Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Oderwany fragment skrzydła...

Oderwany fragment skrzydła...

Data: 2011-11-02 00:19:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
wolno tego czytać!!! [jeno szybko?] Za czytanie tego rodzaju
nienależnych treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności
do lat dwóch. :) [a pozbawiony wolności zdany jest na szybkość?]

-=-

[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

   http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 13:54:22
Autor: Krzysztof Weber
Oderwany fragment skrzydła...


[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)



To żadna replika. Tym bardziej, że po utracie całego skrzydła da się wylądować:

http://www.youtube.com/watch?v=-_EXtBEaBbs

Data: 2011-11-02 16:18:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"Krzysztof Weber" j8reht$uc3$1@news.onet.pl

[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)

To żadna replika. Tym bardziej, że po utracie całego skrzydła da się wylądować:

http://www.youtube.com/watch?v=-_EXtBEaBbs

Ano można takim samolotem, choć nie jest to łatwe.

Jeśli Tu154 miał możliwość niezależnego sterowania
klapkami, można było prawą klapkę ustawić na zero,
lewą maksymalnie do dołu, prawą lotkę maksymalnie
do góry, aby spadać poziomo? :)

Ktoś mi już tłumaczył (wyzywając mnie od ,,niemądrych'')
że taki samolot nie ma klapolotek, zatem i taki manewr
nie był możliwy. Ale być może nie samolot nie miał takiej
możliwości, ale piloci byli zbyt tępi... Stąd zamiast
rzeczowej rozmowy sypnięto we mnie ,,wyjaśnieniami''. ;)


   "Maciek K." 4d7e8510$0$2499$65785112@news.neostrada.pl

   > Widać, że nie latasz, dlatego pierdolisz od rzeczy. Co on, zębami wolant
   > trzymał, że zakładasz, iż krzycząc nie mógł sterować?  Myślisz, że jedną
   > lotką jesteś w stanie skompensować brak 6m kawałka skrzydła? Klapa ma pomóc?
   > Myślisz że w takim wynalazku są klapolotki, że można klapy różnicowo
   > wychylać? Wiele możesz Kapitanowi zarzucić, ale na pewno nie możesz
   > powiedzieć, że zamiast odruchowo próbować ratować sytuację, krzyczał. Ty byś
   > nie krzyczał?

Ja bym nie krzyczał, bo nie mam podzielnej uwagi. ;)

-=-

Tu 154 nie miał takiego stosunku nieseksualnego siły ciągu do ciężaru samolotu.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 16:32:24
Autor: /dev/SU45
Oderwany fragment skrzydła...
Jeśli Tu154 miał możliwość niezależnego sterowania
klapkami,

Klapka to jest w kiblu :) No chyba że wyważająca.

można było prawą klapkę ustawić na zero,
lewą maksymalnie do dołu, prawą lotkę maksymalnie
do góry, aby spadać poziomo? :)

Automatyka bardzo pilnuje żeby klapy z obu stron były ustawione pod tym samym kątem. Przy wykryciu najmniejszej różnicy przerywany jest ruch klap.

Data: 2011-11-02 16:49:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
wolno tego czytać!!! [jeno szybko?] Za czytanie tego rodzaju
nienależnych treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności
do lat dwóch. :) [a pozbawiony wolności zdany jest na szybkość?]

"/dev/SU45" j8rnq8$1uh$1@inews.gazeta.pl

Klapka to jest w kiblu :) No chyba że wyważająca.

Znaczy się -- na lotnisku? :)

można było prawą klapkę ustawić na zero,
lewą maksymalnie do dołu, prawą lotkę maksymalnie
do góry, aby spadać poziomo? :)

Automatyka bardzo pilnuje żeby klapy z obu stron były ustawione pod tym samym kątem. Przy wykryciu najmniejszej różnicy przerywany jest ruch klap.

Być może tak. A być może nie, bo jednak od 30 lat zakłada
się awaryjność samolotów, zatem być może istniała możliwość
ominięcia mechanizmu, o którym piszesz.

-=-

BTW -- automatyka bardzo słabo pilnuje?
A może automatyka bardzo powoli pilnuje?
Może automatyka bardzo szybko pilnuje?

Ty zapewne chcesz napisać automatyka bardzo skutecznie pilnuje...

