Odjazd smoleński.

Data: 2011-04-22 21:38:51
Autor: Przemysław W
Odjazd smoleński.
Autor książki "Zamach w Smoleńsku" ustawił poprzeczkę wysoko. Dziennikarze "Gazety Polskiej" i "Naszego Dziennika" mogliby się od niego uczyć

10 kwietnia 2010 r. samolot polskiego prezydenta lądował awaryjnie w lasku pod lotniskiem w Smoleńsku. Wszyscy przeżyli. Ale gdy silniki przestały pracować, na pokładzie wybuchła bomba próżniowa. Potem do samolotu wkroczyli funkcjonariusze specnazu i dobijali rannych. Ciało prezydenta dodatkowo zmasakrowali, bo wcześniej było w nienaruszonym stanie. Dowody na to znajdowały się na zdjęciach, które przekazały Polsce amerykańskie służby specjalne. Ale nasz rząd nie był nimi zainteresowany.

To nie są fragmenty pierwszej po katastrofie smoleńskiej powieści political fiction, ale główne tezy jak najbardziej poważnej książki, której autorem jest Leszek Szymowski, dziennikarz publikujący w tygodniku "Angora" i portalu Onet.pl.

"Zamach w Smoleńsku - niepublikowane dowody zbrodni" wydrukowała warszawska spółka Bollinari Publishing House wydająca miesięcznik "Gentleman". Nie można jej dostać w większości księgarń. W Krakowie po długich poszukiwaniach kupiłem ją w księgarni "Naszego Dziennika", gdzie cieszy się dużym powodzeniem. W ubiegłym tygodniu była już tematem dyskusji na antenie Radia Maryja.

Lektura zapiera dech w piersiach. Przy ustaleniach Szymowskiego padają wszystkie wcześniejsze teorie o sztucznej mgle, rosyjskich kontrolerach, którzy celowo mylnie naprowadzali samolot, i o awarii przyrządów pokładowych.

Autor dowodzi, że katastrofa była metodycznie zaplanowanym i przeprowadzonym zamachem, zemstą na prezydencie Lechu Kaczyńskim za weryfikację WSI, śledztwa IPN, pomoc Gruzji oraz sprzeciw wobec polsko-rosyjskiego kontraktu gazowego.

Gotową w każdej chwili do odpalenia bombę próżniową zainstalowano podczas remontu Tu-154 w Samarze. Potem doprowadzono do tego, by prezydent i jego doradcy - jak pisze Szymowski - "dysponujący zabójczą wiedzą" z aneksu do raportu z likwidacji WSI wsiedli razem na pokład akurat 10 kwietnia.

Informatorzy Szymowskiego to w większości anonimowi "oficerowie ABW, Agencji Wywiadu i BOR". Muszą tacy pozostać, bo - jak czytamy we wstępie - pomagali w napisaniu książki, "ryzykując własnym zdrowiem, a nawet życiem".

Już tytuły rozdziałów rozbudzają wyobraźnię: "Fałszywi świadkowie", "Zmasakrowane zwłoki", "Anatomia matactwa", "Kompromitacja państwa", "Zamknięte trumny", "Wielka dezinformacja", "Anatomia zbrodni" "Zapis egzekucji".

Kluczowym dowodem na to, że po awaryjnym lądowaniu pasażerów zabijano, jest krążący po internecie słynny film nakręcony zaraz po katastrofie telefonem komórkowym. Słychać na nim odgłosy, które informator - "kapitan ABW" - identyfikuje "najpierw jako dwa lub trzy strzały oddawane z broni wyposażonej w tłumik, potem strzały z broni bez tłumika". Strzały pochodzą "z pistoletów znanego rosyjskiego modelu". Z filmu ABW miała odczytać ważne słowa. Po rosyjsku: "patrz mu w oczy", "żyje, strzelaj", "okrążaj go, on ucieka" "dawajcie chłopaki chu..", "uciekamy, towarzysze". I po polsku: "o Boże, co to jest?" oraz "nie zabijajcie nas".

