Odgrzybianie inaczej

Data: 2016-05-13 00:16:10
Autor: Michał Baszyński
Odgrzybianie inaczej

Tak sobie kombinuje. Wstawić autko do garażu, podpiąć ładowarkę akku,
właczyć nawiew w obiegu wewnętrznym, wsadzić do środka coś do
wytwarzania ozonu, raczej amatorskiego.

Jakie szanse że np. po 3 dniach grzyby i bakterie zdechną? Lub konsola
sie rozpuści?

3 dni?
jeżeli wydajność generowania ozonu będzie odpowiednia, to wystarczy 30 minut na dezynfekcję.

Widziałem wytwornicę ozonu do tego celu i nie wyglądała imponująco.
Prawde mówiąc mój nos coś tam minimalnie wyczuwał na wylocie, ale słabo.
Zastanawiam się ile trzeba tego ozonu wygenerować aby zdało egzamin.

dobra wytwornica generuje tyle ozonu, że po wsadzeniu głowy do kabiny czujesz jak gryzie po oczach i w nosie

PS2. W necie jest kilka opisow takich wynalazków, ale nie ma opisów
skutków dzialania :D

w necie, u skośnookich na aliexpresie kupisz gotowy zestaw z generatorem HV i ceramicznymi elektrodami za 20-30$.
Do tego skrzynka narzędziowa na obudowę, wentylator, z godzina-dwie dłubania i masz swój wydajny generator ozonu.

--
Pozdr.
Michał

Odgrzybianie inaczej