[Protasiuk też coś chciał ,,napisać'', ale tak, jak Ty nie umiesz posługiwać
się wzmocnieniem 'bardzo', tak on nie umiał latać; nawet jeśli mechanizmu,
o którym piszesz, nie można było ominąć, nie należało ciągnąć w górę,ale
rzucić samolotem w dół, na koła; uratowanie się lotem w górę nie było już
możliwe; łomotniecie kołami do dołu byłoby mniej smutne niż kołami do
góry; należało wręcz wyłączyć silniki... z 5 metrów można było spaść
całkiem miękko na koła -- wiele osób mogło przeżyć taki upadek]

-=-

Ona albo pilnuje, albo nie pilnuje. I być może pilnuje, ale jednak
prawa lotka została.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 16:19:29
Autor: Deflegmator
Oderwany fragment skrzydła...
On Wed, 02 Nov 2011 13:54:22 +0100, Krzysztof Weber wrote:


[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)



To żadna replika. Tym bardziej, że po utracie całego skrzydła da się wylądować:

http://www.youtube.com/watch?v=-_EXtBEaBbs

A co z przypadkiem, kiedy to jest ciężki samolot pasażerski, a do utraty
skrzydła dochodzi tuż nad ziemią? Też się da wylądować? :)

Do mnie to przemawia:

http://www.youtube.com/watch?v=MuPTzhrmsSs

Pięknie widać jakiej totalnej destrukcji ulega samolot przy takim
zderzeniu. Widać też jak odporne są skrzydła na przecięcie "brzozą". Te
słupy wchodzą w nie jak w masło. To tyle na temat koszących puszcze
bombowcĂłw. PozdrĂłwcie Antka. :)

Data: 2011-11-02 16:37:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"Deflegmator" 2txlpqjife1r$.u132u74vk4pz$.dlg@40tude.net

A co z przypadkiem, kiedy to jest ciężki samolot pasażerski, a do utraty
skrzydła dochodzi tuż nad ziemią? Też się da wylądować? :)

IMO być może tak, ale trzeba pomóc ręcznie -- pozawolantowo.
Ponadto na tej wysokości, widząc,że samolot obraca się wokoło
odciętego skrzydła, należy raczej spaść, czyli zdjąć ciąg. :)

Jednak na podjęcie takich decyzji (zróżnicowania wychylenia
klapek, wspomaganie innymi dobrodziejstwami -- nie wiem, co
Tu154 miał na swych skrzydłach, ale niektóre samoloty coś tam
mają, jakieś spowalniacze, hamulce aerodynamiczne, odrywacze
i diabli wiedzą co jeszcze) potrzeba skupienia (jak to nad
lotniskiem? -- ja teraz jestem nad lotniskiem) i odwagi,
i wiedzy czy doświadczenia, a chyba i jednego, i drugiego,
i trzeciego zabrakło...

() Skupienia nie było -- bo darł się w niebogłosy, szukając uciechy cielesnej...

() Odwagi -- toż na pokładzie był PAN PREZYDENT a zdjęcie ciągu (rzucenie
   samolotu na ziemię -- na takie coś trzeba decydować się nie tyle przed
   lotem,co na długo przed takim lotem) mogłoby być odczytane jako sabotaż.

() Wiedzy czy doświadczenia -- bo i skąd miał mieć... :)

Do mnie to przemawia:

http://www.youtube.com/watch?v=MuPTzhrmsSs

Pięknie widać jakiej totalnej destrukcji ulega samolot przy takim
zderzeniu. Widać też jak odporne są skrzydła na przecięcie "brzozą".
Te słupy wchodzą w nie jak w masło. To tyle na temat koszących puszcze
bombowców. Pozdrówcie Antka. :)

Bo zazwyczaj skrzydła nie muszą wiele wytrzymać...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 16:46:05
Autor: Krzysztof Weber
Oderwany fragment skrzydła...
W dniu 2011-11-02 16:19, Deflegmator pisze:
On Wed, 02 Nov 2011 13:54:22 +0100, Krzysztof Weber wrote:


[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)



To żadna replika. Tym bardziej, że po utracie całego skrzydła da się
wylądować:

http://www.youtube.com/watch?v=-_EXtBEaBbs

A co z przypadkiem, kiedy to jest ciężki samolot pasażerski, a do utraty
skrzydła dochodzi tuż nad ziemią? Też się da wylądować? :)



Nie, ale przedmówca przytoczył jako przykład utratę kawałka skrzydła przez lżejszy samolot wojskowy, którego ekwiwalentem jest utrata skrzydła f-15. Dlatego napisałem, że to żadna replika wypadku tu-154.

K.

