Oden update.

Data: 2009-02-25 04:37:27
Autor: Leszczur
Oden update.
"We thought, everybody thought, he would be able to be moving by now,"
McMillan said. "Things just keep getting bumped back."

McMillan said doctors have assured him that the injury won't turn into
a long-term absence. But McMillan admitted he's starting to get
worried.

Taaaaa - przy Odenie nawet Bynum jest okazem zdrowia.
To tak ku przestrodze potencjalnym kupcom w kiperze :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 05:13:27
Autor: sooobi
Oden update.
Taaaaa - przy Odenie nawet Bynum jest okazem zdrowia.
To tak ku przestrodze potencjalnym kupcom w kiperze :-)

pzdr

Data: 2009-02-25 14:50:22
Autor: Rasheed
Oden update.
"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:2af53c58-c4b7-4533-880a-bfc05cd3c391s36g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Znaczy mowisz zeby go nie kupowac?? Ktos go komus oferowal??

Rasheed

Data: 2009-02-25 14:56:34
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Taaaaa - przy Odenie nawet Bynum jest okazem zdrowia.
To tak ku przestrodze potencjalnym kupcom w kiperze :-)

Znaczy mowisz zeby go nie kupowac?? Ktos go komus oferowal??

Podoba mi sie to konspiracyjne pisanie :-)
Kto ewentualnie moze oferowac - przeciez wiadomo :-D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 05:59:16
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 14:56, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Znaczy mowisz zeby go nie kupowac?? Ktos go komus oferowal??

Podoba mi sie to konspiracyjne pisanie :-)
Kto ewentualnie moze oferowac - przeciez wiadomo :-D

To znaczy Ty mozesz czy nie? Bo tego niewiadomo:)

pzdr

Data: 2009-02-25 15:02:53
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Znaczy mowisz zeby go nie kupowac?? Ktos go komus oferowal??
Podoba mi sie to konspiracyjne pisanie :-)
Kto ewentualnie moze oferowac - przeciez wiadomo :-D

To znaczy Ty mozesz czy nie? Bo tego niewiadomo:)

Czy ja moge oferowac Odena?

Masz racje, w zasadzie moge!
Wszak kilka wymian trojstronnych juz przeprowadzilem :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 15:05:57
Autor: Rasheed
Oden update.
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go3iij$hbm$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co to jedna liga FB jest?? Jesli myslisz ze nie mam Odena to sie mylisz... :)

Rasheed

Data: 2009-02-25 06:11:32
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 15:05, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Slawek Mroz" <slm...@krzak.wp.pl> wrote in message

> Podoba mi sie to konspiracyjne pisanie :-)
> Kto ewentualnie moze oferowac - przeciez wiadomo :-D

A co to jedna liga FB jest?? Jesli myslisz ze nie mam Odena to sie mylisz....
:)

Jarek Kaczyński zaznaczyl w 1 poscie ze chodzi o keepera, w koncu tu
nie chodzi o kupowanie Odena, tylko NIE kupowanie go ode mnie.

pzdr

Data: 2009-02-25 15:14:26
Autor: Rasheed
Oden update.
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:88841fc4-159e-47dc-8ab7-e8a12eb9863bq1g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Jarek Kaczyński zaznaczyl w 1 poscie ze chodzi o keepera, w koncu tu
nie chodzi o kupowanie Odena, tylko NIE kupowanie go ode mnie.

Jarek Kaczynski?? hehe tego nie slyszalem :) No nie zwrocilem uwagi ze skonkretyzowal do keepera.

A tak na powaznie. Jakies plany na Odena??

Rasheed

Data: 2009-02-25 06:19:19
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 15:14, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
<soo...@gmail.com> wrote in message

> [...]
>nie chodzi o kupowanie Odena, tylko NIE kupowanie go ode mnie.

Jarek Kaczynski?? hehe tego nie slyszalem :) No nie zwrocilem uwagi ze

Bo L'e jest jak Kaczor. Musi czasem publicznie szabelka pomachac
krotki rączkami. Bojkot moich postow, to jak bojkot stacji tvn przez
kaczora, juz wie ze popelnil blad ale nie wie jak wyjsc z tego z
twarza.

pzdr

Data: 2009-02-25 15:40:51
Autor: Tomasz Radko
Oden update.
sooobi@gmail.com pisze:

Bo L'e jest jak Kaczor.

JarKacz nie jest politykiem moich snów i marzeń, ale muszę zaprotestować. L'e przypomina mi raczej skrzyżowanie Niesioła z Gosiem. Z niewielką domieszką Senyszynowej.

pzdr

TRad

Data: 2009-02-25 07:00:58
Autor: sooobi
Oden update.
z Gosiem.

Gosiu to pingwin z batmana (tez z krotkimi raczkami)

pzdr

Data: 2009-02-25 07:25:53
Autor: L'e-szczur
Oden update.
On 25 Lut, 15:40, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Bo L'e jest jak Kaczor.

