Odgrzybianie klimy - jak często?

Data: 2016-06-07 06:32:01
Autor: Rafał
Odgrzybianie klimy - jak często?
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:00:44 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:
Właśnie dzwoniła do mnie miła pani umówić się na 1. przegląd auta. Zaproponowała mi dodatkowo odgrzybianie klimatyzacji. Nie wiem czy to ma sens w rocznym samochodzie?

Nie ma żadnych dziwnych zapachów, nic się nie dzieje. Oczywiście wg pani powinno się bezwzględnie odgrzybiać co roku. Do wyboru 2 opcje 80 i 250zł.

Co radzicie? Odgrzybiać trzeba rzeczywiście co rok? W innych autach nikt nie proponował, więc się nie zastanawiałem :) Jak mi w cytrynie wyparował czynnik, oddałem do fachowca, stwierdził, że trzeba tylko uzupełnić i wtedy rzeczywiście odgrzybiał, ale to było po 5 czy 6 latach...

Mówią że serwis klimatyzacji co 3 lata (sprawdzenie). Ja mam 6 lat i sprawdzałem raz i ozonowałem. Zalecili tylko ozonowanie, bo jak klimatyzacja jest szczelna i działająca to nic więcej się nie robi. W rocznym samochodzie nie ma sensu robić jak dla mnie. Chyba ze jesteś jakimś alergikiem lub coś.

Data: 2016-06-07 13:09:07
Autor: kkk
[...]

Czyli "robi się" jak już nie działa? Otóż "robi się" żeby ciągle działała i to dobrze działała, skutecznie - jak nowa  i to co dwa lata :)
Mówią Ci bzdury, może za to zapłacisz, a może Ci się upiecze.

Data: 2016-06-07 19:33:38
Autor: Pszemol
"kkk" <maromk23@gmail.com> wrote in message news:d54724c2-ae84-4a98-bc97-eb12dc6db969googlegroups.com...

[...]

Dałeś sobie wmówić pierdoły i teraz sam w nie chcesz wierzyć
bo wydajesz co dwa lata pieniądze na niepotrzebną obsługę, hi hi :-)

Może chcesz kupić magiczny kamień który zabezpieczy Cię
przed atakami tygrysów w Polsce, co? Dam Ci niezłą cenę...
Co dwa lata musisz jednak przywieźć mi go do odgrzybiania ;-)

Data: 2016-06-08 20:16:45
Autor: Maciek
W dniu 2016-06-07 o 22:09, kkk pisze:
Czyli "robi się" jak już nie działa? Otóż "robi się" żeby ciągle działała i to dobrze działała, skutecznie - jak nowa  i to co dwa lata :)
Mówią Ci bzdury, może za to zapłacisz, a może Ci się upiecze.
Lodówkę też tak często serwisujesz? :->

Maciek

Data: 2016-06-08 21:34:30
Autor: radekp@konto.pl
Odgrzybianie klimy - jak często?
Wed, 8 Jun 2016 20:16:45 +0200, w <nj9nec$m85$1@node1.news.atman.pl>, Maciek
<maciek@nospam.pl> napisał(-a):

> [...]
> Mówią Ci bzdury, może za to zapłacisz, a może Ci się upiecze.

O pralce nie mówiąc. Pewnie sypie Calgon do każdego prania :)

Data: 2016-06-08 13:34:02
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?

O pralce nie mówiąc. Pewnie sypie Calgon do każdego prania :)

 Nic się tutaj nie zmieniło - jak zwykle, towarzystwo wzajemnych dyletantów - na zdrowie... :)

Data: 2016-06-08 22:55:01
Autor: radekp@konto.pl
Odgrzybianie klimy - jak często?
Wed, 8 Jun 2016 13:34:02 -0700 (PDT), w
<5f084de1-9dc8-4245-a799-315684e56df9@googlegroups.com>, kkk
<maromk23@gmail.com> napisał(-a):

> O pralce nie mówiąc. Pewnie sypie Calgon do każdego prania :)

 Nic się tutaj nie zmieniło - jak zwykle, towarzystwo wzajemnych dyletantów - na zdrowie... :)

To nie gadaj głupot rodem z ulotek zakładów.
Jesteś alergikiem, że tak lubisz sobie pryskać chemią na lewo i prawo?

Data: 2016-06-09 01:54:58
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?

To nie gadaj głupot rodem z ulotek zakładów.
Jesteś alergikiem, że tak lubisz sobie pryskać chemią na lewo i prawo?

Podyskutowałbym ale niestety nie ma z kim...

Data: 2016-06-09 09:25:31
Autor: masti
kkk wrote:

To nie gadaj głupot rodem z ulotek zakładów.
Jesteś alergikiem, że tak lubisz sobie pryskać chemią na lewo i prawo?

Podyskutowałbym ale niestety nie ma z kim...

zawsze możesz do lustra. Tylko nie wiem czy odbicie przyzna Ci rację.

Data: 2016-06-11 13:39:38
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?

zawsze możesz do lustra. Tylko nie wiem czy odbicie przyzna Ci rację.

Kolejny "internetowy" mądrala - szkoda że jak do warsztatu przyjeżdżasz to gasi Cię byle praktykant - no ale z takimi "mądrościami" nic dziwnego, poczytaj, doucz się - później się wypowiadaj.

Data: 2016-06-11 20:48:24
Autor: masti
kkk wrote:

[...]

no właśnie jesteś internetowym mądralą. Wykształconym na reklamach.

Data: 2016-06-09 11:44:02
Autor: Nikt
On 2016-06-08 22:55, radekp@konto.pl wrote:
Jesteś alergikiem, że tak lubisz sobie pryskać chemią na lewo i prawo?

przynajmniej się nie ośmieszaj z tą chemią...

Data: 2016-06-28 02:13:33
Autor: Rafał
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 22:09:09 UTC+2 użytkownik kkk napisał:
> Mówią że serwis klimatyzacji co 3 lata (sprawdzenie). Ja mam 6 lat i sprawdzałem raz i ozonowałem. Zalecili tylko ozonowanie, bo jak klimatyzacja jest szczelna i działająca to nic więcej się nie robi. Czyli "robi się" jak już nie działa? Otóż "robi się" żeby ciągle działała i to dobrze działała, skutecznie - jak nowa  i to co dwa lata :)
Mówią Ci bzdury, może za to zapłacisz, a może Ci się upiecze.

W silniku rozumiem ze też wymieniasz części losowo? Skoro taka pierdoła jak klimatyzacja jest tak drobiazgowo pilnowana to rozumiem że wszytko inne też.

Jak będziesz sprzedawał auto to daj znać. Chętnie kupie..

Odgrzybianie klimy - jak często?