Data: 2011-11-02 16:56:39
Autor: Deflegmator
Oderwany fragment skrzydła...
On Wed, 02 Nov 2011 16:46:05 +0100, Krzysztof Weber wrote:

W dniu 2011-11-02 16:19, Deflegmator pisze:
On Wed, 02 Nov 2011 13:54:22 +0100, Krzysztof Weber wrote:


[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

http://www.youtube.com/watch?v=meRUWq0OWlI&feature=related

Początek około 6 minuty i 30 sekundy. :)



To żadna replika. Tym bardziej, że po utracie całego skrzydła da się
wylądować:

http://www.youtube.com/watch?v=-_EXtBEaBbs

A co z przypadkiem, kiedy to jest ciężki samolot pasażerski, a do utraty
skrzydła dochodzi tuż nad ziemią? Też się da wylądować? :)



Nie, ale przedmówca przytoczył jako przykład utratę kawałka skrzydła przez lżejszy samolot wojskowy, którego ekwiwalentem jest utrata skrzydła f-15. Dlatego napisałem, że to żadna replika wypadku tu-154.

K.

Masz rację. Już bliższy przypadkowi Tu-154 jest ten filmik, chociaż
skrzydła, z tego co widać, odpadają niamal równocześnie:

http://tinyurl.com/6blo6gb

Swoją drogą zastanawiający wypadek. Ktoś ten złom dopuścił do lotu...

Data: 2011-11-02 17:06:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"Krzysztof Weber" j8rojq$56h$1@news.onet.pl

Nie, ale przedmówca przytoczył jako przykład utratę kawałka skrzydła przez lżejszy samolot wojskowy, którego ekwiwalentem jest utrata skrzydła f-15. Dlatego napisałem, że to żadna replika wypadku tu-154.

Chciałem pokazać, co dzieje się z samolotem, któremu brak fragmentu skrzydła. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 18:04:54
Autor: kawi
Oderwany fragment skrzydła...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j8pure$688$1inews.gazeta.pl...

Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
wolno tego czytać!!! [jeno szybko?] Za czytanie tego rodzaju
nienależnych treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności
do lat dwóch. :) [a pozbawiony wolności zdany jest na szybkość?]

-=-

[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]


....znaczy się, jesli jestem z PIS, to jestem skurwysynem?

Krzysztof Wiktor
--

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-11-02 18:16:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"kawi" j8rt7g$m88$1@news.onet.pl

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Co to znaczy? Ta władza bardziej od tamtej?

 W tragedię polskiego samolotu zamieszana jest rosyjska władza.
 Ale jeszcze bardziej zamieszana jest niewładza pilotów.

Tak to bywa, gdy dureń odsuwa od sterów kogoś, kto
umie latać i sadza tam kogoś, kto latać nie umie.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 18:29:10
Autor: kawi
Oderwany fragment skrzydła...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j8ru1s$lev$1inews.gazeta.pl...

"kawi" j8rt7g$m88$1@news.onet.pl

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Co to znaczy? Ta władza bardziej od tamtej?

W tragedię polskiego samolotu zamieszana jest rosyjska władza.
Ale jeszcze bardziej zamieszana jest niewładza pilotów.

Tak to bywa, gdy dureń odsuwa od sterów kogoś, kto
umie latać i sadza tam kogoś, kto latać nie umie.


Zadalem pyytanie, odpowiedz.


Krzysztof Wiktor


Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-11-02 18:31:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"kawi" j8rukv$rb8$1@news.onet.pl

Zadalem pyytanie, odpowiedz.


Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

To jest pytanie?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 18:42:34
Autor: kawi
Oderwany fragment skrzydła...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j8ruov$o1t$1inews.gazeta.pl...

"kawi" j8rukv$rb8$1@news.onet.pl

Zadalem pyytanie, odpowiedz.


Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

To jest pytanie?


Nie, to jest proces i nic ci nie pomoże rżnięcie głupa.
Do zobaczenia na sali sądowej.

Data: 2011-11-02 18:43:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"kawi" j8rve4$u8n$1@news.onet.pl

Nie, to jest proces i nic ci nie pomoże rżnięcie głupa.
Do zobaczenia na sali sądowej.

Do zobaczenia. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-02 22:51:57
Autor: Endriu
Oderwany fragment skrzydła...

[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

Specjalista od lotnictwa porównuje myśliwiec i samolot pasażerski ....

