Oden - out for season.

Data: 2009-12-06 15:03:05
Autor: Gerard
Oden - out for season.
Leszczur wrote:
Pęknięcie rzepki po kolizji z Brooksem. Bedzie potrzebna operacja i w
tym sezonie Grega juz niestety nie zobaczymy w akcji. Oj nie ma
chłopak szczęścia.

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

pozdr

Data: 2009-12-06 15:38:55
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-06 15:45:27
Autor: Gerard
Oden - out for season.
wiLQ wrote:
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co, Gortat za A.Millera do Blazers?

Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

Sam Przybilla to mało.

pozdr

Data: 2009-12-10 13:04:20
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> Po co Magic PG, ktory nie umie rzucac za 3?
> A i przeciez Przybilla daje Blazers circa to samo.

Sam Przybilla to mało.

Aldridge bedzie gral reszte i tyle, Gortat z takim kontraktem nie nadaje
sie na jednosezonowego wypelniacza. No i trafilby z deszczu pod rynne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 13:21:14
Autor: s
Oden - out for season.
Aldridge bedzie gral reszte i tyle, Gortat z takim kontraktem nie nadaje
sie na jednosezonowego wypelniacza. No i trafilby z deszczu pod rynne.

Nie do konca.
Howard to zelazniak na 40 + minut

Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Pozdr

Data: 2009-12-10 15:33:24
Autor: Gerard
Oden - out for season.
s wrote:
[...]

Inna opcja. Miller za Haslema do Heat :-)

pozdr

Data: 2009-12-10 15:52:05
Autor: s
Oden - out for season.
Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Inna opcja. Miller za Haslema do Heat :-)

Niet!

Co prawda Dywan cos tam cos tam zaczyna z dystansu trafiac, ale to nie strzelec typu Redda.
Musi miec dobra trojeczke obok.
I w ten sposob Riley team buduje.

I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Pozdr

Data: 2009-12-10 16:01:33
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Eee, decyzja nie byla zla gdy jakos ta kase trzeba bylo wydac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 16:05:56
Autor: s
Oden - out for season.
I podobnie mialo to wygladac w Blazers z Blejkiem i Royem, dopoki im cos nie odbilo i nie postanowili sobie poeksperymentowac z Adrzejkiem.

Eee, decyzja nie byla zla gdy jakos ta kase trzeba bylo wydac.

Mozna bylo lepiej IMO.
Mozna bylo, gdy tylko Jazz zmaczowali Millsapa, w podobny sposob sprawdzic Lakers.

Pozdr

Data: 2009-12-10 17:05:31
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

Mozna bylo lepiej IMO.
Mozna bylo, gdy tylko Jazz zmaczowali Millsapa, w podobny sposob sprawdzic Lakers.

Nie bardzo, przeciez Odom chcial grac dla Lakers, a Blazers nawet nie
mogli mu zaoferowac wiecej pieniedzy [chyba, ze dajac gwarantowane 5
lat, ale wtedy trudno byloby to uznac za "lepiej"].

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 21:19:29
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Nie mogli wiecej??
Przeciez byli sporo pod sc.
A walke o takiego Hedo przegrali ponoc o wlos.

Pozdr

Data: 2009-12-16 23:11:07
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> mogli mu zaoferowac wiecej pieniedzy [chyba, ze dajac gwarantowane 5
> lat, ale wtedy trudno byloby to uznac za "lepiej"].

Nie mogli wiecej??
Przeciez byli sporo pod sc.

Pierwszy rok kontraktu Millsapa to ~7,7M$, a Odoma 7,5M$ co wg mnie
oznacza tyle, ze Blazers mogli zaoferowac Lamarowi wiecej tylko
dorzucajac wiecej gwarantowanych sezonow niz Lakersi.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-17 09:18:07
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Tak, tylko dla mnie wyznacznikiem ich mozliwosci finansowych byl nie kontrakt dla Millsapa, a propozycja dla Hedo.

Nie chce mi sie analizowac, ale AFAIR potencjal finansowy mieli tego lata mocny. Znaczaco mocniejszy niz MLE.

Pozdr

Data: 2009-12-17 23:49:07
Autor: wiLQ
Oden - out for season.

> [...]

Nie chce mi sie analizowac, ale AFAIR potencjal finansowy mieli tego lata mocny. Znaczaco mocniejszy niz MLE.

Caly czas krecimy sie w kolko skupiajac sie na innych sprawach.
Praktycznie rzecz biorac Odom dostal gwarantowane 27M$/3y, wiec
oczywiscie, ze Blazers mogli zaoferowac mu wiecej, ale nie w takim samym
okresie tylko w dluzszym. Moje pytanie brzmi czy gdyby mu zaoferowali
38M$/4y uznalbys to za lepiej wydane pieniadze niz ~14M$/2y Millera?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 08:59:29
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

W przypadku Portland - tak.

Pozdr

Data: 2009-12-10 16:02:50
Autor: wiLQ
Oden - out for season.
> [...]

Odenowi do takiego statusu chyba jeszcze pare lat brakuje.
O ile w ogole kiedykolwiek bedzie w stanie grac z taka intensywnoscia.

Ale Blazers w przeciwienstwie do Magic maja innego rezerwowego centra,
wiec Gortat w skrajnym przypadku moglby byc 3 w kolejce do minut.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 21:50:53
Autor: Gerard
Oden - out for season.
wiLQ wrote:
[...]

IMO Przyzbilla nie wytrzymałby konkurencji z Gortatem, zwłaszcza, że też narzeka na zdrowie, i to Marcin byłby pierwszym rezerwowym.

pozdr

Data: 2009-12-11 09:01:20
Autor: s
Oden - out for season.
[...]

Ale ten rezerwowy centrer bylby dla Gortata motywacja.
Sam mawial, ze nie widzi szans, by sie przebic w minuty Dwighta.

Tu widzialby swiatelko w tunelu, moze nawet spory snop tegoz swiatla.
Imo latwiej sie wgryzc w 25 Odena (na stosunkowo malo meczow) + 15 Gorilli niz w 40 Howarda.

Pozdr

Oden - out for season.