Odgłos ocierania w tylnym kole - nie mogę zlokaliz ować przyczyny

Data: 2009-09-04 11:50:50
Autor: rzymo
Odgłos ocierania w tylnym kole - nie mogę zlokaliz ować przyczyny
Pacjent: tylne koło Mavic Crossland
Objaw: w czasie jazdy pojawia się odgłos ocierania, nie występuje co
każdy obrót koła, czasem przez parę km go nie ma, dodatkowo po
przeniesieniu ciężaru ciała do przodu odgłos cichnie/zanika
całkowicie, dźwięk przypomina ocieranie klocków o tarczę, ale:
- przejechałem kawałek z wyjętymi klockami i ociera,
- odkręciłem tarczę, ociera,
- sprawdziłem naciąg szprych - według mnie ok,
- rozebrałem piastę - łożyska w porządku, bębenek też,
- jako że czasem hałasuje inna część niż się wydaje, to sprawdziłem
jeszcze pedały i łożyska suportu - także dobre.

Co to może być? :)

Odgłos ocierania w tylnym kole - nie mogę zlokaliz ować przyczyny