Na dowód, że samolot wylądował w jednym kawałku, Szymowski publikuje nawet fotografię, którą miał mu przekazać "oficer ABW" już w maju 2010 r. Na zdjęciu widać niewyraźny zarys czegoś, co ma być kadłubem tupolewa tuż przed wybuchem bomby. Z kolei "oficer Agencji Wywiadu" dał autorowi inne zdjęcie pokazujące nienaruszone zwłoki prezydenta (na reprodukcji widać czyjąś rękę i głowę wystające z rumowiska).

"Zwłoki prezydenta zostały po katastrofie zmasakrowane przez Rosjan!!!" - pisze Szymowski, konfrontując zdjęcie z tym, jak ciężkie obrażenia nosiło ciało Lecha Kaczyńskiego, gdy identyfikował je brat.

Te wszystkie i wiele innych dowodów przekazanych przez "służby amerykańskie" miała według Szymowskiego ABW. "Napisaliśmy notatkę do szefa ABW Krzysztofa Bondaryka, w której przedstawiliśmy przebieg spotkania z Amerykanami, i załączyliśmy zdjęcia. Myśleliśmy, że natychmiast spotka się to z reakcją i przełożeni każą nam wystąpić do strony amerykańskiej, aby zdjęcia trafiły w nasze ręce. Ku naszemu zdziwieniu nic takiego się nie stało" - cytuje Szymowski swego rozmówcę, który dodaje, że po tym zdarzeniu Amerykanie powiedzieli, "że to jest zdrada interesów narodowych, zdrada sojuszników NATO, a rząd Donalda Tuska wspólnie z Rosją uczestniczy w matactwie i tuszuje ślady zabójstwa prezydenta".

Brednie wypełniające 250 stron "dzieła" Szymowskiego można cytować znacznie dłużej. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że w najmniejszym stopniu nie potwierdzają ich ani prokuratura, ani MSWiA, gdzie kończy prace komisja badająca katastrofę, ani wreszcie dziesiątki dziennikarzy, którzy o sprawie piszą od ponad roku.

Polemizować z Szymowskim trudno. Nie tylko ze względu na anonimowość głównych informatorów. Autor z góry zabezpiecza się twierdzeniami o wielkim matactwie sięgającym szczytów władzy i realizowanym przez dyspozycyjnych prokuratorów, którzy fabrykowali jedne, a ukrywali inne dowody.

Wszyscy więc kłamią, by ukryć zbrodnię. Prawdę zna tylko Leszek Szymowski. Musi mu być z tym ciężko, dlatego swoją książkę kończy dramatycznym pytaniem: "Quo vadis, Polsko?".

***Leszek Szymowski, "Zamach w Smoleńsku - niepublikowane dowody zbrodni", Bollinari Publishing House, Warszawa 2011

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75515,9480947,Odjazd_smolenski.html#ixzz1KHZAFQcG

http://wgadowski.salon24.pl/295545,szalenstwo-leszka-szymowskiego

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-22 20:14:57
Autor: MH
Odjazd smoleński.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

=====================

JAPIERDOLĘ !!!!  Zupełnie serio , należy zastanowić się nad możliwością
delegalizacji tej frakcji..  Oni w swym obłędzie zaczynają być bardzo
niebezpieczni.

MH

Data: 2011-04-22 22:30:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Odjazd smoleński.
 MH wrote:

JAPIERDOLĘ !!!!  Zupełnie serio , należy zastanowić się nad możliwością
delegalizacji tej frakcji..  Oni w swym obłędzie zaczynają być bardzo
niebezpieczni.

Witoj Kumie,

- juzemto poremrazy bebloł- PISIKI majom BOMBEM PRUżNIOWOM, ale WGOWACH...!!!

Ale racjem mos - te GUPCE coroz groźniejse som, tsa ztym cosik zrobić...!

Data: 2011-04-22 20:36:41
Autor: MH
Odjazd smoleński.
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Ale racjem mos - te GUPCE coroz groźniejse som, tsa ztym cosik zrobić...!

====================

Rospoconć by nalezało , jako ześ kiedysik radził , łod tego coby wzionć
psykrutkiego i parem razy pasem go po gołejdupie pseciomgnonć.

MH

Data: 2011-04-22 22:42:46
Autor: Polok_Prawdziwy
Odjazd smoleński.

 MH wrote:

> [...]

