Odgrzybianie klimy - jak często?

Data: 2016-06-07 13:04:46
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?
Odgrzybia się nie jak są zapachy tylko żeby ich nie było.... każdą używaną klimatyzację (w domu, biurze czy w aucie) raz w roku... alergicy częściej.

Data: 2016-06-07 20:16:00
Autor: masti
kkk wrote:

Odgrzybia się nie jak są zapachy tylko żeby ich nie było.... każdą używaną klimatyzację (w domu, biurze czy w aucie) raz w roku... alergicy częściej.

chyba masz warsztat odgrzybiania. Nigdy tego jeszcze nie robiłem. nie
było powodu. A samochody niektóre miałem mocno wiekowe.

Data: 2016-06-07 13:20:19
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?

chyba masz warsztat odgrzybiania. Nigdy tego jeszcze nie robiłem. nie
było powodu. A samochody niektóre miałem mocno wiekowe.

To że Ty nie robiłeś nie znaczy, że się tego nie robi... niektórzy się nie myją, podobno brud konserwuje, inni chodzą bez czapki w zimie... - ja namawiam aby ubierać dla zdrowia (jestem producentem czapek.)

Data: 2016-06-07 20:21:37
Autor: masti
kkk wrote:

chyba masz warsztat odgrzybiania. Nigdy tego jeszcze nie robiłem. nie
było powodu. A samochody niektóre miałem mocno wiekowe.

To że Ty nie robiłeś nie znaczy, że się tego nie robi... niektórzy się nie myją,

niektórzy za to myją samochód co tydzień. Co nie znaczy, że jest to
niezbędne

Data: 2016-06-07 13:34:21
Autor: kkk
Odgrzybianie klimy - jak często?

niektórzy za to myją samochód co tydzień. Co nie znaczy, że jest to
niezbędne

Różnica jest taka, że jak nie umyjesz auta to jeździsz brudnym i z grubsza nic poza tym. Jak nie odgrzybiasz klimatyzacji to Ty lub ktoś z Twojego otoczenia może się pochorować i z klimy może zacząć śmierdzieć. O ile zapachy zwalczysz dość łatwo w klimatyzatorze domowym to już przy zaniedbanym parowniku w aucie ani łatwo ani szybko ani ostatecznie tanio nie będzie w większości współczesnych aut.
To są fakty - koniec, kropka.

Data: 2016-06-07 19:31:19
Autor: Pszemol
"kkk" <maromk23@gmail.com> wrote in message news:440b377d-32dc-403e-934e-3689591f101cgooglegroups.com...
[...]

Takie są fakty być może w jakimś źle zaprojektowanym toczydle
gdzie nie ma dobrego odpływu wilgoci od klimy albo w aucie
gdzie jest zablokowany z jakiegoś powodu odpływ wody z kabiny
(schlapane podwozie na odwal się jakimś asfaltowym mazidłem?)

Data: 2016-06-07 20:40:06
Autor: masti
kkk wrote:

niektórzy za to myją samochód co tydzień. Co nie znaczy, że jest to
niezbędne

Różnica jest taka, że jak nie umyjesz auta to jeździsz brudnym i z grubsza nic poza tym.

jak będziesz myć co tydzień to mozesz jeździć autem w kolorze blachy

[...]

no właśnie. To chyba, zę teraz robią jakięś gówniane parowniki. Bo mi w
18 letnim nic śmierdzieć nie chciało. w innych nowszych i starszych też
nie. i to są fakty.

Data: 2016-06-07 19:32:08
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nj7bf6$lc9$1dont-email.me...
no właśnie. To chyba, zę teraz robią jakięś gówniane parowniki. Bo mi w
18 letnim nic śmierdzieć nie chciało. w innych nowszych i starszych też
nie. i to są fakty.

Daj spokój - ludzie kupują różne auta, czasem nawet popowodziowe.
W takim to dopiero capi i to nie do zniesienia...

Data: 2016-06-08 08:49:00
Autor: twistedme
W dniu 2016-06-07 o 22:40, masti pisze:
kkk wrote:

[...]

No kurde, ten samochód przejeździł na klimatyzacji może z 5 m-cy. Dlatego wydało mi się to grubą przesadą. Alergikami nie jesteśmy. Auto jest używane przez żonę do pracy w trybie: rano jedzie 20km (więc nawet pewnie nie zawsze latem na klimie), po pracy powrót (tu pewnie częściej). W weekendy praktycznie stoi.

Także dzięki, odpuszczam.

Data: 2016-06-08 10:15:01
Autor: radekp@konto.pl
Odgrzybianie klimy - jak często?
Tue, 7 Jun 2016 13:34:21 -0700 (PDT), w
<440b377d-32dc-403e-934e-3689591f101c@googlegroups.com>, kkk
<maromk23@gmail.com> napisał(-a):

Różnica jest taka, że jak nie umyjesz auta to jeździsz brudnym i z grubsza nic poza tym. Jak nie odgrzybiasz klimatyzacji to Ty lub ktoś z Twojego otoczenia może się pochorować i z klimy może zacząć śmierdzieć.

Paracetamol też bierzesz tak na wszelki wypadek, bo może jednak głowa rozboleć.

Nie ma grzybów i zapachu, to co chcesz odgrzybiać? Chyba, że dla sportu, no i
lubisz zapachy niekoniecznie bezpiecznej chemii.

PS. Możesz też sobie poczytać skąd na świecie wzięło się tylu alergików.

Data: 2016-06-28 02:16:54
Autor: Rafał
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 22:34:23 UTC+2 użytkownik kkk napisał:
> [...]

Różnica jest taka, że jak nie umyjesz auta to jeździsz brudnym i z grubsza nic poza tym. Jak nie odgrzybiasz klimatyzacji to Ty lub ktoś z Twojego otoczenia może się pochorować i z klimy może zacząć śmierdzieć. O ile zapachy zwalczysz dość łatwo w klimatyzatorze domowym to już przy zaniedbanym parowniku w aucie ani łatwo ani szybko ani ostatecznie tanio nie będzie w większości współczesnych aut.

Nawet w najbardziej zapuszczonym aucie wywalisz filtr kabinowy, pojeździsz z klimą włączoną i będzie git. Czy możesz podać statystyki zachorowań lub zgonów u ludzi którzy nie czyszczą klimatyzacji co chwile?

Ej, a w lodówce też zmieniasz czynnik chłodzący co dwa lata? Zasada działania podobna, a tak nie dość, że ludzie oddychają to jeszcze wyjadają rzeczy ze środka :D :D :D

Data: 2016-06-30 14:15:06
Autor: kkk
W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 11:16:56 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
> [...]

Ej, a w lodówce też zmieniasz czynnik chłodzący co dwa lata? Zasada działania podobna, a tak nie dość, że ludzie oddychają to jeszcze wyjadają rzeczy ze środka :D :D :D

"Ej" taka ignorancja i cebulactwo chyba bolą.... co?

Odgrzybianie klimy - jak często?