JarKacz nie jest politykiem moich snów i marzeń, ale muszę
zaprotestować. L'e przypomina mi raczej skrzyżowanie Niesioła z Gosiem.
Z niewielką domieszką Senyszynowej.

Tak Tomku. Skoro juz przy analogiach jesesmy, to czytajac Ciebie widze
hybryde Leppera z Gowinem.
Z wierzchu niby sama cnota i swiete oburzenie, ale w nocy jak nikt nie
widzi wysypie wam zboze na tory i powybijam okna w samochodach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 15:19:23
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Jarek Kaczynski?? hehe tego nie slyszalem :) No nie zwrocilem uwagi ze skonkretyzowal do keepera.

A tak na powaznie. Jakies plany na Odena??

.... I tu nastepuje wyczerpujaca odpowiedz Bartka w temacie planow okienkowych...

Sheed, nie ryzykuj podchodow tylko wystaw na blok Paula. Ktos da Ci pol skladu i po klopocie :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 06:20:36
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 15:19, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

okienkowych...

Sheed, nie ryzykuj podchodow tylko wystaw na blok Paula. Ktos da Ci pol

VETO VETO!!:)

pzdr

Data: 2009-02-25 15:16:15
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
[...]

Pewnie, ze masz!
.... tyle, ze nie w kiperze.

Ba, nawet i niejednego kiperka daloby sie namierzyc w naszym pieknym kraju, ale jezeli tu, na prsku, ktos pisze o kiperku, to sprawa jest czysta.

Aha, no i rozumiem nawet Twoje zainteresowanie tematem :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 15:31:17
Autor: Rasheed
Oden update.
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go3jnf$n04$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakby nie bylo interesuje mnie kazdy temat Keepera, szczegolnie wszystkie transfery.

Rasheed

Data: 2009-02-25 06:35:13
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 15:31, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

> Aha, no i rozumiem nawet Twoje zainteresowanie tematem :-)

Jakby nie bylo interesuje mnie kazdy temat Keepera, szczegolnie wszystkie

No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

pzdr

Data: 2009-02-25 15:37:38
Autor: Rasheed
Oden update.
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:e3b1102e-07eb-4933-8f14-bc1633bd0b7dn30g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

transfery.

No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

To to ja wiem, tylko czy Ty w nim bierzesz udzial??

Rasheed

Data: 2009-02-25 15:43:55
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

To to ja wiem, tylko czy Ty w nim bierzesz udzial??

Skoro jest mowa o trejdzie z Odenem, to jest taka szansa :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 15:53:02
Autor: Rasheed
Oden update.
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go3lbc$2c5$1inews.gazeta.pl...
No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

To to ja wiem, tylko czy Ty w nim bierzesz udzial??

Skoro jest mowa o trejdzie z Odenem, to jest taka szansa :-)

No jesli nadal mowimy o Odenie, no to powodzenia!!

Rasheed

Data: 2009-02-25 16:22:20
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
No jesli nadal mowimy o Odenie, no to powodzenia!!

Jak to...? Nie wierzysz w Odena???
Przeciez to center przyszlosci!

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 16:24:57
Autor: Rasheed
Oden update.
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go3njd$ds0$1inews.gazeta.pl...
No jesli nadal mowimy o Odenie, no to powodzenia!!

Jak to...? Nie wierzysz w Odena???
Przeciez to center przyszlosci!

Szczerze to wierze, ale to jeszcze potrwa...

Rasheed

Data: 2009-02-25 16:34:40
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Jak to...? Nie wierzysz w Odena???
Przeciez to center przyszlosci!

Szczerze to wierze, ale to jeszcze potrwa...

Cierpliwosc to wieeeeelka cnota!
I czasem bywa wynagradzana :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 16:08:52
Autor: Rasheed
Oden update.
> [...]

transfery.

No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

Znaczy juz ugadane i czeka do godziny 24?? Moze reszta chlopakow sie pochwali czy ma cos w planach :)

Rasheed

Data: 2009-02-25 07:15:20
Autor: sooobi
Oden update.
> No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

Znaczy juz ugadane i czeka do godziny 24?? Moze reszta chlopakow sie
pochwali czy ma cos w planach :)

Moze Ty sie pochwal?

pzdr

Data: 2009-02-25 16:26:00
Autor: Rasheed
Oden update.
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:997e3c94-0a97-471a-947e-247164078327s19g2000vbp.googlegroups.com...
> No to powiem Ci ze trejd wisi w powietrzu...:)

Znaczy juz ugadane i czeka do godziny 24?? Moze reszta chlopakow sie
pochwali czy ma cos w planach :)

Moze Ty sie pochwal?

Nie lubie sie przed szereg pchac. edzie trzeba cos sie zrobi...

