[foto] Odhaczanie Lipowskiej, Rycerzowej i roweru

Data: 2016-09-20 23:10:38
Autor: Jacek G.
[foto] Odhaczanie Lipowskiej, Rycerzowej i roweru
W dniu 2016-09-20 17:44, Marek napisał(a)::
Ostatni weekend dał już przedsmak nadchodzącej jesieni.
Niby jeszcze ciepło, lecz pod kołami poniewierają się nie tylko kamienie.
Liście lecą z drzew, deszcz z chmur, mgły się snują posępne, ale zjazdy w brei
i po mokrych korzeniach podkręcają klimacik.
Urządziliśmy sobie rowerową jednodniówkę w miejsce planowanego spływu.
Mimo zmiany formuły nie uszło nam to na sucho. Dosłownie (bo zmokliśmy jak
na WW) i w przenośni (bo znów zmieliłem hak).

https://goo.gl/photos/nxn4sNhajgAhjYZr5
No to znów daliście czadu - choć w niedzielę było chyba i tak lepiej niż w sobotę. Ja byłem pieszo w Makowskim - z konieczności. Gdybym nie musiał, to chyba siedziałbym w domu;)
--
Jacek G.

Data: 2016-09-21 06:53:22
Autor: Marek
Jacek G. napisał:

No to znów daliście czadu - choć w niedzielę było chyba i tak lepiej niż w sobotę.

Czadu to dawał niedawno klikający tu niegdyś Szymek, objeżdżając górami Beskid
Śląski :). My zrobiliśmy mniej niż połowę jego dystansu, a i przewyższenie było
grubo niższe. W niedzielę rzeczywiście było lepiej. Upierdliwy deszcz gnębił
przez dłuższą chwilę turystów w Worku Raczańskim (Szymona też zlało), ale potem
nawet wyszło słońce i zrobiło się umiarkowanie widokowo. A kolega który wybrał
do jazdy rejon Baraniej Góry nie zmókł wcale.

--
Marek

[foto] Odhaczanie Lipowskiej, Rycerzowej i roweru