Tumanie może wyjaśnisz jak nawigator mógł w końcowej fazie lotu odliczyć 20 metrów nad ziemią  skoro samolot znajdował się w położeniu z kołami do góry z wiązką radiowysokościomierza strzelającą do nieba ?.

Niewidzialne Smoleńskie Sekwoje
<http://www.youtube.com/watch?v=Dwo3L_9UZYc&feature=player_detailpage#t=146s>


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-03 08:27:52
Autor: V
Oderwany fragment skrzydła...
W dniu 2011-11-02 22:51, Endriu pisze:
[tutaj macie skurwysyny z PiS niemal replikę ;) swego wypadku]

Specjalista od lotnictwa porównuje myśliwiec i samolot pasażerski ....

Tumanie może wyjaśnisz jak nawigator mógł w końcowej fazie lotu odliczyć 20
metrów nad ziemią  skoro samolot znajdował się w położeniu z kołami do góry
z wiązką radiowysokościomierza strzelającą do nieba ?.

Niewidzialne Smoleńskie Sekwoje
<http://www.youtube.com/watch?v=Dwo3L_9UZYc&feature=player_detailpage#t=146s>


Zamknij oczy i wyobraź sobie siebie na miejscu nawigatora. Jesteś po dynamicznej sekwencji wskazań wysokościomierza. Nagle rejestrujesz niecodzienny rozkład przeciążenia, jeśli zachowasz przytomność umysłu to np podasz chwilową wysokość referencyjną lub jakąkolwiek do niej zbliżoną.

Szacunek do ludzi, którzy uczestniczyli w tej tragedii wymaga szacunku do nauki.

V.

Data: 2011-11-03 08:47:32
Autor: Endriu
Oderwany fragment skrzydła...
Zamknij oczy i wyobraź sobie siebie na miejscu nawigatora. Jesteś po dynamicznej sekwencji wskazań wysokościomierza. Nagle rejestrujesz niecodzienny rozkład przeciążenia, jeśli zachowasz przytomność umysłu to np podasz chwilową wysokość referencyjną lub jakąkolwiek do niej zbliżoną.

Pierdolnij ty się referencyjnie w twój pusty łeb ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-03 16:58:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"V" j8tfpq$qo6$1@news.onet.pl

Tumanie może wyjaśnisz jak nawigator mógł w końcowej fazie lotu odliczyć 20
metrów nad ziemią  skoro samolot znajdował się w położeniu z kołami do góry
z wiązką radiowysokościomierza strzelającą do nieba ?.

: Zamknij oczy i wyobraź sobie siebie na miejscu nawigatora. Jesteś po
: dynamicznej sekwencji wskazań wysokościomierza. Nagle rejestrujesz
: niecodzienny rozkład przeciążenia, jeśli zachowasz przytomność umysłu to
: np podasz chwilową wysokość referencyjną lub jakąkolwiek do niej zbliżoną.

: Szacunek do ludzi, którzy uczestniczyli w tej tragedii wymaga szacunku do nauki.

Szacunek do ludzi, którzy uczestniczyli w czymkolwiek wymaga szacunku do nauki.
Albo inaczej:
Szacunek do ludzi, którzy uczestniczyli w czymkolwiek wymaga szacunku do Boskich praw.
Zatem można napisać:
Szacunek do ludzi, którzy uczestniczyli w czymkolwiek wymaga szacunku do Boga.
Ale czy nie można uogólnić?
Szacunek do ludzi wymaga szacunku do Boga.
Można iść jeszcze dalej:
Szacunek do Boskiego stworzenia wymaga szacunku do Boga?...

-=-

Twój rozmówca (Endriu) nie przyjmuje do wiadomości oficjalnej wersji:

 samolot schodzi w dół i zbliża się do lotniska
 uderza w jakieś przeszkody i rozpoczyna ponowne wznoszenie
 uderza w solidną brzozę i traci skrzydło

Zatem mamy schodzenie do 5 metrów (a że samolot ma 11 metrów
wysokości, nie wiemy, co znaczy owa wysokość 5 metrów) licząc
to od gruntu pionowo pod samolotem i wznoszenie się.

Owe 20 metrów to wysokość czytana w czasie, gdy samolot leci
poprawnie -- kołami do dołu. Po łomotnięciu w durzą brzozę
następuje odwracanie samolotu kołami do góry i w tym czasie
nie ma raportowania wysokości, ale są okrzyki typu ,,Jezus
Maryja, Józefie święty!!!'' skrajnie źle odczytane jako bluzgi...

