Oden wykonczyl Mutombo

Data: 2009-04-22 02:33:03
Autor: sooobi
Oden wykonczyl Mutombo
To byla typowa zmiana warty. Najlepszy defensor lat 90tych zostal
zastapiony przez najlepszego obronce przyszlej dekady:)

A tak powazniej, szkoda ze wielcy gracze koncza kariery wlasnie w taki
sposob.

pzdr

Data: 2009-04-22 03:04:30
Autor: L'e-szczur
Oden wykonczyl Mutombo
On 22 Kwi, 11:33, soo...@gmail.com wrote:
To byla typowa zmiana warty. Najlepszy defensor lat 90tych zostal
zastapiony przez najlepszego obronce przyszlej dekady:)

Kolana Odena sa w gorszym stanie w wieku 21 lat niz 2x starszego
Mutombo nawet po uwzglednieniu tej kontuzji. Niech dotrwa do konca
pierwszego kontraktu we wzglednym zdrowiu zanim damy mu DPY na 10
lat ;-)

A tak powazniej, szkoda ze wielcy gracze koncza kariery wlasnie w taki
sposob.

Niestety. Barkley chyba tez tak zakonczyl kariere? I Malone? Oczywscie
nie chodzi mi o to, ze Oden pogruchotal im gnaty ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 03:13:48
Autor: sooobi
Oden wykonczyl Mutombo
On 22 Kwi, 12:04, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Kolana Odena sa w gorszym stanie w wieku 21 lat niz 2x starszego
Mutombo nawet po uwzglednieniu tej kontuzji.

Oden ma 31 lat ale i tak Mutombo jest od niego 2x starszy.
pzdr

Data: 2009-04-22 03:22:28
Autor: L'e-szczur
Oden wykonczyl Mutombo
On 22 Kwi, 12:13, soo...@gmail.com wrote:

> Kolana Odena sa w gorszym stanie w wieku 21 lat niz 2x starszego
> Mutombo nawet po uwzglednieniu tej kontuzji.

Oden ma 31 lat ale i tak Mutombo jest od niego 2x starszy.

I do wczoraj mial 2x wiecej sprawnych kolan ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Oden wykonczyl Mutombo