Rospoconć by nalezało , jako ześ kiedysik radził , łod tego coby wzionć
psykrutkiego i parem razy pasem go po gołejdupie pseciomgnonć.

Naprać pogołejdupie tsebaby go PUBLICNIE...!

Data: 2011-04-22 23:12:08
Autor: raff
Odjazd smoleński.

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:fb4988-nbi.ln1server.linuxfan.de...
MH wrote:

[...]

Robcie, robcie...

Poczekamy, zobaczymy, kto kogo zdelegalizuje...

R.

Data: 2011-04-22 23:25:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Odjazd smoleński.

MH wrote:

[...]

RAFAŁELO..., RAFAŁELO....
- jednak psygłupawo łokrutnie jeześ...!!!

To, zeciem łodkryłem, niełoznaco wcale, ze mozes siem znami społufalać...!

Nocheba, ze roz poprubować chciołbyś...

- nodobra..., postarej znajomości weznymyciem naparty...

Ino nieśmis twojej Marynie nic beblać, botam strasne łorgie zmojimi nowymi pokojuwkami wyprawiać bydymy...!

Musemsiem ino mojego kuma MH spytać, cypseciwko nic nimo...

Data: 2011-04-22 21:48:16
Autor: MH
Odjazd smoleński.
raff wrote:

> [...]

Musemsiem ino mojego kuma MH spytać, cypseciwko nic nimo...

========================

Dyć wis , ze torelamcyjnym jezem i nicego napseciwko nimom , coby Rafałello
doświadcył cosik. A kiej łobacy jesce , jako frater wioskowy łukrainkom
rozgzesenia udzielo , to mu siem cosik gały na tyn świot otwozom !!

MH

Data: 2011-04-23 00:04:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Odjazd smoleński.
 MH wrote:

[...]

Apsed rozgzesiniem, łocywistałocywistość, swojim gzechomiezem gzechy jej łodzadku wymieży...!

Myślem, ze RAFAŁELA zsamej łobserwacji łorgasmusa bydostoł...

Data: 2011-04-22 23:35:34
Autor: raff
Odjazd smoleński.
[...]

Ze co ?

Ja sie z ciulami i sodomitami nie zadaje.

R.

Data: 2011-04-23 00:13:58
Autor: raff
Odjazd smoleński.
[...]

A ty co tu robisz ? Won!

Porn (ateVagina)

R.

Data: 2011-04-23 00:28:03
Autor: raff
Odjazd smoleński.

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:iosukr$o4m$1news.onet.pl...
[...]

Bosz, co za pojebany troll...

R.

Data: 2011-04-23 00:41:55
Autor: raff
Odjazd smoleński.

http://www.parking-median.pl/content/parking-strze%C5%BCony-24h-median-zielona-g%C3%B3ra

Data: 2011-04-23 00:07:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Odjazd smoleński.
raff wrote:

Ze co ?

Ja sie z ciulami i sodomitami nie zadaje.

Nopseca godomy, ze Łukrainkem poprubujes, anie jakichśtam somoto..., soboto...
- SODAMIVITALNYMI...!!!

Ale dopiro po FAROżU...!

Data: 2011-04-22 21:50:20
Autor: pluton
Odjazd smoleński.
[...]

Po czym zamkneli dowody w szufladzie...

Nullification

Data: 2011-04-22 21:55:25
Autor: Przemysław W
Odjazd smoleński.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

Po czym zamkneli dowody w szufladzie...

Jak potwornie trzeba mieć popier...... we łbie żeby napisać taką książkę.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-23 07:16:09
Autor: cirrus
Odjazd smoleński.
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iosmfg$ncl$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał
Po czym zamkneli dowody w szufladzie...
Jak potwornie trzeba mieć popier...... we łbie żeby napisać taką książkę.
Przemek

Ale jeszcze bardziej, żeby nie przestać czegoś takiego czytać po pierwszym zdaniu.

--
stevep

Data: 2011-04-23 07:52:47
Autor: Przemysław W
Odjazd smoleński.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iotnb1$flh$1news.vectranet.pl...
[...]

To wciąga, Stefan. Czytasz i nie możesz się doczekać żeby zobaczyć co idiota jeszcze wymyślił i czy jest gdzieś koniec jego zidiocenia ;-))

Przemek