[nic dziwnego -- Rosjanie nie znają polskiego języka a Tuskowi nie zależało na pokazaniu prawdy]


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-03 17:52:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"Eneuel Leszek Ciszewski" j8udsl$2ru$1@inews.gazeta.pl

Owe 20 metrów to wysokość czytana w czasie, gdy samolot leci
poprawnie -- kołami do dołu. Po łomotnięciu w durzą brzozę

W Rosji każdy chla, zatem myślałem, iż obywatelka brzoza jest odurzona?

+ poprawnie -- kołami do dołu. Po łomotnięciu w dużą brzozę

następuje odwracanie samolotu kołami do góry i w tym czasie
nie ma raportowania wysokości, ale są okrzyki typu ,,Jezus
Maryja, Józefie święty!!!'' skrajnie źle odczytane jako bluzgi...

[nic dziwnego -- Rosjanie nie znają polskiego języka a Tuskowi nie zależało na pokazaniu prawdy]

W istocie moje problemy ortograficzne mają inne podłoże niż odurzenie. :)

Zapadł wyrok... Przede mną operacja precyzyjna...
Uszkodzeniu uległa jakaś szpara czy przestrzeń...

[zamiast operowania tej spacji, mogę za dychę kupić całą klawiatrurę...
aż dziw ogarnia, gdy człek widzi, jakie wynikają komplikacje z uszkodzenia
chwytaków ;) pod klawiszem spacji... ile powstaje przez to błędów
dodatkowych, rzekomo nijak związanych ze spacją... zamierzam
dokleić te chwytaki...]

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-04 04:14:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

"Eneuel Leszek Ciszewski" j8ugtc$bmi$1@inews.gazeta.pl

W istocie moje problemy ortograficzne mają inne podłoże niż odurzenie. :)

Zapadł wyrok... Przede mną operacja precyzyjna...
Uszkodzeniu uległa jakaś szpara czy przestrzeń...

[zamiast operowania tej spacji, mogę za dychę kupić całą klawiatrurę...
aż dziw ogarnia, gdy człek widzi, jakie wynikają komplikacje z uszkodzenia
chwytaków ;) pod klawiszem spacji... ile powstaje przez to błędów
dodatkowych, rzekomo nijak związanych ze spacją... zamierzam
dokleić te chwytaki...]

Oparecaja nie powiodła się. Po niej nastąpiła druga -- też
zakończona fiaskiem. Kolejna także niewiele dała. Nie kleiłem,
ale zszywałem... Odetchnąłem wreszcie, gdy któraś z następnych
operacji dała efekt prawie pożądany, po czym babę (się znaczy
spację) przybiłem do krzyża (niech męczy się na drodze
krzyżowej) i podbiłem dwiema warstwami kartonu... Efekt jest...

Och, gdybyż tak inne baby można było skutecznie zszywać... :)

Krzyżówkę zamalowałem czernią -- kolorem klawisza tejże spacji...

Efekt jest -- zero brakujących spacji, ale muszę teraz być
bardziej delikatny wobec tej kobiety...

-=-

Hm... Coś o lataniu nie do sracza?

  http://www.youtube.com/watch?v=DJcWkYM5y0s <-- to o babach
  http://www.tvn24.pl/12691,1722444,0,1,boeing-cudem-uniknal-zderzenia-z-lotnia,wiadomosc.html

Endria nie będę wyrywał, bo to Troll...

Ale pozostałych obrońców bohaterskiej załogi prezydenckiego
Tupolewa -- czemu nie?... Patrzta ludziska, co potrafi dobry
pilot. :) Miał raptem 50 metrów -- ale zdążył ominąć lotnię. :)

  Kiedy Boeing 757-200 podchodził do lądowania, nagle 50 metrów
  od maszyny pojawiła się lotnia. Piloci natychmiast zmienili
  trajektorię lotu i lotnia przeleciała tuż obok. Pracownicy
  lotniska mówią, że piloci wykonali manewr tak sprawnie, że
  pasażerowie nawet nie zauważyli niebezpieczeństwa.

Z jaką szybkością leci taki Boeing 757-200 podczas do lądowania?
Chyba miał mniej niż jedną sekundę na zastanowienie się...
I mimo tego -- zdążył...

Protasiuk był raczej szybki_inaczej...
A może tylko zestresowany?...

-=-

W całej masie stron nie znalazłem szybkości lądowania.

  http://www.greyman.daminet.pl/pentagon/pentagon.html

Tu mówią, że minimalna szybkość tego samolotu to 400 km/h...