Rasheed

Data: 2009-02-25 15:37:02
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Aha, no i rozumiem nawet Twoje zainteresowanie tematem :-)

Jakby nie bylo interesuje mnie kazdy temat Keepera, szczegolnie wszystkie transfery.

Sure.
Ale przyznaj, gdyby transfer przeprowadzal L'e ze Strikerem, poziom zainteresowania bylby niezmiennie wysoki ;-P?

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 15:37:09
Autor: Rasheed
Oden update.
"Slawek Mroz" <slmroz@krzak.wp.pl> wrote in message news:go3kue$n04$3inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiscie. Keeper to keeper, pogramy jeszcze kilka lat :)

Rasheed

Data: 2009-02-25 16:43:23
Autor: lorak
Oden update.
Slawek Mroz pisze:

Ba, nawet i niejednego kiperka daloby sie namierzyc w naszym pieknym kraju, ale jezeli tu, na prsku, ktos pisze o kiperku, to sprawa jest czysta.

niezupelnie. gram tez w kiperze, ktory nie jest waszym kiperem ;]

Data: 2009-02-25 07:59:34
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 16:43, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
Slawek Mroz pisze:

> [...]
> czysta.

niezupelnie. gram tez w kiperze, ktory nie jest waszym kiperem ;]

Masz na mysli ligi fbx ?

pzdr

Data: 2009-02-25 17:42:53
Autor: lorak
Oden update.
sooobi@gmail.com pisze:

niezupelnie. gram tez w kiperze, ktory nie jest waszym kiperem ;]

Masz na mysli ligi fbx ?

tak.

Data: 2009-02-25 18:48:59
Autor: Rasheed
Oden update.
"lorak" <jeahwe@gmail.com> wrote in message news:go3sek$ant$1inews.gazeta.pl...
sooobi@gmail.com pisze:

niezupelnie. gram tez w kiperze, ktory nie jest waszym kiperem ;]

Masz na mysli ligi fbx ?

tak.

a co to takiego jesli mozna wiedziec??

Rasheed

Data: 2009-02-25 19:18:53
Autor: lorak
Oden update.
Rasheed pisze:

a co to takiego jesli mozna wiedziec??

wroc do swoich internetowo-koszykarskich korzeni,to bedziesz wiedzial ;)
(no chyba ze myle cie z innym Rasheedem)

Data: 2009-02-25 19:05:02
Autor: Slawek Mroz
Oden update.
Ba, nawet i niejednego kiperka daloby sie namierzyc w naszym pieknym kraju, ale jezeli tu, na prsku, ktos pisze o kiperku, to sprawa jest czysta.

niezupelnie. gram tez w kiperze, ktory nie jest waszym kiperem ;]

Wiem, bo Bartek tez u Was gra.
Dlatego pisalem, ze sa w kraju takie ligi.

A ze nigdy nie czytalem o Twoim kiperku na prsku - stad druga czesc mojej wypowiedzi :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 19:19:18
Autor: lorak
Oden update.
Slawek Mroz pisze:

Wiem, bo Bartek tez u Was gra.

o, a w ktorej lidze?

Data: 2009-02-25 10:36:28
Autor: sooobi
Oden update.
On 25 Lut, 19:19, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
Slawek Mroz pisze:

> Wiem, bo Bartek tez u Was gra.

o, a w ktorej lidze?

fbx3, 76ers.

a Ty?

pzdr

Data: 2009-02-25 19:47:15
Autor: lorak
Oden update.
sooobi@gmail.com pisze:
On 25 Lut, 19:19, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
Slawek Mroz pisze:

Wiem, bo Bartek tez u Was gra.
o, a w ktorej lidze?

fbx3, 76ers.

a Ty?

bobcats w fbx1

Data: 2009-02-25 22:25:41
Autor: Rasheed
Oden update.
Slawek Mroz pisze:

> Wiem, bo Bartek tez u Was gra.

o, a w ktorej lidze?

fbx3, 76ers.

Widzicie, czyli jak L'e pisal o keeperze to nie koniecznie chodzilo o Bartka i jego Odena w naszej lidze.
Na pewno chodzilo L'e o fbx3 i o 76ers i Odena w tej wlasnie lidze.

Rasheed

Data: 2009-02-25 13:33:11
Autor: L'e-szczur
Oden update.
On 25 Lut, 22:25, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> fbx3, 76ers.

Widzicie, czyli jak L'e pisal o keeperze to nie koniecznie chodzilo o Bartka
i jego Odena w naszej lidze.
Na pewno chodzilo L'e o fbx3 i o 76ers i Odena w tej wlasnie lidze.

L'e generalnie chodzilo o Odena. I w naszym keeperze. Jezeli ktos (z
jego obecnym wlascicielem na czele) chce sie w tym dopatrywac Bog wie
czego to niech mu bedzie na zdrowie.

Pozdro

L'e-szczur

Oden update.