Odezwał się francuski petru

Data: 2017-04-28 11:21:55
Autor: z
Odezwał się francuski petru
Ten ich przyszły niedoszły lewak jeszcze mniej kumaty niż nasze lokalne oszołomstwo :-)

"Nie byłoby deficytu budżetowego, gdyby firmy nie stosowały oszustw i tricków podatkowych" mówi prof. Dominik Gajewski

http://audycje.tokfm.pl/audycja/Swiat-sie-chwieje/192

Data: 2017-04-28 12:05:33
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

,,Wystarczy że upadnie komunizm a świat już będzie cacy!" ;-)

Data: 2017-04-28 18:16:30
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+4f6n44kt8f-h4s5@buntownik.pl...
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Nie mów tak! Wiesz jak lord donald i kogcik cierpią z tego powodu! ;-)))

CL

Odezwał się francuski petru