Odfiltrować Smoleńsk z Sieci

Data: 2011-04-28 12:18:49
Autor: Grzegorz Z.
Odfiltrować Smoleńsk z Sieci
Anty Smoleńsk!
Opublikowane 20 lut 2011 Jeśli tak samo jak ja masz dosyć wiecznego zrzędzenia w Internecie na temat
katastrofy w Smoleńsku, mam dla ciebie rozwiązanie. Używając mojego userjs
możesz wyciąć z dowolnej strony linki zawierające słowa kluczowe typu
"Smoleńsk" czy "Tu-154". Skrypt można łatwo dostosować do swoich potrzeb,
dodać nowe strony do filtra (domyślnie są Wirtualna Polska i Onet).

Plik można pobrać z mojego Dropboxa. Jest to plik zip, trzeba go
rozpakować.

Skrypt działa jako userscript w Operze [klikaj tu] oraz Firefoksie z
wtyczką Greasemonkey [klikaj tu]

Update 20 kwietnia 2011, po pierdolnięciu w mediach

Zmieniłem nieco skrypt tak, żeby zwykły nieprogramujący obywatel mógł sobie
sam dostosowywać słowa kluczowe, wszystko jest wewnątrz skryptu ładnie
opisane.

1. To działa tylko w Firefoksie i Operze (ponoć też w Chrome), użytkownikom
Internet Explorera współczuję (z wielu powodów)

2. Pieniaczom polecam dział "ideologia" jest tam wyraźnie opisane, że nie
należę do nurtu "młodych, wykształconych z wielkich miast" miłośników PO, a
filtr nie jest częścią żydowsko bolszewickiego frontu walki z Polską i
Polakami ;)

3. Skrypt nie ma za zadanie "cenzurować" internetu, tylko dawać odpocząć od
tematu Smoleńska, który jest wałkowany od ponad roku na okrągło. Gdy mam
ochotę sobie o tym poczytać, wyłączam skrypt i czytam, ale nie dam się
gwałcić tym tematem w oczodoły przez okrągłą dobę

http://niepokorny.org/blog/Anty-Smolensk.html

Data: 2011-04-28 16:41:07
Autor: Psychol

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:dbdisg4kr9nr.bqbf4q17eu8d$.dlg40tude.net...
[...]

Jestem za takim rozwiązaniem, rzygać już się chce tym helem.

PhD

Odfiltrować Smoleńsk z Sieci