .

Beasa zatrzymam nawet jak teraz zlapie ending injury. Za taka kase to
no brainer.

Ciekawi mnie czy to samo zdanie maja Heat...

--
pzdr
wiLQ

Oden - out for season.