Odgrzybianie inaczej

Data: 2016-05-12 22:27:10
Autor: re
Odgrzybianie inaczej

Użytkownik "Sebastian Biały"

Tak sobie kombinuje. Wstawić autko do garażu, podpiąć ładowarkę akku,
właczyć nawiew w obiegu wewnętrznym, wsadzić do środka coś do
wytwarzania ozonu, raczej amatorskiego.

Jakie szanse że np. po 3 dniach grzyby i bakterie zdechną? Lub konsola
sie rozpuści?

Widziałem wytwornicę ozonu do tego celu i nie wyglądała imponująco.
Prawde mówiąc mój nos coś tam minimalnie wyczuwał na wylocie, ale słabo.
Zastanawiam się ile trzeba tego ozonu wygenerować aby zdało egzamin.
-- -
Na sekundę ? Najwyraźniej grubo więcej niż Ci się udaje.

Data: 2016-05-12 22:43:35
Autor: Sebastian Biały
Odgrzybianie inaczej
On 2016-05-12 22:27, re wrote:
Na sekundę ? Najwyraźniej grubo więcej niż Ci się udaje.

Ale mi się jeszcze nic nie udaje, dopiero pytam na ile w tym legendy a na ile praktyki.

Data: 2016-05-13 18:16:57
Autor: re
Odgrzybianie inaczej

Użytkownik "Sebastian Biały"

Na sekundę ? Najwyraźniej grubo więcej niż Ci się udaje.

Ale mi się jeszcze nic nie udaje,
-- -
Piszesz, że ledwo czujesz a nawet ze słabego ozonatora czuć.

dopiero pytam na ile w tym legendy a
na ile praktyki.
-- -
Jak Ci się ten ozon nie zdąży rozłożyć to zadziała.

Odgrzybianie inaczej