Oden - ty matole.

Data: 2010-01-27 03:35:53
Autor: Leszczur
Oden - ty matole.
Mysle ze Greg Oden powinien zostac wyrzucony z PTB za szerzenie
pornografii (jesli miał ponizej 21 lat to moze nawet w niektorych
stanach podpadac pod pornografie dziecieca?). Anulowac mu kontrakt,
zawiesic na caly sezon po tym jak juz wroci do zdrowia. Przez NBA
przetacza sie kolejna fala skandalu obyczajowego, ktory ujawnia,
ze .... oni tez sa ludzmi! ;-)
Aha no i mam dla niego nową ksywkę "Mr Dinghy".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-27 13:30:23
Autor: Hubertus Blues
Oden - ty matole.
W dniu 2010-01-27 12:35, Leszczur pisze:
[...]

Ale o co siem rozchodzi?

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-01-27 13:58:34
Autor: Tomasz Radko
Oden - ty matole.
Hubertus Blues pisze:
[...]

Pokazały się w sieci zdjęcia Odena w stroju adamowym. Zdaje się wykonane
przez samego Odena.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-27 05:46:04
Autor: Leszczur
Oden - ty matole.
On 27 Sty, 13:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Hubertus Blues pisze:

> Ale o co siem rozchodzi?

Pokazały się w sieci zdjęcia Odena w stroju adamowym. Zdaje się wykonane
przez samego Odena.

I wstyd mu teraz, bo koledzy sie z niego smieją. I zadna dziewczyna
nie chce sie z nim umowic. :-)
Bedzie mial wiecej czasu na przygotowania do sezonu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-28 09:11:12
Autor: Hubertus Blues

[...]