  400000/3600=111,111111111111

Miał zatem pilot mniej niż pół sekundy na ominiecie lotni? :)

Czy paralotnia to lotnia z silnikiem parowym? ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-03 19:56:19
Autor: Endriu
Oderwany fragment skrzydła...
Owe 20 metrów to wysokość czytana w czasie, gdy samolot leci
poprawnie -- kołami do dołu.

Tu masz rację Eneuelu. Oczywiście dalszych wskazań radiowysokościomierza po zderzeniu nie ma bo rejetratory przestały działać od walnięcia brzozy w skrzydło ........

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-03 20:28:28
Autor: Robert Tomasik
Oderwany fragment skrzydła...
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j8uo4q$fnm$1usenet.news.interia.pl...
Owe 20 metrów to wysokość czytana w czasie, gdy samolot leci
poprawnie -- kołami do dołu.

Tu masz rację Eneuelu. Oczywiście dalszych wskazań radiowysokościomierza po zderzeniu nie ma bo rejetratory przestały działać od walnięcia brzozy w skrzydło ........

Ja tu tylko nieśmiało podniosę, iż wszystko wskazuje na to, że to skrzydło waliło w rzeczoną brzozę, nie zaś brzoza w skrzydło. Generalnie dla skutków w pracy instalacji pokładowych to większego znaczenia oczywiście nie ma, tym nie mniej w sytuacji, gdy część osób nadal podejrzewa, że mieszały w tej katastrofie obce siły specjalne, to mogą one dojść do nieuprawnionego wniosku, że nasz samolot z głową państwa na pokładzie został jakoś tą brzozą zaatakowany. Jest to oczywiśnie nie prawdą, bowiem wszystko wskazuje na to, że brzoza sobie tam po prostu rosła, wcześniej nikomu nie wadząc, choć nie jeden samolot tam lądował.

Data: 2011-11-03 20:49:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oderwany fragment skrzydła...

Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli -- nie
wolno tego czytać!!! Za czytanie tego rodzaju (czyli nienależnych)
treści grozi w Polsce kara pozbawienia wolności do lat dwóch. :)


"Robert Tomasik" j8uq7m$bkv$1@inews.gazeta.pl

na to, że brzoza sobie tam po prostu rosła, wcześniej nikomu nie wadząc, choć nie jeden samolot tam lądował.

Brzoza rosła i czekała na ten samolot... Zasadzono ją z myślą o takim
zamachu... Wiedziano o tym, że Polacy będą tam lądowali, bo mają tam
swój cel, jakim są masowe zbrodnie dokonane przez NKWD na polskiej
inteligencji... Zasadzono brzozę, zdjęto podejście od strony
zachodniej, podciągnięto się w tworzeniu sztucznej mgły
i zmylaniu wojskowych odbiorników GPS...

To ewidentny zamach stanu!!!

Dokonał go Putim (wysoki urzędnik czy wojskowy KGB -- następcy NKWD)
w ścisłej współpracy z Tuskiem... Rola Tuska nie jest jeszcze poznana,
ale wszystko w swoim czasie...

[a ja tak sobie myślę, że rozgniewany Bóg chwycił ten samolot za ogon,
odwrócił jak zabawkę do góry kołami i znudzony gruchnął nią o ziemię,
aby te PiSdy nie urągały Mu na co dzień... a tak w ogóle to ja o nich
aż tak źle nie myślę? -- ja mam o nich dokładnie odwrotne zdanie, to
IMO nie są żadne PiSdy, ale... ...ale boję się reakcji tłumu, który
woli ich nazywać PiSdami...]

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-11-03 21:25:08
Autor: Endriu
Oderwany fragment skrzydła...
[a ja tak sobie myślę, że rozgniewany Bóg chwycił ten samolot za ogon,
odwrócił jak zabawkę do góry kołami i znudzony gruchnął nią o ziemię,
aby te PiSdy nie urągały Mu na co dzień... a tak w ogóle to ja o nich
aż tak źle nie myślę? -- ja mam o nich dokładnie odwrotne zdanie, to
IMO nie są żadne PiSdy, ale... ...ale boję się reakcji tłumu, który
woli ich nazywać PiSdami...]

Nie zmienia to faktu, że  dalszych wskazań radiowysokościomierza po zderzeniu nie ma, bo rejetratory przestały działać od walnięcia skrzydło w brzozę ........


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Oderwany fragment skrzydła...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona